Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

1 uur geleden zei Jespresso:

Moet nog even uitgebreider testen, dan kan ik hem eventueel wel delen. 

Deel 'm gerust in het Tactieken deel :D ben wel heel benieuwd naar hoe je zulke resultaten haalt! :< 

Gepost (edited)

Geen onaardige resultaten met FC Volendam in de EL.

2maKVjo.png

Edited by r4vje

5 uur geleden zei sennid:

Dat lag idd een stuk lager. Sponsergeld is ook nog vrij weinig. 76K in seizoen 3. Mijn beste speler verdient nu 3,4 K per maand. Ik ben nogal makkelijk in salarissen ;c Doel is nu gewoon om veel geld binnen te halen en om te proberen richting die CL te gaan en daar structureel aan mee te doen.

1007375555_ArjenLeshi.thumb.png.82247f751a54e756b7ffbaf8ee56aaf5.png

Dit is mijn beste speler die ik gelijk bij mijn eerste jeugdlichting had. De rest is ongeveer gelijk of minder om beetje het niveau aan te geven.

Leuke speler, die zou bij mij ook in de basis staan. Zijn salaris ligt wel (veel) hoger dan bij mijn spelers!

Gepost (edited)
Spoiler

76e3d5916c4c17b4aaf9e50256a9f00e.png

Spoiler

203bdb33ad0a593da80bd2353e90bcab.png

Nu de promotie naar het tweede niveau stilaan verteerd is, wordt het misschien eens tijd een moeilijke keuze te maken. Bovenstaande doelmannen zijn ingestroomd in seizoen drie en hebben in ons kampioenenjaar beide - in afwisselende periodes - rond de 20 wedstrijden gespeeld. Allebei een average rating van 6.82 overigens. 

In de Liga II Ledman wil ik zoveel mogelijk automatismen en zekerheid inbouwen, dus gaat een keuze moeten gemaakt worden. Gomes heeft het "voordeel" een halve Nederlander te zijn, terwijl Duarte mij an sich de betere optie in doel lijkt. Moeilijk, moeilijk, moeilijk. Wie kan me verlossen van de hartbrekende keuze? ;c 

Edited by Bingbangboem

Hadden de reflexen van Duarte beter geweest was de keuze makkelijker geweest. @Bingbangboem Toch zou ik vermoedelijk voor Duarte gaan.

Gomes heeft wel lekkere reflexen, maar Duarte lijkt mij een stuk beter. Of je moet catenaccio spelen en een sterke lijnkeeper nodig hebben, anders zou ik voor Duarte gaan. 

Kans op kans op kans op kans... tegengoal....eerste nederlaag na 25 duels komt er aan....*doet raam open en wil de pc eruit gooien*... GOAL! Vreugdedansje.....WINST!

Zo kan het ook.

Naamloos.png.bfb7468fbeb381315c736cc29b78ea95.png

2 minuten geleden zei Titan:

@Satyr Meestal is het andersom in FM :-D Ben je van de LLM afgestapt?

Haha, zo af en toe moet dat even ja. Even blind wonderkids oppikken en een seizoen of drie spatiebalk rammen

8 minuten geleden zei Satyr:

Kans op kans op kans op kans... tegengoal....eerste nederlaag na 25 duels komt er aan....*doet raam open en wil de pc eruit gooien*... GOAL! Vreugdedansje.....WINST!

Zo kan het ook.

Naamloos.png.bfb7468fbeb381315c736cc29b78ea95.png

Hoe is Bellingham bij je? hier al ruim 60 interlands gespeeld op zn 23e...

5 minuten geleden zei van der Water:

Hoe is Bellingham bij je? hier al ruim 60 interlands gespeeld op zn 23e...

Chelsea had een transferban tot 01-01-2020, dus ik heb 'm pas net. Speelt om en om met Kanté en Kovacevic op het centrale middenveld.

Naamloos.thumb.png.d3a017562335d6e42682159f0aaf0f31.png

Contract gaat naar 2 miljoen per jaar op 1 juli 2020

18 minuten geleden zei Satyr:

Chelsea had een transferban tot 01-01-2020, dus ik heb 'm pas net. Speelt om en om met Kanté en Kovacevic op het centrale middenveld.

Naamloos.thumb.png.d3a017562335d6e42682159f0aaf0f31.png

Contract gaat naar 2 miljoen per jaar op 1 juli 2020

netjes hoor, gaat normaal een grote worden.

5 minuten geleden zei van der Water:

netjes hoor, gaat normaal een grote worden.

Ja, weet ik, gaat ook gewoon de basis in volgend jaar. Heb Sancho en Pulisic als linker- en rechtermiddenvelder, dat regent echt assists.

6 minuten geleden zei Satyr:

Ja, weet ik, gaat ook gewoon de basis in volgend jaar. Heb Sancho en Pulisic als linker- en rechtermiddenvelder, dat regent echt assists.

Heerlijk man! nog meer Engelse talenten gehaald? 

Ja, bij Huddersfield Town zit een linksback van 17, die heeft vaak een grote toekomst.

edit: Luke Daley, kun je bijna gratis halen omdat hij een jeugdspeler is. Kwestie van contract aanbieden.

3 uur geleden zei Fantasy:

Deel 'm gerust in het Tactieken deel :D ben wel heel benieuwd naar hoe je zulke resultaten haalt! :< 

Heb bij Zaragoza sowieso op al mijn posities 3 spelers tot mijn beschikking die in heel de wereld zouden spelen, dat wil ook wel helpen. Test hem op het moment uit met RW Essen, valt ook niet tegen..

Met Fiorentina na een goede reeks opgeklommen naar de derde plek. Het middenveld met Duncan, Castrovilli en vooral Pulgar is echt genieten. _O_

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Dit is al bijna een jaar zo, terwijl hij Ster Speler is en al een jaar m'n eerste keeper.

image.png.269a7639760e82976f4acbc9d6603590.png

seizoen 3. We hebben nu drie keer achter elkaar 92 punten behaald. De nummer 2 heeft gewoon alles exact hetzelfde als vorig seizoen :-D zelfs de doelpunten voor en tegen.

1912226254_2021-2022eindstand.png.3900a29543a6f7554ee48890af4d55fa.png

Ja dat is minder als je in een kleine competitir begint. Europees enorme uitdaging, nationaal twee vingers in je neus. Heb hetzelfde 'probleem' in Ierland. Telkens twijfelen om in Europa anders te spelen.  

4 minuten geleden zei Cicchio:

Dit hebben ze wel vaker gezegd in Enschede volgens mij..

1283550344_Schermafbeelding2020-05-26om09_03_36.thumb.png.47e203089867e54b19a60b0a37023542.png

Ik zou even dubbel checken, misschien wel tot 4 keer.. ;) 

9 uur geleden zei sennid:

seizoen 3. We hebben nu drie keer achter elkaar 92 punten behaald. De nummer 2 heeft gewoon alles exact hetzelfde als vorig seizoen :-D zelfs de doelpunten voor en tegen.

1912226254_2021-2022eindstand.png.3900a29543a6f7554ee48890af4d55fa.png

Waarom degradeert Drencina?