Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

10 minuten geleden zei neva:

Heb je de nieuwe Bèta Patch nog niet? Daar zitten ook allerlei ergernissen in, maar die lange ballen + 1-op-1 is wel enorm verbeterd.

Vind de enige ergernis van de public beta dat vooral de tegenstander, te pas en te onpas, afstandsschoten scoort.

1 minuut geleden zei Jespresso:

Vind de enige ergernis van de public beta dat vooral de tegenstander, te pas en te onpas, afstandsschoten scoort.

Is mij eerlijk gezegd nog niet zo erg opgevallen, in ieder geval niet uit open spel. Wel uit vrije trappen.

Zelf nu twee of drie keer gescoord op illegale wijze volgens mij. Speler zet druk op de keeper die de bal in zijn handen heeft en bij de uittrap tegen mijn speler aanschiet. Vervolgens vliegt de bal in het net. Niet zo realistisch, maar ben wel blij dat ik hem nog niet op deze wijze tegen heb gekregen ;c

21 minuten geleden zei neva:

Heb je de nieuwe Bèta Patch nog niet? Daar zitten ook allerlei ergernissen in, maar die lange ballen + 1-op-1 is wel enorm verbeterd.

Ik speel nog met FM19. Misschien moet ik er ook maar eens aan geloven om 20 aan te schaffen...

11 minuten geleden zei Buffell:

Ik speel nog met FM19. Misschien moet ik er ook maar eens aan geloven om 20 aan te schaffen...

Aah excuses. 19 heb ik ook maar een paar keer gespeeld, vond het geen succes..

3 minuten geleden zei neva:

Aah excuses. 19 heb ik ook maar een paar keer gespeeld, vond het geen succes..

Heb er heel wat uren in zitten en eigenlijk vind ik het heel chill spelen, op die ellendige 1-op-1 kansen na dus. Bovendien heb ik nu net weer een leuke game lopen en wil ik die niet zomaar weer opgeven om een nieuwere FM te gaan spelen haha.

Op 4-2-2020 om 16:33 zei Sanel:

Kan iemand mij vertellen hoe de conversie ratio is in de huidige public beta ME? Uitgelezen kansen die er niet ingaan, gooi ook even wat screens van topscoorderslijst in de Premier League en Bundesliga en zo.

Wat mij opvalt bij iedereen is dat niemand 100+ goals per seizoen aantikt in de competitie maar dat er wel één specifieke spelers is die zn goals meepakt. 

Kut spel, niet meer aanraken en gewoon TD Bloons 6 doen met mij.

Ik zit voor het eerst wat dieper in een save en het valt mij op dat 90% van de regens spitsen zijn. Is dit bij jullie ook het geval? Echt niet normaal hoeveel geweldige regen spitsen er in Zuid-Amerika rondlopen.

13 minuten geleden zei Bas0314:

Ik zit voor het eerst wat dieper in een save en het valt mij op dat 90% van de regens spitsen zijn. Is dit bij jullie ook het geval? Echt niet normaal hoeveel geweldige regen spitsen er in Zuid-Amerika rondlopen.

Ik merk ook dat de geweldige regens een aanvallende rol hebben.

(X-FM) Spoiler ;)

Spoiler

image.png.4f14bb81ccb10cdc649881b7a4f9fb3e.png

Edited by neva

38 minuten geleden zei Bas0314:

Ik had het eerder inderdaad ook al ergens benoemd.

Op een zeer goede middenvelder na kreeg ik enkel nog maar spitsen of keepers die zeer goed waren.

Verder was het allemaal schaars te vinden.

Rashford op de TL  voor 20 mln. Ik dacht leuke back up voor Haaland. Wil hij de best verdiende spelers van de selectie worden met als status als tweede garnituur. 

Promotie naar LaLiga met Ibiza! Ongelooflijk eigenlijk, mijn team geeft het minst aan salarissen uit en er zijn zeker 10-12 teams in de competitie met een structureel beter en breder team. But we did it! 

En dan die transfers die we konden doen voor volgend jaar. Gezocht op ongelukkige spelers, en onder andere Kossounou voor slechts 500.000 euro en Alexis Saelemaekers voor een hele goede prijs. Toch wordt het echt nog een zwaar jaar want ik moet eigenlijk 6/7 posities versterken, en het geld is er met deze 4 toppers al wel doorheen gejaagd....

Eindstand LigaSantander2019.PNG

Transfers eind 2020.PNG

@Buffell Mooie prestatie hoor, Segunda is echt geen makkelijke competitie!

Ik mag die nieuwe match engine wel. (game met Zaragoza weer ff opgepakt om die ME te testen)

397c980697dc1e982ab131eacc1af595.png

Edited by Jespresso

14 minuten geleden zei Nummerke10:

Flink gevloekt na puntverlies tegen Arsenal? :classic_tongue:

Dat vind ik wel irritant, ja. Maar we verdienden toen ook niet meer.

22 uur geleden zei La Pulga:

Kut spel, niet meer aanraken en gewoon TD Bloons 6 doen met mij.

<3

Ik ga wel spelen en proberen te slopen, ga wel mn taccie showen hier als ik 't idee heb dat hij voor 95% werkt. 

20 minuten geleden zei Fantasy:

Wat is er veranderd dan in de ME? :classic_mellow:

Voornamelijk de 1-op-1's hebben ze aangepakt.

Ja maar wat nu wel is, is dat het moeilijker is om een ccc te creëren volgens mij. Maar we gaan het zien. 

3 minuten geleden zei Sanel:

Ja maar wat nu wel is, is dat het moeilijker is om een ccc te creëren volgens mij. Maar we gaan het zien. 

Ik durf er nog niet over mee te praten, ik zit in een lange winterstop in Slowakije :classic_rolleyes:

14 uur geleden zei Fantasy:

Wat is er veranderd dan in de ME? :classic_mellow:

Niet meer die verschrikkelijke lange ballen en de 1-op-1 is verbeterd.

Sowieso nu wel het idee dat de spelers doen wat je tactiek vraagt, in plaats van alles naar voren te rammen als je kort verzorgd voetbal wil spelen.

9 uur geleden zei Mordurette:

@komodo25 Zal de screen hier wel even posten ipv in mijn novelle topic.

Inhoud verbergen

1e362bb0a1447b75ab622e98e213ec9c.png

Screen op 4 januari 2021, één jaar later dus.

Daar ga je veel plezier aan beleven gok ik 

Vind dat tactische instructies wat beter naar voren komen, 1-op-1 is beter, spelers houden veeeel minder de bal binnen voor de tegenstander, penalty conversion rate zou beter zijn; dat kan ik nog niet echt beoordelen.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...