Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Wat een cijfers dit seizoen :< 

78r8ubx7.12.54.png

Van deze jongens liep het contract af. Dus ze in januari maar even benaderd en ze zo gratis binnen kunnen hengelen.   Wanbeleid bordjes voor Erik ten Hag bij Juve zijn wel op plaats  

faczphqnhk.55.38.png

Bij mij gaat de geschiedenis van de spelers weg. Is het nu 2022 dan staat er alleen 2017-2018 en vervolgens 2021-2022.

Meerdere mensen hier last van?

Op 18-3-2020 om 16:15 zei ForzaUtreg:

FM free to play tot 25 maart op Steam

Weer eens uitproberen dan. Eens kijken of ik er weer geïnteresseerd in kan raken.

Op mijn vraag of het de moeite waard was, weinig reacties gehad, maar ik zie in dit topic zelf weer wel veel reacties. Ik ga het dus een kans geven. 

3 minuten geleden zei MisterX:

Weer eens uitproberen dan. Eens kijken of ik er weer geïnteresseerd in kan raken.

Op mijn vraag of het de moeite waard was, weinig reacties gehad, maar ik zie in dit topic zelf weer wel veel reacties. Ik ga het dus een kans geven. 

Mensen hebben een eigen mening of het wel of niet waard is. Ik haal ieder jaar de nieuwe, want ik vindt het wel waard.

Inmiddels sinds de quarantaine periode weer een Feyenoord save gestart. Begin augustus seizoen 4 nu. Seizoen 1 de dubbel gepakt, seizoen 2 finale EL gehaald, seizoen 3 halve finale CL verloren op uitdoelpunten tegen Man City. Is een beetje te hard gegaan voor m'n gevoel. Heb een selectie die nog 10 jaar mee kan dus gaan veel prijzen gewonnen worden. Nu nog 200 miljoen budget. Wil nu vooral financiële klappers maken om zo financieël onafhankelijk worden voor derest van de save en dan Nederland de topcompetitie van de wereld maken. 

Feyenoord begin seizoen 4.png

Transfers Feyenoord seizoen 4.png

55 minuten geleden zei MisterX:

Heb m ook gedownload, even de laatste MU Update, facepack en logopack downloaden en dan ben ik voorzien denk ik?

Is trouwens nog steeds dat gezeur met het duitse elftal wat vol grijze spelers zit? 

Ja zelfde als altijd. Dit jaar heeft Juve ook rare naam en natuurlijk de Braziliaanse clubs. Zijn de aloude fixes weer voor.

23 minuten geleden zei Sophomore:

Is er al een goede database voor de Tweede (en misschien wel Derde) Divisie? 

Timo heeft er 1 tot en met de 2e klasse.

Grappig om te zien in mijn safe, het altijd zo saaie Crystal Palace heeft in mijn game Bielsa aangetrokken. Sindsdien hebben ze ook vaak het meeste balbezit en de resultaten zijn veel beter geworden. 10e, 6e, 10e en nu staan ze 5e. Mooi om te zien hoe een manager zo'n omslag teweeg kan brengen bij een team. Vroeg me af of dat bij anderen ook zo is.

31 minuten geleden zei Nummerke10:

Grappig om te zien in mijn safe, het altijd zo saaie Crystal Palace heeft in mijn game Bielsa aangetrokken. Sindsdien hebben ze ook vaak het meeste balbezit en de resultaten zijn veel beter geworden. 10e, 6e, 10e en nu staan ze 5e. Mooi om te zien hoe een manager zo'n omslag teweeg kan brengen bij een team. Vroeg me af of dat bij anderen ook zo is.

Bij mij draaide Napoli 3 seizoenen lang echt ronduit slecht, elke keer net niet. Inmiddels staat Guardiola aan het roer en draaien ze bovenin mee.

Op 19-3-2020 om 11:45 zei vlietje:

Iemand ervaring met het aanvragen van een b team?

ik wil namelijk met msv duisburg beginnen maar die hebben geen tweede team. 

Iemand?

3 minuten geleden zei vlietje:

Iemand?

Geen ervaring, maar Duisberg heeft toch een tweede team?

Als het goed is kan je dat vragen aan je bestuur. Als je imago bij de club goed is en je hebt aardig wat spelers die minuten kunnen maken in het elftal dan maak je volgens mij een goede kans om dat B elftal te krijgen. Ze stromen dan door in de Pyramide  van Duitsland.

Zoals gezegd gebruik gemaakt van de gratis optie van FM om te kijken wat het is.

Ik zie dat de start al flink veranderd is. Voor het gemak heel even een game met Ajax gestart om te kijken hoe het spel werkt. Nog voordat je bij de inbox kom, krijg je al heel wat informatie te zien. Dat vind ik een flinke plus. Ik moet wel zeggen dat ik de lay-out eigenlijk wel te paars vindt. Volgens mij was het al paars, maar is het feller paars dan een paar jaar geleden.

14 minuten geleden zei MisterX:

Zoals gezegd gebruik gemaakt van de gratis optie van FM om te kijken wat het is.

Ik zie dat de start al flink veranderd is. Voor het gemak heel even een game met Ajax gestart om te kijken hoe het spel werkt. Nog voordat je bij de inbox kom, krijg je al heel wat informatie te zien. Dat vind ik een flinke plus. Ik moet wel zeggen dat ik de lay-out eigenlijk wel te paars vindt. Volgens mij was het al paars, maar is het feller paars dan een paar jaar geleden.

Gewoon even een nieuwe skin downloaden en klaar.

5 uur geleden zei Nummerke10:

Ja zelfde als altijd. Dit jaar heeft Juve ook rare naam en natuurlijk de Braziliaanse clubs. Zijn de aloude fixes weer voor.

Gewoon die fake bestanden verwijderen en dan werkt het weer, toch?

23 minuten geleden zei Bas0314:

Wat doet een technisch directeur precies in FM20?

Ligt eraan wat voor taken je hem geeft bij verantwoordelijkheid. Ik laat hem in mijn game alles doen, alle contractonderhandelingen, transfers, staf aanstellen.

Na een aantal jaar levert dat prima werk op. Zelf doe ik alleen de persconferenties, tactiek, opstelling en wedstrijden. En het bevalt me in seizoen 7 nog steeds.

Zojuist zei GAE EAGLES:

Ligt eraan wat voor taken je hem geeft bij verantwoordelijkheid. Ik laat hem in mijn game alles doen, alle contractonderhandelingen, transfers, staf aanstellen.

Na een aantal jaar levert dat prima werk op. Zelf doe ik alleen de persconferenties, tactiek, opstelling en wedstrijden. En het bevalt me in seizoen 7 nog steeds.

Dat doet ik allemaal zelf. Kan hij ook scouten?