Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Ik kan (volgens mij sinds de nieuwe update) niet meer terug gaan naar het vorige scherm als ik op pijltje terug klik, iemand weet hoe ik dat op kan lossen?

16 uur geleden zei CrisChivu:

Zit de champions league ban van City ook al in de winterupdate?

Volgens mij is er nog geen winterupdate omdat er nog transfers gedaan kunnen gaan worden in onder andere Rusland.

In de officiële update gaat het niet komen. SI voegt het alleen toe als het CAS in haar uitspraak een vergelijkbare straf uitspreekt. 

6 uur geleden zei delichris:

Volgens mij is er nog geen winterupdate omdat er nog transfers gedaan kunnen gaan worden in onder andere Rusland.

Is 20 februari uitgekomen. FM is nu 20.3 en bevat een data-update.

Lekker: REchtsbuiten en clubtopscorer dus voor halfjaar geblesseerd, andere rechtsbuiten is op interland. Nu maar een jeugdrechtsback voorin want dat kan ie ook wel beetje.

Spelertje dit hoor. Besloot helaas bij te tekenen ipv naar mij te komen. Al zit er een clausule van 22 miljoen in zijn contract

ephsgbgzqyi.57.23.png

Edited by Regis

Weet iemand of je tijdens een save waarbij je aan het begin hebt gekozen om alleen een club te managen, alsnog club en land kan managen? Misschien een beetje domme vraag hoor, maar zodra ik interesse toon in een vacature bij een land die ik naast m'n club wil managen krijg ik altijd meteen klachten waarom ik eventueel wil vertrekken :classic_dry:

3 minuten geleden zei Krabby:

Weet iemand of je tijdens een save waarbij je aan het begin hebt gekozen om alleen een club te managen, alsnog club en land kan managen? Misschien een beetje domme vraag hoor, maar zodra ik interesse toon in een vacature bij een land die ik naast m'n club wil managen krijg ik altijd meteen klachten waarom ik eventueel wil vertrekken :classic_dry:

Dit kan gewoon, zelf start ik ook altijd alleen als clubmanagaer en heb er af en toe een land bij. Dus geen probleem.

Hier voor het eerst sinds 100 jaar eindelijk eens een speler in de jeugdopleiding die een kind van mij is. Heb ik serieus nog nooit gehad. Hij is dan wel is waar niet zo goed, maar dat mag de pret niet drukken, krijgt gewoon een contract.

e154b5c8b3b4bbe0d66392de6e3e5178.png

576338633fc31f249eac17f711011166.png 

@GAE EAGLES: het talent van de vader? :D

Net ook de nieuwe lichting binnen, de klas van 2024 zeg maar. Een aardige doelman en spits:

vx44d8url.png

9x8uq20ly.png

1 minuut geleden zei Titan:

@GAE EAGLES: het talent van de vader? :D

Net ook de nieuwe lichting binnen, de klas van 2024 zeg maar. Een aardige doelman en spits:

vx44d8url.png

9x8uq20ly.png

Waarschijnlijk wel ja, dus dan wordt het debuut maken en dan zwaar geblesseerd raken ;)

Maar dan kan ik hem beter meteen in de technische staf opnemen, heb ik er waarschijnlijk meer aan.

Leuke talenten btw, daar kan je weer mee verder.

20 minuten geleden zei Mordurette:

En dat in 2023 al... 

Ja, dat is wel heel erg vroeg. Heb normaal vaak lange games en dan kreeg ik nooit kinderen en nu inderdaad al heel vroeg. Dacht ook al, die zal wel alleen dezelfde achternaam hebben, maar niets bleek minder waar.

image.png.82aa45d3bc5bd6e2eccee6753eeb9eb7.png

Weet iemand hoe ik linksonder shortcuts kan krijgen naar Jong en -19? Kan zweren dat die knopjes daar ooit zaten. 

Edited by Stefan.

19 minuten geleden zei Stefan.:

Weet iemand hoe ik linksonder shortcuts kan krijgen naar Jong en -19? Kan zweren dat die knopjes daar ooit zaten. 

Via Develop Centre, komen ze boven in de tabbladen te staan. 

8 uur geleden zei Stefan.:

Als je bijvoorbeeld de controle neemt over de general training of individuele training van het jong team en -19 komen ze weer als shortcuts terug.

Met de winterupdate ook maar weer eens met FM begonnen, Ajax deze keer. Enige minpunt tot nu toe is dat Unuvar geen interesse heeft om een contract te tekenen en daardoor dus waarschijnlijk gratis de deur uitloopt. ;e Naar Sankt Pauli nog wel..

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...