Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Hmm, lastig. Heb je hem niet te snel weer ingezet? Je kan hem ook vrijaf geven van training om zijn herstel weer goed te laten verlopen. Ik zou het even een maand of twee aankijken en anders verkopen.

Ik kwam er pas achter nadat ik 'm had aangetrokken. Ik kreeg geen melding dat hij niet fit was en nier door de keuring kwam. Nu is het zomerstop dus ik wacht even met hem inzetten tot de laatste week van augustus. Het is een keeper dus kan hem eventueel als backup houden als er dan geen interesse is. Zonde want voor dit niveau is hij erg goed.

5b4f49bcf35c6-Naamloos.png

Lekker lang gamepje en flink wat keer opgeslagen omdat ik in de eerste paar seizoenen bang was om progressie te verliezen door een crashdump ofzo :D

Iemand enig idee hoe het kan dat hij een bestand uit de editor maar half pakt? Staffwijzigingen staan allemaal zoals ik ze erin heb gezet maar de 2 spelers die ik toegevoegd heb staan nog bij de oude club.. alle wijzigingen zitten in 1 bestand dus hoe het kan? Al sla je me dood..

jullie een idee?

[quote name='Twan1810']@Hakai Wat een legendarische spits, hoeveel maakt ie er per seizoen? [/QUOTE] [img]https://i.imgur.com/ueR4d35.png[/img]

Eerste seizoen met QPR hier bezig.

0bedefc66a4b8e7ddee27e33f2b40257.png

Hoe spannend kan het zijn :lol:

Toch wat transfers gedaan, alleen Munir (doelman op het WK van Marokko), Dejagah en Kermorgant transfervrij gehaald. Verder Nelson, Bednarek en Foulquier van Arsenal, Southampton en Watford gehuurd.

Spijtig dat in Duitsland je pas spelers vanaf 17 jaar mag opstellen want deze man zou nu al op zijn 15de al in de basis staan.

0645bafaa5218d93ffe16408208ce4c9.png

Maar de vraag of hij ooit terug komt op niveau na zo'n lange blessure. Nog redelijjk jong, maar heb toch door de jaren heen regelmatig spelers af moeten schrijven bij dergelijke blessures. Moreel voelt dat dan zo 'slecht' van mij, om een speler na herstel gelijk te verkopen/contract niet te verlengen :(

pMQXYWj.png

Heb zelf deze editie heel veel blessures van één tot vijf dagen. Zeker geen ramp en ik klaag ook niet, alleen opvallend dat ik de edities hiervoor er zelden last van had.

Idd, Hebben jullie ook zoveel moeite met scoren uit vrije trappen? Ik maak er nooit geen maar ik krijg ook geen doelpunt tegen uit vrije trappen.

Wtf waar is mijn post van half uurtje terug gebleven? Edit: Nu staat 'ie er weer. Euh @glennix minder dan in FM17, maar af en toe wel. Krijg ook wel eens wat tegen. Ff zoeken naar de exacte cijfers. [img]https://i.imgur.com/qjhZz9f.png[/img] Zo valt idd vies tegen Edited by Sophomore

Idd, Hebben jullie ook zoveel moeite met scoren uit vrije trappen? Ik maak er nooit geen maar ik krijg ook geen doelpunt tegen uit vrije trappen.

Vorig seizoen geloof ik 2x een vrije trap gescoord, dit seizoen volgens mij nog helemaal niet.

Probeer een nieuwe data update en ik zie meteen Keuken Kampioen Divisie staan. Nu wil ik het niet meer spelen :r . Wat een naam, doe dan maar Eerste Divisie :-D

Dit gaat over het doorschuiven van tickets voor het EK vanuit de Nations League? Daar heb ik laatst het één en ander over gelezen, maar snap het nog steeds niet. Wel vreemd als er staat dat de top negen doorgaat. Heeft het misschien te maken met de divisie waarin je zit, Divisie D waarschijnlijk? @bobjuh Edit: Nee dit is iets anders idd. Zat je met zes of vijf teams in de poule? Bij zes worden de resultaten tegen de nummer zes weggestreept en als je daar twee keer van hebt gewonnen, dan sta je dus op 7 punten. Vreemd dat ze dit dan in die stand niet bijwerken, maar dit zou een mogelijke verklaring kunnen zijn denk ik. Pin mij er niet op vast, maar het is het enige dat ik op dit moment kan bedenken. Misschien op het SI forum posten? [spoiler=Voorbeeld][img]https://i.imgur.com/y4AQxT3.png[/img][/spoiler] Servië heeft twee keer gewonnen van #6 Andorra, die resultaten worden weggestreept en daardoor heeft Servië opeens zes punten minder (13 ipv 19). Het vreemde is dat hier dit wel wordt aangepast in de stand bij Tweede Geplaatste Teams en bij jou niet. Edited by Sophomore

Edit: Nee dit is iets anders idd. Zat je met zes of vijf teams in de poule? Bij zes worden de resultaten tegen de nummer zes weggestreept en als je daar twee keer van hebt gewonnen, dan sta je dus op 7 punten. Vreemd dat ze dit dan in die stand niet bijwerken, maar dit zou een mogelijke verklaring kunnen zijn denk ik. Pin mij er niet op vast, maar het is het enige dat ik op dit moment kan bedenken. Misschien op het SI forum posten?

We zijn een van de groepen waar er zes landen in zitten. ik sta nu (tijdelijk) eerste in de groep maar Frankrijk staat nu tweede heeft 17 punten in de groep en 11 punten in second placed teams, blijkbaar vallen de resultaten tegen San Marino weg.

Screenshot blijft raar, punten tegen de laatste worden weggestreept automatisch zoals ook het geval met Frankrijk. Dus toen ik het screenshot nam had ik 13 punten (eigenlijk 16, ik moet nog een 2e keer tegen San Marino) dus ik zou wel daar door moeten gaan als een van de beste nummers twee, dus het blijft wel apart.

Dus de groepen zijn nog niet voorbij? Snap het niet helemaal meer nu ;c

Denk dat die Tweede Geplaatste Stand niet helemaal lekker werkt gedurende de kwalificatie.

Dus de groepen zijn nog niet voorbij? Snap het niet helemaal meer nu ;c

Denk dat die Tweede Geplaatste Stand niet helemaal lekker werkt gedurende de kwalificatie.

Moet maar minimaal gelijk spelen tegen Zweden zodat ik eerste ben in mijn groep, probleem opgelost :*)

Edited by bobjuh