Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Zo te zien vooral tegen Dudelange uitgehaald? Of hebben Paok en Besiktas hun doelsaldo weer wat normaal kunnen krijgen in die wedstrijden?

Gepost (edited)

Naast mijn carriere met Genk nu ook een journeyman begonnen. Wat gesolliciteerd en ben aangenomen bij China u19. Eerste doel was kwalificeren voor het Aziatisch Kampioenschap in oktober 2020. Dit in een groep met Filippijnen, Indonesie & Marcau.
De groepswinnaar kwalificeerde zich automatisch en dan de 6 beste 2de's ook. 
Tegen Filippijnen met de hakken over de sloot (1-0), maar tegen Macau ( 0-3) en Indonesië (3-1) toch al overtuigender.

Weet wel nog niet of ik ga blijven tot het effectieve kampioenschap aangezien ge geen badges kunt behalen bij een land. 

aemm3j80.png

In november hebben we nu een oefeninterland tegen India opstaan. Wordt een eerste test 

Edited by Jaspeeer123

1 uur geleden zei 007mark:

Herkenbaar dat Engelse ploegen redelijk overpowerd zijn. Welke club ben je zelf?

Vitoria Guimaraes

Gepost (edited)

Overtuigende zege nu ook tegen India, dat als gastland ook gekwalificeerd is voor het aziatisch kampioenschap volgend jaar.

sy1kuvcaz495.png

Edited by Jaspeeer123

Gepost (edited)
1 uur geleden zei Nummerke10:

Zo te zien vooral tegen Dudelange uitgehaald? Of hebben Paok en Besiktas hun doelsaldo weer wat normaal kunnen krijgen in die wedstrijden?

Tegen Dudelange wel flink uitgehaald ja, met een 8-0 en een 0-6

Dit zijn mijn uitslagen tot nu toe:

image.thumb.png.e4b21ba8c7077fb9cf0656b818d07f20.png

Edited by van der Water

Hoe kan het nou dat mijn spitsen bij Ajax (Rodrigo Varanda en Brian Brobbey) ontzettend veel kansen missen? Gewoon 1 op 1 die je als spits makkelijk moet scoren. Ze hebben allebei uitstekende stats. Hebben jullie hier ook last van?

4 minuten geleden zei JoelAjax:

Hoe kan het nou dat mijn spitsen bij Ajax (Rodrigo Varanda en Brian Brobbey) ontzettend veel kansen missen? Gewoon 1 op 1 die je als spits makkelijk moet scoren. Ze hebben allebei uitstekende stats. Hebben jullie hier ook last van?

Ja, is een veel voorkomende probleem. Zou opgelost moeten zijn enkele maanden terug met een update, maar voor mijn gevoel is dit niet zo.

1 uur geleden zei lennard95:

b9bb9190af207270620d895a3c256bab.png

Zelfde tegenstander als in de groepsfase, what are the odds :-D

Dacht dat dat niet kon?

Even snel tussendoor: Ik ben in de editor bezig soort van super competitie van Europa te maken, weet iemand hoe ik het geld het beste in kan stellen?

3 uur geleden zei Mordurette:

Ja, is een veel voorkomende probleem. Zou opgelost moeten zijn enkele maanden terug met een update, maar voor mijn gevoel is dit niet zo.

Ik dacht inderdaad ook dat het verholpen zou worden, want dit is natuurlijk totaal niet realistisch.

Gepost (edited)

Dat seizoen waar het WK in de winter is (2022-2023) vind ik echt een waanzinnig kut seizoen :cab:

Je speelt gewoon echt continu 3 wedstrijden per week.. Zie dan iedereen maar fit te houden.

Edited by MarcFR

Iemand enig idee wanneer de regens in de jeugdteams komen? Het is inmiddels maart 2020 en ik heb nog geen nieuwe jeugdspelers ingestroomd gekregen. Wel kreeg ik ergens in december een mail mbt jeugdspelers wat ik er van kon verwachten.

Speel met Salford (League Two)

0gsf20262.58.54.png

CL poulefase eerder vandaag.   Venijn zat hem echt in de staart

27 minuten geleden zei Jotew:

Iemand enig idee wanneer de regens in de jeugdteams komen? Het is inmiddels maart 2020 en ik heb nog geen nieuwe jeugdspelers ingestroomd gekregen. Wel kreeg ik ergens in december een mail mbt jeugdspelers wat ik er van kon verwachten.

Speel met Salford (League Two)

Rond 16 a 20 maart volgens mij.

Nieuwe jeugd komt net weer binnen, wat een bagger..

Heb een Hoofd Jeugdopleiding met rating 'Werken met jeugd' 20, 'Spelerskwaliteiten beoordelen' 17 en 'Spelerspotentieel beoordelen' 20. Zijn reputatie is 2,5 ster.

Jeugdopleiding heeft status 'uitstekend' en jeugdwerving is 'uitzonderlijk'. Trainers zijn ook prima.

Nog anderen dingen waar ik op moet letten?

7 minuten geleden zei MarcFR:

Nieuwe jeugd komt net weer binnen, wat een bagger..

Heb een Hoofd Jeugdopleiding met rating 'Werken met jeugd' 20, 'Spelerskwaliteiten beoordelen' 17 en 'Spelerspotentieel beoordelen' 20. Zijn reputatie is 2,5 ster.

Jeugdopleiding heeft status 'uitstekend' en jeugdwerving is 'uitzonderlijk'. Trainers zijn ook prima.

Nog anderen dingen waar ik op moet letten?

Welke persoonlijkheid heeft je HoYD? Maar eigenlijk is geluk de grootste factor.

1 minuut geleden zei Mordurette:

Welke persoonlijkheid heeft je HoYD? Maar eigenlijk is geluk de grootste factor.

Vastberaden. Ook prima, dacht ik?

Dat laatste zal het dan wel zijn voor dit seizoen inderdaad. Blijft toch altijd wel één van de hoogtepunten in FM, ingevloeide jeugdspelers :D

Moeilijkere loting voor het Aziatisch kampioenschap dan gehoopt. Saudi-Arabië is de vorige winnaar en Zuid-Korea zal ook niet simpel zijn. Indonesië hebben we al geklopt in de kwalificatiewedstrijden.

Eerste 2 teams gaan naar de kwartfinale, dus we dienen minstens Zuid-Korea of Saudi-Arabie achter ons te houden.

h5ij515n0.png