Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

12 minuten geleden zei Fantasy:

"Gekke andere club buiten top 5 competitie" :sorry:

Benfica is geen gekke club man, toch ga ik het doen omdat jij dan binnenkort bij ons op doel gaat met zaalvoetbal.

9 uur geleden zei delichris:

Ik snap niets van FM. De shirts en logo's bij de Braziliaanse clubs werken niet meer. Bij iedereen werkt het, maar daar niet.

Is de config file goed? Er hoeft maar een kleine fout in te zitten en de hele file werkt niet. 

7 uur geleden zei Kavinos:

Vanaf de start van mijn game doelde ik inderdaad op :)

@Nummerke10 heb al wat boden ontvangen, maar nog niet een fatsoenlijk bod. Heb afgelopen zomer 130 miljoen op Gravenberch afgewezen. Die mag niet weg. 

130m afwijzen is niet reëel meer. Zeker niet voor een speler die iedere save een andere max potential heeft.

Arsenal heeft veel Engels talent, opbouwen van dat team duurt iets langer dan ManU. Barça lijkt me te gemakkelijk tenzij als je echt een doel stelt om het volledig Spaans of iets dergelijks te maken.

Einde van het tweede seizoen bij Bielefeld. Erg blij met het resultaat aangezien we werden gezien als de ploeg die sowieso zou gaan degraderen.

image.thumb.png.237a0be7af5ab82d94f00cdbcf895de0.png

10 uur geleden zei Copywriter:

Is de config file goed? Er hoeft maar een kleine fout in te zitten en de hele file werkt niet. 

Ik heb de fix nog eens geinstalleerd en nu werkt het wel. Heel apart. Ik had namelijk eerst ook een game opnieuw gemaakt en toen werkte het nog niet. Het werkt weer in ieder geval.

14 uur geleden zei Peterhs:

130m afwijzen is niet reëel meer. Zeker niet voor een speler die iedere save een andere max potential heeft.

Waarom niet reëel? Speelt al 2 jaar de pannen van het dak, heeft Ziyech doen vergeten, jeugdproduct en heb het geld niet nodig. 

Beetje in shock van dit resultaat nog. Gedoodverfde degradant. Begonnen geweldig aan het seizoen, toen kwamen er een paar maanden van zwaar doorbijten en zakten we zelfs naar de 14e plek. Met nog 8 potten te gaan vinden we opeens de krachten om Barca uit (!) te verslaan met 0-1 en Real uit op 0-0 te houden. Dat was ook de ommekeer. Uiteindelijk Europees voetbal op Ibiza!

Nouja. Ibiza. Ik moet een stadion betrekken op Mallorca omdat Can Misses in Eivissa te klein is en niet voldoet aan de eisen... Een nieuw stadion is echter in de steigers en gaat 17.800 plekken hebben! Heel Ibiza kan dadelijk op de tribune..

EindstandLALIGA2020.PNG

Even mijn Zaragoza game dubbel opgeslagen en aan de slag gegaan bij Liverpool in 2038. Helaas is de transfermarkt net gesloten en is het team niet denderend, maar hebben we wel een hoop geld om in te kopen. Moest mijn cluppie toch even uit de brand gaan helpen, ze staan er echt waardeloos voor op dit moment.

e74efb89bb3cf92f24d9fd1e431eb32c.png

Edited by Jespresso

Mannen! Weet iemand een goede editor data file voor wat lagere competities in NL met de JUISTE promotie/degradatie regeling?

Seizoen 2 ging ook wel aardig..:D

5bfhtfttidy.png

Nu op naar de League two. Benieuwd hoe het daar weer gaat aangezien er nog steeds weinig geld bij de club beschikbaar is. 

1 uur geleden zei Jotew:

Mannen! Weet iemand een goede editor data file voor wat lagere competities in NL met de JUISTE promotie/degradatie regeling?

Hoe goed is de file van Tim op FM scout?  Geeft aan dat het volgens de echte regels is. 

