Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Gepost (edited)

2jn8v2q84.27.19.png

Oke FM, oke. Zal je straks natuurlijk zien dat ik mijn eerste  verlies lijdt tegen een degradatiekandidaat.  

Edited by Regis

Gepost (edited)

Wel klaar met mijn traditionele start van FM bij PSV nu. Tijd voor een werkloze start met een nationale c license. Eens kijken waar ik beland.

Edit: Oranje -19 is het geworden.

Edited by The Saint

Gepost (edited)

d20b237570bfb1b3e63533683e3c49b4.png

Voor het eerst sinds 3 maart vorig jaar verloren in de Premier League :moop: 

Edited by ForzaUtreg

31 minuten geleden zei PJHoutman:

@Sophomore Feyenoord 9 titels, 10 bekers, 1 EL. PSV ook een EL gewonnen. 

Pfff wat onrealistisch 

Ik wil met Leeds de Engelse top bestormen met voornamelijk Britse spelers. Zijn er talenten die in het eerste seizoen al voor een redelijke prijs op te pikken zijn? De bekende namen als Bellingham zijn nog niet te betalen op dit moment.

49b4472e3050b57a9fef6c31d38c1c0d.png

Helaas was onze adem net niet lang genoeg om de play-offs Europees voetbal te halen. Resultaten werden minder en minder naarmate het seizoen vorderde. Helaas nog net niet goed genoeg

1 uur geleden zei ties1992:

Ik wil met Leeds de Engelse top bestormen met voornamelijk Britse spelers. Zijn er talenten die in het eerste seizoen al voor een redelijke prijs op te pikken zijn? De bekende namen als Bellingham zijn nog niet te betalen op dit moment.

Eventueel een Ronaldo Vieira? Nathan Wood is echt een potentiële topper en je kan ook proberen om wat spelers als Williams en James Garner te huren van United. Deze worden vaak een paar jaar verhuurd en dan goedkoop of gratis weggedaan. Zelfde geldt natuurlijk voor Arsenal, Chelsea etc. 

Begin seizoen 4 met mvv kan ik Logan Delaurier Chaubet halen voor 750.000 maar twijfel of hij zich door kan ontwikkelen. En het geld ligt hier niet voor t oprapen.

Iemand future screenshot van hem?

848447973592d215c0e9a692e7dd5fb9.png

Eindelijk eens de CL gewonnen in mijn Journeyman, 2036 :mrgy: Na twee verloren finales met Bayern München en talloze halve finales met Feyenoord, Bayern München en Manchester United is het eindelijk eens raak

Gepost (edited)

Ik speel met Hull en zit nu in 2025 en heb spijtig genoeg nog altijd geen prijs weten te pakken, 1x verliezend finalist League Cup, 2x verliezend finalist FA Cup, 2x gesneuveld in de halve finale van de Europa League en 2x 6de geëindigd in de Premier League en 1x 4de in de Premier League. Hopen dat ik komend seizoen eindelijk een prijs weet te bemachtigen. :classic_smile:

Edited by glennix

17 uur geleden zei The Saint:

Wel klaar met mijn traditionele start van FM bij PSV nu. Tijd voor een werkloze start met een nationale c license. Eens kijken waar ik beland.

Journeyman Challenge begonnen. Kom echter maar niet aan de bak. Heb denk ik driekwart van alle competities geladen. Zit nu in oktober en nog niks concreets. Moet hierbij wel zeggen dat ik de Zweedse clubs laat liggen. Ligt me te veel voor de hand.

15 uur geleden zei Sophomore:

Pfff wat onrealistisch 

Met alle respect, maar alles binnen het spel is onrealistisch.

Iedere club, al is deze nog zo klein, kun je grootse successen boeken binnen 1-4 seizoenen en dit ook blijven aanhouden.

Een club in NL die alle seizoen kampioen wordt, beker wint en CL jaar in jaar uit wint. Niet realistisch, maar met welk team dan ook kun je dat snel bereiken.

Dit vind ik eigenlijk hetgene waar ze eens goed aan zouden moeten werken. Het minder makkelijk maken om zo snel zo krachtig te worden, maar zonder het spelplezier te bederven.

