Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Gaaf man, lekker bezig @Thomassje123 Ik heb wel een lekker talentje gehaald op FM19 met mijn Feyenoordsave. Xadas, overgekomen van Braga, is een lekker veelzijdig spelertje. Kostte me 1,2 miljoen met een mogelijke uitloop tot 1,7 miljoen. [IMG]https://www.mupload.nl/img/pws09di17k.png[/IMG]

Jongens, als ik nu de beta versie haal he fm19. Maakt dat wat uit? Of beter wachten op donderdag. Ivm met foutjes en gameverschil en bepaalde dingen die nog moet worden bijgewerkt.

Heb nu een game gestart met de Graafschap, blijken ze als doelstelling Europees voetbal te hebben. Lijkt me een bug toch?

Haha, heel vooruitstrevend in ieder geval! :-D

Jongens, als ik nu de beta versie haal he fm19. Maakt dat wat uit? Of beter wachten op donderdag. Ivm met foutjes en gameverschil en bepaalde dingen die nog moet worden bijgewerkt.

Nee maakt weinig uit denk ik. Er zit nog een te hoge frequentiegraad van blessures in de game vind ik maar verder loopt hij al best soepel alles door. Qua prijs maakt het niks uit denk ik zo dus dan kan je hem prima nu halen. Mocht het niet bevallen laat je hem dan alsnog staan tot eind deze week.. ;)

[quote name='Twan1810']Gaaf man, lekker bezig @Thomassje123 Ik heb wel een lekker talentje gehaald op FM19 met mijn Feyenoordsave. Xadas, overgekomen van Braga, is een lekker veelzijdig spelertje. Kostte me 1,2 miljoen met een mogelijke uitloop tot 1,7 miljoen. [IMG]https://www.mupload.nl/img/pws09di17k.png[/IMG][/QUOTE] Ik heb deze speler ook gekocht met Feyenoord. 325 K voor betaald geen extra clausules.

In mijn Gibraltar club een van de clubs heeft wel het heen en weer.

Begon in de hoogste divisie, speelde na aantal degradaties in de laagste divisie de fourth division, promoveerde weer naar de hoogste divisie en nu zijn ze weer in een spiral down. Vorig seizoen gedregradeerd uit de second division en ze staan laatste in the third division wat betekend dat ze weer fourth division gaan spelen.

SKoCr0.png

@bobjuh Opmerkelijk ja, al zal het verschil tussen de divisies niet groot zijn denk ik aangezien er nergens toppertjes rondlopen. @jelmerrr De editor zal normaal gesproken komende vrijdag uitkomen, net als de gehele game. @cairo Dat heb je dan zeer netjes uit weten te onderhandelen. Bij mij speelt Xadas vooralsnog wat wisselvallig, hoop dat het wat wordt. Voor de mensen hier die een kleinere club managen op FM19: wellicht is de transfervrije Jhon Arango een leuke optie voor op het middenveld. Heb hem met Feyenoord gehaald als opvulling. Was in FM16 nog een wonderkind.. Daar moet op z'n 20e nog wel wat van te redden zijn lijkt me ;) Andere tip: Phil Foden huren wanneer je een club zoals Feyenoord/Ajax/PSV bent. Heerlijke nummer 10 is dat zeg.

Die John Arango is bij mij al naar Teruel gegaan zag ik. Ik heb overigens met FC Twente alleen maar een vage Algerijn gehaald voor linksback positie, de rest heb ik intact gelaten. Fernandes is verhuurd. Ik speel nu:

Drommel

Ramos-Bijen-Gonzales-Mesbah

Brama

Smith-Espinoza

Zekhini-George

Boere

4-1 gewonnen van Sparta en 2-0 van Helmond Sport (de eerste wedstrijd begon ik trouwens met Bapoh in plaats van Brama)

[quote name='Twan1810']@bobjuh Opmerkelijk ja, al zal het verschil tussen de divisies niet groot zijn denk ik aangezien er nergens toppertjes rondlopen. @jelmerrr De editor zal normaal gesproken komende vrijdag uitkomen, net als de gehele game. @cairo Dat heb je dan zeer netjes uit weten te onderhandelen. Bij mij speelt Xadas vooralsnog wat wisselvallig, hoop dat het wat wordt. Voor de mensen hier die een kleinere club managen op FM19: wellicht is de transfervrije Jhon Arango een leuke optie voor op het middenveld. Heb hem met Feyenoord gehaald als opvulling. Was in FM16 nog een wonderkind.. Daar moet op z'n 20e nog wel wat van te redden zijn lijkt me ;) Andere tip: Phil Foden huren wanneer je een club zoals Feyenoord/Ajax/PSV bent. Heerlijke nummer 10 is dat zeg. [/QUOTE] Hij speelt bij mij niet best. Ik heb hem op de positie aanvallende middenvelder dan als rol ondersteunen. In een 4-2-3-1 formatie.

