Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

Ik had Sheraldo Becker met FC Twente verhuurd aan Cambuur. Zij konden hem eventueel voor €500K overnemen, want ik wilde van hem af. De Friezen hebben die optie niet gelicht. Nu staat Becker op de transferlijst en heeft Cambuur een bod van €1 miljoen gedaan. Beleid ;c

1 uur geleden zei Satyr:

Waarom degradeert Drencina?

1 uur geleden zei StanleyW:

Omdat KEK-u een kek logo heeft? Nee denk dat Drecina de degradatie-playoff van KEK-u heeft verloren.

De nummers 9 en 10 spelen degradatie play-off tegen de nummer 3 en 4 van het tweede niveau. beetje hetzelfde als in Nederland.

3 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Dat salaris valt ook nog wel mee toch? Ik zit nu in 2026 en mijn topspelers willen nu allemaal een salaris richting 1 milj per maand :cab:

Ja klopt, al zie je niet alle clausules die er nog onder staan, dat zijn er behoorlijk wat. :D En het is nog steeds 3x zoveel als de best betaalde speler van Lyon op dit moment. Scheelt dat we financieel gezond zijn en zeer waarschijnlijk de Champions League gaan halen. 

9 minuten geleden zei ElPrincipito:

637898837_Schermafbeelding2020-05-26om13_37_35.thumb.png.ae19b7cc7487f7a31254535522d49ab2.png

Al promotie weten af te dwingen, kunnen nog kampioen worden.. Maar met dit bedrag hoeven ze geen wonderen te verwachten, wat valt dit tegen. 

zonde man... hoe zijn je financiën verder?

Gepost (edited)
4 minuten geleden zei van der Water:

zonde man... hoe zijn je financiën verder?

Heb het idee dat de negatieve tendens minder is, voorheen had ik elke maand 1.7 miljoen euro verlies, laatste maand (bijna een jaar verder) nog maar 4 ton, dus het lijkt goed te gaan. Wel heb ik heel het transferbudget behouden en zit ik zwaar onder het salarisbudget. Ben benieuwd komend jaar! Staan 5 miljoen in de min nu ofzo. 

Edited by ElPrincipito
Zojuist zei ElPrincipito:

Heb het idee dat de negatieve tendens minder is, voorheen had ik elke maand 1.7 miljoen euro verlies, laatste maand (bijna een jaar verder) nog maar 4 ton, dus het lijkt goed te gaan. Wel heb ik heel het transferbudget behouden en zit ik zwaar onder het salarisbudget. Ben benieuwd komend jaar! Staan 5 miljoen in de min nu ofzo. 

ah verklaart wel de lage budgetten, flinke uitdaging dan nog in La Liga

31 minuten geleden zei 007mark:

@Christian. Na je bekerwinst met Toulouse overgestapt naar Lyon? En ben je al eens benaderd door de Franse voetbalbond om bondscoach te worden? 

Yes, ben na de bekerwinst nog twee seizoenen gebleven maar heb daarna mijn aflopende contract niet verlengd. Nu is de uitdaging dus om de afgezakte topclub Olympique Lyon (afgelopen jaar zelfs 15de) weer naar de top te helpen. De Franse voetbalbond is 3 keer langsgeweest, zelfs al in de tijd dat ik nog bij Annecy zat. Maar voorlopig wil ik die stap nog even niet maken. 

Ik speel altijd 4-4-2, maar nu maar even strikerless geloof ik, manmanman. Drie goede spitsen voor twee posities is ideaal, maar niet als ze alle drie er twee tot drie weken uitliggen. Het is maar CL Poulefase, uit bij Hertha, ben al door, dat scheelt

Naamloos.png.8068b22c567507aa5d5b9564c2c8da09.png

Gepost (edited)

Begin juli bericht omtrent een mogelijke overname binnengekregen. In normale omstandigheden had het tijdelijk transferverbod een drama geweest, nu de transfermarkt net open is en volop versterkingen zouden moeten gehaald worden om te overleven in de Liga II Ledman. Gelukkig doen wij niet aan transfers... ;c 

Spoiler

f30e2899710dfdea00dee97842fb967e.png

Wel tevreden als de deal erdoor komt, huidige voorzitter is echt bedroevend. Hebben altijd rond de 500K op de bank gehad, nu zelfs 950K, maar hij weigert steevast een verbetering van onze jeugdfaciliteiten 'door de financiële situatie'.  Als die nieuwe eigenaar ook meteen even onze banklening van 230K voor een nieuw veld (want ja, wie wilt dit nu niet) betaald is hij al helemaal mijn held.

EDIT: nvm, deal is afgesprongen...

Edited by Bingbangboem
Gepost (edited)

image.thumb.png.64990582308da9624ff59647633d94ec.png

Selectie met Genk na mijn eerste (halve) voorbereiding. Ayhan Canli, Emerson en Jordao Santos heb ik zelf aangekocht. Marquez heb ik gehuurd, was een regen uit mijn jeugdlichting bij West Ham

Edited by van der Water

Wat enorm irritant is dat. Gezien de slechte financieel situatie (nu beter) maar een zeer beperkt percentage van transferopbrengsten die ik mag besteden (vroeger afgesproken). Accepteert het bestuur dus gewoon een hoog bod.. Gelukkig kan ik hem nog afblazen hoop ik.. 

Zat eraan te komen, maar toch kut als je beste speler wordt weggekaapt. Ooit gratis uit de USA overgekomen (met zo'n 25 mega flops) terwijl ik helemaal geen stats van hem kon zien, geen slechte gok geweest uiteindelijk.

image.thumb.png.9dc9fa4eea21307dfbb6e9031916c02e.png

image.thumb.png.3344d20599559db121ed4f213d24b44d.png

Een zo'n klapper maakt dan al die andere mindere aangetrokken spelers in één keer goed :< Wel zonde natuurlijk dat 'ie vertrekt, maar met dat geld moet je wel een vervanger kunnen halen lijkt me.

3 minuten geleden zei Jespresso:

Zat eraan te komen, maar toch kut als je beste speler wordt weggekaapt. Ooit gratis uit de USA overgekomen (met zo'n 25 mega flops) terwijl ik helemaal geen stats van hem kon zien, geen slechte gok geweest uiteindelijk.

image.thumb.png.9dc9fa4eea21307dfbb6e9031916c02e.png

image.thumb.png.3344d20599559db121ed4f213d24b44d.png

Hoelang deed jij erover om met Essen in de Bundesliga te spelen? Ging het een beetje soepel?

14 uur geleden zei van der Water:

image.thumb.png.64990582308da9624ff59647633d94ec.png

Selectie met Genk na mijn eerste (halve) voorbereiding. Ayhan Canli, Emerson en Jordao Santos heb ik zelf aangekocht. Marquez heb ik gehuurd, was een regen uit mijn jeugdlichting bij West Ham

Veel Genk is er wel niet meer he ;c Enkel Heynen en Zhegrova