Ben met een testje bezig met PSG. Een echte grote koopclub.

In 2 seizoenen, enkele grootse spelers van Europa aangekocht voor ontzettend veel geld. In het echt zou dit nooit zo snel gebeuren. Over nog 2 seizoenen zou het scenario ongeveer zijn dat de grootste spelers buiten de club om allemaal met pensioen gaan of bijna gaan. De andere spelers spelen zo'n beetje binnen de club en dag concurrentie. Zo makkelijk kan het dus gaan.

Als je dan ook nog hier en daar de beste jeugdtalenten weet weg te plukken, dan is ben je alweer klaar met je save eigenlijk.

Weet nu al eigenlijk dat de CL met 2 vingers in de neus gewonnen zal worden.

1 uur geleden zei Peterhs:

Met alle respect, maar alles binnen het spel is onrealistisch.

Iedere club, al is deze nog zo klein, kun je grootse successen boeken binnen 1-4 seizoenen en dit ook blijven aanhouden.

Een club in NL die alle seizoen kampioen wordt, beker wint en CL jaar in jaar uit wint. Niet realistisch, maar met welk team dan ook kun je dat snel bereiken.

Dit vind ik eigenlijk hetgene waar ze eens goed aan zouden moeten werken. Het minder makkelijk maken om zo snel zo krachtig te worden, maar zonder het spelplezier te bederven.

Ben met een testje bezig met PSG. Een echte grote koopclub.

In 2 seizoenen, enkele grootse spelers van Europa aangekocht voor ontzettend veel geld. In het echt zou dit nooit zo snel gebeuren. Over nog 2 seizoenen zou het scenario ongeveer zijn dat de grootste spelers buiten de club om allemaal met pensioen gaan of bijna gaan. De andere spelers spelen zo'n beetje binnen de club en dag concurrentie. Zo makkelijk kan het dus gaan.

Als je dan ook nog hier en daar de beste jeugdtalenten weet weg te plukken, dan is ben je alweer klaar met je save eigenlijk.

Weet nu al eigenlijk dat de CL met 2 vingers in de neus gewonnen zal worden.

Klopt. Ze zouden eigenlijk een soort van moeilijkheidsgraad moeten introduceren. Zodat je bij de start van een game kan kiezen hoe makkelijk dan wel moeilijk je je carriere wilt spelen. Bij 'moeilijk' zijn dan bijvoorbeeld bepaalde spelers minder goed haalbaar, duurt het langer om de reputatie van je club omhoog te krijgen, krijg je meer tegenstand van concurrenten etc. 

16 uur geleden zei ties1992:

Max Broughton

Ronan Darcy

Luke Matheson

Lewis Fiorini (vaak na 1 jaar gratis op te halen)

Chapman (Lincoln City)

g2tx7t7g4.20.59.png

Eindelijk gaat het doorgevoerd worden :classic_love: Nog nooit zo ver gekomen in een save. hhhh.   Misschien alleen even de naam veranderen en ipv mijn eigen naam het naar Davide Astori vernoemen.

15 uur geleden zei Nummerke10:

Eventueel een Ronaldo Vieira? Nathan Wood is echt een potentiële topper en je kan ook proberen om wat spelers als Williams en James Garner te huren van United. Deze worden vaak een paar jaar verhuurd en dan goedkoop of gratis weggedaan. Zelfde geldt natuurlijk voor Arsenal, Chelsea etc. 

Thanks!

14 minuten geleden zei Mordurette:

Stadion duurt nog wel vier jaar pff :classic_ninja:

Met huidige corona crisis hebben we dat snel bereikt :P 

image.thumb.png.33f1abe877596024a4c54bd15e019b1d.png

PSG doet lekkere zaken in de zomer van 2022. Nondeju,

Wat een gigantisch breed beeldscherm heb jij dan @Lazy ;c  Maar kan het niet helemaal goed lezen, wie hebben ze gehaald? Ousmane Dembélé, Richarlison & Virgil van Dijk voor veel te veel geld?