Die John Arango is bij mij al naar Teruel gegaan zag ik. Ik heb overigens met FC Twente alleen maar een vage Algerijn gehaald voor linksback positie, de rest heb ik intact gelaten. Fernandes is verhuurd. Ik speel nu:

Drommel

Ramos-Bijen-Gonzales-Mesbah

Brama

Smith-Espinoza

Zekhini-George

Boere

4-1 gewonnen van Sparta en 2-0 van Helmond Sport (de eerste wedstrijd begon ik trouwens met Bapoh in plaats van Brama)

Hoe zijn de financiën ingame?

Iemand anders die het spel ook veel te druk vind ogen? Al die extra informatie (trainingen etc.) wanneer je aan het simuleren naar de volgende dag(en), waar je in mijn ogen niet veel hebt, en voor mijn gevoel het spel juist heel erg vertragen. Mocht iemand weten hoe je dit uitschakelt, hoor ik het graag!

unknown.png

Mijn eerste potje FM19 was nogal... bijzonder? 0-4 achter tegen je tweede elftal, maar dan toch nog met 6-4 winnen in het laatste kwartier doordat een invaller 5x scoort :-D

Van Persie is volgens SI blijkbaar al met pensioen gegaan, want hij zit niet meer in de nieuwste update. ;e

Nou dit gaat wel heel lekker: 5 gespeeld, 5 gewonnen, doelsaldo van +15 met FC Twente.

Alleen George, Smith, Boere, Brama, Gonzalez, Assaidi, Bijen en Ramos hebben in alle 5 de duels 1 of meerdere minuten gespeeld:D

Ik sta nu dus al 4 punten los op de nummer 2 na 5 duels.

Seizoen 2 met Ajax bleek een superseizoen.

Eerste de transfers van vorig jaar en dit jaar.

eaf52e3b74d953580d074bb268c544b8.png

a9cb3caa73c9668ca9dcb2acd47ef609.png

Hele verrassende transfers zijn er niet, Ziyech wou weg en ik hoop dat hij meer waard werd bij een jaar Juve en via daar door kan gaan, aangezien het bod wat ik kreeg zeer laag was. Ook dacht ik dat hij nu meer zou opbrengen, maar ik denk dat ik iets over het hoofd heb gezien. Maar dat terzijde. Onana was jammer omdat ik niet zo snel een nieuwe keeper kon vinden die jong was en wou komen, daardoor kreen El Maache de kans dit jaar. En de transfers van Bande en Traore naar Manchester City waren prima, Bande zou toch niet in aanmerking komen voor de basisploeg en Traore is wel een groot talent, maar heeft Dolberg, Sylla, Sierhuis en Brobbey voor zich. Brobbey was tevens in de voorselectie van Oranje voor komend EK, maar viel helaas af.

En de inkomende transfers, Sylla een dure jongen, maar wonderkind en bijna basisspeler. Hij moet zich richten op de positie als hangende vleugelspeler op links of spits. Op beide plekken heeft hij goed gespeeld en is hij belangrijk geweest. En Stengs is gewoon een geweldenaar als hangende vleugelspeler op rechts. Lekker met zijn linkerpootje naar binnen en de steekpass geven of schieten. En nu mag hij mee naar het EK met Oranje.

6a585c91170f928c5aab31bcebd47be5.png

de1d71a203a777fe8e8613d0c7d378dd.png

JC Schaal gewonnen, beker gewonnen en de competitie gewonnen. Zeker in de competitie laten zien dat we heel goed zijn, 106 goals voor, 40 meer dan de nummer 2.

En dan het mooiste, vanuit de voorronde de CL finale winnen. Ongekend en niet geheel onterecht.

4aa5f5c4d2cd9bc58efca9bce6bdbe13.png

bad08b0bb05619bc2480a09baa8438f9.png

d7b477a756668b2f5c27127c01b63828.png

5 keer scoren in de finale is best knap, maar wel jammer dat Wober er 2 in eigen goal schiet.

14cd18e77afac878128db496936e6aed.png

119aeec6fd5b66cf4988fadc0dd88916.png

El Maache eerste keeper geworden, Dolberg topscoorder, Brobbey wederom een fantastisch seizoen gedraaid, Gravenberch dicht tegen de echte basis aan. Schuurs, Nunnely, Cerny en Ekkelenkamp komen eraan.

Kort vraagje: Als ik nu een game start in de Beta versie, kan ik dan vrijdag gewoon doorspelen als de echte versie uit is of hoe werkt dat?

Kort vraagje: Als ik nu een game start in de Beta versie, kan ik dan vrijdag gewoon doorspelen als de echte versie uit is of hoe werkt dat?

Ja hoor, kan gewoon!