Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Zojuist zei Thierryvane:

Hoelang deed jij erover om met Essen in de Bundesliga te spelen? Ging het een beetje soepel?

2 jaar in de Regionalliga, eerste jaar was super wisselvallig, tweede jaar werden we overtuigend 1e. In de 3. en 2. Liga direct gepromoveerd. 3. Liga vond ik echt simpel, 2. Liga erg veel geluk gehad het hele jaar, maar dat dwing je af zeggen ze he:D 

Lekker man. Regionalliga was hier dus bizar makkelijk, nog nooit zo easy kampioen geworden met maar één verliespartij. Heb nu, denk ik, een aardig team bij elkaar weten te sprokkelen en als ik de tegenstanders zie... Burghausen, Sonnenhof, Waldhof Mannheim, Viktoria Kön, Ulm, KFC Uerdingen, dat is allemaal niet best. :S

Je B-team, nemen die zelf ook trainers aan? Elke trainer die ik wil aanstellen vraagt een absurd hoog salaris voor zo'n 'amateuristisch' team. Heb nu dus alleen een manager, de rest is gevlogen. 

1 uur geleden zei Glenn08:

Veel Genk is er wel niet meer he ;c Enkel Heynen en Zhegrova

Nee klopt, maar was al toen ik er kwam... gelukkig hebben ze wel wat regens uit eigen jeugd doorgeschoven. Heynen ondertussen al ruim 400 competitiewedstrijden voor de club gespeeld. 

2 uur geleden zei ElPrincipito:

Je B-team, nemen die zelf ook trainers aan? Elke trainer die ik wil aanstellen vraagt een absurd hoog salaris voor zo'n 'amateuristisch' team. Heb nu dus alleen een manager, de rest is gevlogen. 

Heb je z'n B-team die een als een aparte club werkt?  In zulke gevallen gebeurd het volgens mij vaak dat de AI geen staf toevoegt aan het team. 

Heb nu al een aantal keer zelf een satellietclub mogen voorstellen, maar telkens krijg ik bericht dat het bestuur er niet uit geraakt is. 

Aan wat kan dit liggen? Zijn er bepaalde zaken waar je rekening mee moet houden bij het kiezen van een satellietclub?

7 minuten geleden zei FMNOOB:

Heb je z'n B-team die een als een aparte club werkt?  In zulke gevallen gebeurd het volgens mij vaak dat de AI geen staf toevoegt aan het team. 

Ja klopt, aparte club. Ik kan wel voorstellen doen, maar niemand gaat/wil. Zelf regelen ze het dus ook niet als ik dit instel. 

Cristiano Ronaldo wordt op 37 jarige leeftijd nog ff wereldkampioen. Heeft alleen de eerste helft gespeeld in de finale.

In het nieuwe seizoen komen twee transfervrije spelers van Hertha BSC en Chelsea. Ga nu proberen om Kosovaren buiten Kosovo te halen die gratis of goedkoop zijn. Ik heb het geld wel om te kopen maar ze vragen dan belachelijk veel salaris wat ik nog niet kan geven.

Spannend slot van de competitie, Dortmund verliest 2-1 van hekkensluiter Werder Bremen dus wij konden gelijk komen en lieten dat niet na.

Wij spelen nog tegen angstgegner Borussia Mönchengladbach en ook nog tegen Werder Bremen, zal dus nog knap lastig worden.

Dortmund speelt nog tegen Frankfurt en Der Klassiker om af te sluiten. 

image.thumb.png.521f6758bdc61aec731a5c52c820d491.png

7 uur geleden zei Michiel RAFC:

Heb nu al een aantal keer zelf een satellietclub mogen voorstellen, maar telkens krijg ik bericht dat het bestuur er niet uit geraakt is. 

Aan wat kan dit liggen? Zijn er bepaalde zaken waar je rekening mee moet houden bij het kiezen van een satellietclub?

Volgens mij kan je dan alleen maar kiezen uit de lijst die het bestuur aandraagt. Dat merk ik zelf in ieder geval wel. Clubs die ik zelf kies worden het nooit tenzij ik uit die lijst kies. En dat doe ik nu dus altijd. Al vind ik die keuze lang niet altijd goed. Meestal zoek ik iets anders, van een ander niveau. 

Op ‎25‎-‎5‎-‎2020 om 19:53 zei van der Water:

Heerlijk man! nog meer Engelse talenten gehaald? 

Karamoko Dembélé wordt heel goed

Kampioen :D

Na de 1-0 gelukkig snel teruggekomen en uiteindelijk overtuigend gewonnen.

image.png.9d6a44ad92788bad966dab4cc580c1aa.png

image.thumb.png.efb24bc40882f5600240f01df17037a2.png

We wisselen elkaar in ieder geval lekker af.

image.png.1a32374388de8cfa8dea9670ebf755a9.png

Iemand de spits van de tegenpartij gezien??

a45e2ec7425c4955965388c113f47bed.png

Gelijk tegen Roda JC en Almere City overigens.

