Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

2 uur geleden zei Fantasy:

Wat een gigantisch breed beeldscherm heb jij dan @Lazy ;c  Maar kan het niet helemaal goed lezen, wie hebben ze gehaald? Ousmane Dembélé, Richarlison & Virgil van Dijk voor veel te veel geld?

Hehe. 30 inch widescreen <3  In totaal 169m, valt dus nog mee. Iig Dembele (87), Richarlison (83) en Virgil (0)

Gepost (edited)

Kan spelers niet huren omdat er wordt gezegd dat ik al zeven spelers heb gehuurd (het max. in mijn competitie), maar dat was vorig seizoen. Hoe kan dit? 

Heb inmiddels de in-game editor gekocht om het handmatig te doen, maar als er een betere oplossing voor is dan hoor ik dat graag. Benieuwd of het volgend seizoen hetzelfde verhaal is. 

Edited by Sophomore

45 minuten geleden zei Sacioli:

Is dat niet tot een bepaalde datum? 

Dat het aantal huurspelers wordt gereset?

Dacht altijd dat dat 30 juni/1 juli was, maar zal opletten of er nog verandering in komt later in de zomer. 

KKD blijkt voortaan twee keer in één seizoen gespeeld te worden ;c minimaal 64 potjes, haha!

Oulad.png.38e1bcc0ee7ff55b1db42950924e00a2.png

2 uur geleden zei Vilhena:

KKD blijkt voortaan twee keer in één seizoen gespeeld te worden ;c minimaal 64 potjes, haha!

Volgens mij gebeurt dit als je de speler even naar het 1e haalt en daarna weer terugzet. Denk dat jij dit ook hebt gedaan?

Weet iemand hoe het kan dat mijn spelers bij Ajax zoals Unuvar, die zijn wedstrijden speelt voor de O19 maar bij zijn persoonlijke profiel krijgt te staan dat dat allemaal oefenwedstrijden zijn. Alvast bedankt!

Unuvar.png

Onder 19 Comp..png

Na een tijdje een FM-pauze te hebben genomen, begon het toch weer te kriebelen. Ben een nieuwe save begonnen, werkeloos met de top 5 competities en de eredivisie en KKD. Kreeg in december een baan aangeboden bij NAC, die met een 15e plaats teleurstellend presteerden. Ik ben na een fantastische run of form 4e geworden, en we zijn op het nippertje promitie misgelopen door in de finale play-off na verlenging te verliezen van PEC. Zie met deze selectie en Man City als moederclub wel genoeg mogelijkheden om volgend seizoen de KKD te winnen en daarna een respectabel eredivisieteam te worden. 

Hoe kan je het beste een game spelen als technisch directeur? Hoe goed mijn team ook is mijn assistent krijgt het altijd voor elkaar om teleur te stellen.

En weer ben ik mijn carrière zat na 3-4 seizoenen.

Ook geen inspiratie met welke club een nieuwe carrière te starten.

15 uur geleden zei dries16:

Weet iemand hoe het kan dat mijn spelers bij Ajax zoals Unuvar, die zijn wedstrijden speelt voor de O19 maar bij zijn persoonlijke profiel krijgt te staan dat dat allemaal oefenwedstrijden zijn. Alvast bedankt!

Spoiler

Unuvar.png

Spoiler

Onder 19 Comp..png

Deze competitie is geen 'officiële' competitie zoals de KKD of de Eredivisie is. Alleen officiële profwedstrijden die hij voor Jong-Ajax of Ajax speelt zullen ook zo gecategoriseerd worden. In Engeland geldt hetzelfde voor de -23 en -18. Dit zijn ook allemaal 'vriendschappelijke' wedstrijden.

21 uur geleden zei Vilhena:

Hoe krijg jij Feyenoord in de KKD? Lijkt mij ook wel chil. 

1 minuut geleden zei Paul.:

Hoe krijg jij Feyenoord in de KKD? Lijkt mij ook wel chil. 

Een beetje aankloten met Jong-teams in de editor en dan kom je er wel uit :)

Mark van Bommel, mensen. Hij twijfelde of ik me met Ajax wel kon handhaven in de Eredivisie. Clown.

368445359_Schermafbeelding2020-04-01om16_37_18.png.8614a95598d3b4df680ae13e1cad5eb8.png

Gepost (edited)

Het overzicht van verantwoordelijkheden voor de staf is in FM20 onoverzichtelijk geworden; waar kan ik vinden wie verantwoordelijk is voor het aantrekken van de jeugdinstroom? Dus niet de aankopen voor het jeugdteam, maar de jeugdinstroom. 

Edit:

image.thumb.png.24ceca14ced4dc99e43cb93583ab57cc.png

Gevonden! Wat zit dat ver weg gestopt zeg. 

Edited by Sophomore

1 uur geleden zei Cicchio:

Mark van Bommel, mensen. Hij twijfelde of ik me met Ajax wel kon handhaven in de Eredivisie. Clown.

368445359_Schermafbeelding2020-04-01om16_37_18.png.8614a95598d3b4df680ae13e1cad5eb8.png

Dan heeft Markie er weinig van begrepen in het geval van jouw save ;)

Gepost (edited)
Op 31-3-2020 om 15:41 zei Vilhena:

Heb je in de Editor Jong Feyenoord toegevoegd aan de KKD? 

@Sophomore

Waar vindt je dat ook alweer? 

Edited by Sacioli

10 minuten geleden zei Vilhena:

Yes zeker @Sacioli

Beter! Jammer dat je daar een Editor voor nodig hebt en niet in een 'gewone' game kan regelen. 

1 uur geleden zei Sacioli:

@Sophomore

Waar vindt je dat ook alweer? 

Staf -> Verantwoordelijkheden -> Staf -> Advies en Verslagen -> Geeft Informatie over Jeugdopleiding

Nu we wat meer tijd hebben maar eens begonnen in de 2e divisie van Luxemburg. Wil kijken hoe ver ik uiteindelijk met dit team kan komen. En misschien met een dubbelfunctie van Bondscoach erbij later in de game. Dit seizoen was vrij gemakkelijk, volgend seizoen word een grotere uitdaging. Financiële status is nog steeds wankel en veel geld valt er nog niet te verdienen. Ook sta ik in de beker finale, tegen de nummer 6 van mijn competitie Mamer. Dat moet dus ook te doen zijn, een heerlijke prestatie op zich, maar ook een fijne loting gehad. 2 teams uit de hoogste divisie geloot en verder weinig tegenstand gehad tot nu toe. 

8q5v0mxg1hg5.png 

Naast mijn Ajax-game ook een game begonnen als werkloze manager. Aangenomen bij Almere City. En daar ben ik best lekker begonnen, eigenlijk..

2014376632_Schermafbeelding2020-04-01om20_54_07.thumb.png.fd973ef150533c82b9cb997a83f6205c.png