Link op FM Scout

@Kavinos is dat Facundo Mura? Heerlijke rechtsback he, wat heb je er voor betaald? Ik kon m voor 5,25m kopen en heb m voor 60 miljoen 4 seizoenen later verkocht aan de Spurs. Volwaardig international ook

Wie weet hoe het zit met transfervrije spelers in engeland en engelse club?

Normaal kun je ze 6 maanden van te voren contracteren, maar blijkbaar als engelse club onderling niet?

Loop hierdoor een hoop leuke spelers mis

1 uur geleden zei Rick88:

Normaal kun je ze 6 maanden van te voren contracteren, maar blijkbaar als engelse club onderling niet?

Gentlemens Agreement of hoe je het ook schrijft. Een maand van te voren kan je die spelers transfervrij aantrekken van een andere Engelse club.

1 uur geleden zei Rick88:

Er is in Engeland een gentlemen agreement. Hierdoor kunnen Engelse clubs dit niet onderling regelen.

6 uur geleden zei Raymon.:

Wat is de Nederlandse vertaling van de Segundo Volante eigenlijk? 

In FM volgens mij ook gewoon Segundo Volante. Het komt uit de tactiek van de Braziliaanse nationale ploeg van vele jaren geleden waarin er zo'n specifieke rol was op het middenveld (als ik mij goed herinner uit het boek Inverting The Pyramid: The History of Soccer Tactics)

Het is eigenlijk ongelooflijk wat je allemaal voor een prikkie kan oppikken op de transfermarkt als je alleen op ontevreden spelers zoekt. Heb zo in mijn Ibiza-game al Riqui Puig (3.5M), Riechedly Bazoer (4M) en Yves Dabila (950K) kunnen aantrekken. Deze transferperiode slechts een prikkie (in mijn ogen) betaald voor Lincoln (7.5M). Dat een beetje aanvullen met brute regens en we mogen onze kunsten voor het eerst in de CL laten zien.

Keihard genaaid met een poule PSG, Bayern en Benfica; na 4 wedstrijden in deze poule 1 schamel puntje. Het debuut van Ibiza in de CL is dus geen denderend succes. Maar wél een prachtig mooi nieuw stadion!

35 minuten geleden zei Buffell:

Het is eigenlijk ongelooflijk wat je allemaal voor een prikkie kan oppikken op de transfermarkt als je alleen op ontevreden spelers zoekt. Heb zo in mijn Ibiza-game al Riqui Puig (3.5M), Riechedly Bazoer (4M) en Yves Dabila (950K) kunnen aantrekken. Deze transferperiode slechts een prikkie (in mijn ogen) betaald voor Lincoln (7.5M). Dat een beetje aanvullen met brute regens en we mogen onze kunsten voor het eerst in de CL laten zien.

Keihard genaaid met een poule PSG, Bayern en Benfica; na 4 wedstrijden in deze poule 1 schamel puntje. Het debuut van Ibiza in de CL is dus geen denderend succes. Maar wél een prachtig mooi nieuw stadion!

hoe kan ik daarop zoeken? nooit geweten dat dit kon xd (noob)

11 minuten geleden zei Mark Hughes:

hoe kan ik daarop zoeken? nooit geweten dat dit kon xd (noob)

Je kan je zoekfilters verfijnen dat je in het onderste vak van dat scherm waar je je zoekopdrachten kan specificeren zoeken op 'dynamiek en geluk'. Daaruit kan je dat vervolgens 'tevredenheid' kiezen en dus dan 'ontevreden' als vereiste selecteren.

Ruk uitleg, maar ik heb momenteel even geen FM bij de hand haha. 

Weet iemand dit?

Zojuist is de jeugdinstroom geweest.

Er kwam een jeugdspeler binnen gewandeld die een andere nationaliteit had dan het land waarin ik speel.

In dit geval Kosovaars. Ik dacht, ok misschien een 2e nationaliteit, maar deze was ook anders, want deze was van Albanië.

Hij is ook niet binnen gekomen onder een manier van samenwerking met andere teams.

Dit is dus erg vreemd en heb er geen flauw benul van, hoe dit dat kan.

Hij kan er ook komen op basis van het netwerk van je Hoofd Jeugdopleiding, scouting etc.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...