Gepost (edited)

Seizoen 4 nu wel ongeslagen kampioen geworden. Beker ook weer gewonnen. Europees was het wel apart dat ik alleen Oost-Europese teams tegenkwam (met Porto als uitzondering).

1090013980_2022-2023eindstand.png.f22333ea4302eaa1abfebc5cfee8f79f.png

1057429911_2022-2023europawedstrijden.thumb.png.a1f00feb5d0af0170983a8bf502ef837.png

Edited by sennid

Daar is de eerste van hopelijk velen. Tegen een Real Madrid met een bizarre ploeg, een van de beste AI teams die ik heb gezien. Toch vrij eenvoudig weten te winnen met twee goals van mijn Spaans-Litouwse vedette :D

image.thumb.png.aa40fd9cad3c7fc1bb06def7c6a51b91.png

@sennid Je gaat nog steeds lekker. Financieel gaat het waarschijnlijk ook wel goed? Kan je al wat hogere salarissen bieden? 

1 minuut geleden zei Mordurette:

@sennid Je gaat nog steeds lekker. Financieel gaat het waarschijnlijk ook wel goed? Kan je al wat hogere salarissen bieden? 

Ik zit nu telkens rond de 10 miljoen. Ben nu ook faciliteiten aan het verbeteren dus het schommelt tussen de 10 en 15 miljoen. Stadion is gelukkig groot genoeg en zit nog lang niet vol (13.000 en er komen maar gemiddeld 500 man op af).

Qua salaris valt het mee. De grootverdieners krijgen 10K per maand. Mijn reputatie is nog steeds bagger (1,5 ster) dus ik kan leuke Kosovaarse spelers uit het buitenland vaak niet halen. Geld heb ik wel maar salaris is te veel. Eentje uit Duitsland wilde 53K per maand verdienen. Ik mag ook maar 4 buitenlanders bij de eerste elf hebben. Dus dat is ook wel balen. 

Dit gaat dus nog even duren tot ik een beetje bekend ben. In de tussen tijd kan ik lekker sparen.

13 minuten geleden zei sennid:

Ik zit nu telkens rond de 10 miljoen. Ben nu ook faciliteiten aan het verbeteren dus het schommelt tussen de 10 en 15 miljoen. Stadion is gelukkig groot genoeg en zit nog lang niet vol (13.000 en er komen maar gemiddeld 500 man op af).

Qua salaris valt het mee. De grootverdieners krijgen 10K per maand. Mijn reputatie is nog steeds bagger (1,5 ster) dus ik kan leuke Kosovaarse spelers uit het buitenland vaak niet halen. Geld heb ik wel maar salaris is te veel. Eentje uit Duitsland wilde 53K per maand verdienen. Ik mag ook maar 4 buitenlanders bij de eerste elf hebben. Dus dat is ook wel balen. 

Dit gaat dus nog even duren tot ik een beetje bekend ben. In de tussen tijd kan ik lekker sparen.

500 toeschouwers bij een thuiswedstrijd? Dat is wel schandalig eigenlijk! Europees neem ik aan wel meer mensen?

De Kosovaarse spelers uit het buitenland willen dus wel komen, dat is al een stap. Maar dat ze zoveel willen verdienen is dan weer erg jammer. Hopelijk kan je snel qua reputatie groeien. 

Ik ga morgen starten met Pyunik, kijken of dat wat is.

image.png.6b7e38cbcbdd5920d7e5bd8c8c8d2126.png

Staan we opeens nog maar met acht spelers op het veld :-D 

Na een half uur rood en drie blessures. 

1 minuut geleden zei FMNOOB:

Dat zie je in dit spel ook veel met Ajax.

Ik zie dit eigenlijk opvallend weinig met Ajax in mijn saves.

1 minuut geleden zei Jespresso:

Ik zie dit eigenlijk opvallend weinig met Ajax in mijn saves.

Dat is wel beter. Bij mij won Ajax in 30 jaar 28 keer volgens mij :cab: 

Gepost (edited)
11 uur geleden zei Mordurette:

500 toeschouwers bij een thuiswedstrijd? Dat is wel schandalig eigenlijk! Europees neem ik aan wel meer mensen?

De Kosovaarse spelers uit het buitenland willen dus wel komen, dat is al een stap. Maar dat ze zoveel willen verdienen is dan weer erg jammer. Hopelijk kan je snel qua reputatie groeien. 

Ik ga morgen starten met Pyunik, kijken of dat wat is.

Europees is dat wel meer ja. dat zit rond de 5.000 of 6.000. tegen Porto hadden we er bijna 10.000.

2032289078_KlitonVrlaku.thumb.png.16e299bae9847414d6b43292a2cd12d7.png

Dit is dan een speler die ik wel kon halen uit het buitenland. Kwam gratis van Chelsea. Ben nu regelmatig aan het kijken bij Kosovo onder 21 en 19 of er leuke spelers zijn die ik eventueel kan halen (het liefst gratis).

edit: oja, en de spelers die ik verkoop gaan allemaal naar het Midden-Oosten. Er komen nog geen clubs uit Europa. Die komen alleen om mijn jeugdspelers weg te kapen.

Edited by sennid