Rick88 1 Gepost February 5, 2020 Share Gepost February 5, 2020 Rashford op de TL voor 20 mln. Ik dacht leuke back up voor Haaland. Wil hij de best verdiende spelers van de selectie worden met als status als tweede garnituur. Quote Link to post Share on other sites
Buffell 67 Gepost February 6, 2020 Share Gepost February 6, 2020 Promotie naar LaLiga met Ibiza! Ongelooflijk eigenlijk, mijn team geeft het minst aan salarissen uit en er zijn zeker 10-12 teams in de competitie met een structureel beter en breder team. But we did it! En dan die transfers die we konden doen voor volgend jaar. Gezocht op ongelukkige spelers, en onder andere Kossounou voor slechts 500.000 euro en Alexis Saelemaekers voor een hele goede prijs. Toch wordt het echt nog een zwaar jaar want ik moet eigenlijk 6/7 posities versterken, en het geld is er met deze 4 toppers al wel doorheen gejaagd.... Quote Link to post Share on other sites
Jespresso 694 Gepost February 6, 2020 Share Gepost February 6, 2020 (edited) @Buffell Mooie prestatie hoor, Segunda is echt geen makkelijke competitie! - Ik mag die nieuwe match engine wel. (game met Zaragoza weer ff opgepakt om die ME te testen) Edited February 6, 2020 by Jespresso Quote Link to post Share on other sites
Nummerke10 922 Gepost February 6, 2020 Share Gepost February 6, 2020 Flink gevloekt na puntverlies tegen Arsenal? Quote Link to post Share on other sites
Jespresso 694 Gepost February 6, 2020 Share Gepost February 6, 2020 14 minuten geleden zei Nummerke10: Flink gevloekt na puntverlies tegen Arsenal? Dat vind ik wel irritant, ja. Maar we verdienden toen ook niet meer. Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 2,829 Gepost February 6, 2020 Share Gepost February 6, 2020 Wat is er veranderd dan in de ME? Quote Link to post Share on other sites
Sanel 171 Gepost February 6, 2020 Share Gepost February 6, 2020 22 uur geleden zei La Pulga: Kut spel, niet meer aanraken en gewoon TD Bloons 6 doen met mij. <3 Ik ga wel spelen en proberen te slopen, ga wel mn taccie showen hier als ik 't idee heb dat hij voor 95% werkt. Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 899 Gepost February 6, 2020 Share Gepost February 6, 2020 20 minuten geleden zei Fantasy: Wat is er veranderd dan in de ME? Voornamelijk de 1-op-1's hebben ze aangepakt. Quote Link to post Share on other sites
Sanel 171 Gepost February 6, 2020 Share Gepost February 6, 2020 Ja maar wat nu wel is, is dat het moeilijker is om een ccc te creëren volgens mij. Maar we gaan het zien. Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 899 Gepost February 6, 2020 Share Gepost February 6, 2020 3 minuten geleden zei Sanel: Ja maar wat nu wel is, is dat het moeilijker is om een ccc te creëren volgens mij. Maar we gaan het zien. Ik durf er nog niet over mee te praten, ik zit in een lange winterstop in Slowakije Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 899 Gepost February 6, 2020 Share Gepost February 6, 2020 @komodo25 Zal de screen hier wel even posten ipv in mijn novelle topic. Spoiler Screen op 4 januari 2021, één jaar later dus. Quote Link to post Share on other sites
neva 618 Gepost February 7, 2020 Share Gepost February 7, 2020 14 uur geleden zei Fantasy: Wat is er veranderd dan in de ME? Niet meer die verschrikkelijke lange ballen en de 1-op-1 is verbeterd. Sowieso nu wel het idee dat de spelers doen wat je tactiek vraagt, in plaats van alles naar voren te rammen als je kort verzorgd voetbal wil spelen. Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,216 Gepost February 7, 2020 Share Gepost February 7, 2020 9 uur geleden zei Mordurette: @komodo25 Zal de screen hier wel even posten ipv in mijn novelle topic. Inhoud verbergen Screen op 4 januari 2021, één jaar later dus. Daar ga je veel plezier aan beleven gok ik Quote Link to post Share on other sites
Jespresso 694 Gepost February 7, 2020 Share Gepost February 7, 2020 Vind dat tactische instructies wat beter naar voren komen, 1-op-1 is beter, spelers houden veeeel minder de bal binnen voor de tegenstander, penalty conversion rate zou beter zijn; dat kan ik nog niet echt beoordelen. Quote Link to post Share on other sites
Mark Hughes 23 Gepost February 7, 2020 Share Gepost February 7, 2020 zag vooral op facebook dat mensen niet blij waren met die nieuwe ME update heb zelf nog niet gespeeld ga ik nu ff doen xd Quote Link to post Share on other sites
Vlonkie 172 Gepost February 7, 2020 Share Gepost February 7, 2020 weet iemand nog waar de tips staan voor het verhelpen van een FM-dip? Quote Link to post Share on other sites
Kavinos 309 Gepost February 7, 2020 Share Gepost February 7, 2020 25 minuten geleden zei Vlonkie: weet iemand nog waar de tips staan voor het verhelpen van een FM-dip? Ik ga vaak op YouTube beetje kijken hoe andere FM spelen. Doe je vaak wel leuke inspiratie op qua clubs op bepaalde leagues. Quote Link to post Share on other sites
ForzaUtreg 367 Gepost February 7, 2020 Share Gepost February 7, 2020 29 minuten geleden zei Vlonkie: weet iemand nog waar de tips staan voor het verhelpen van een FM-dip? Journeyman, was voor mij in ieder geval verfrissend ten opzichte van een "één club carriere" Quote Link to post Share on other sites
Mr_Fey 11 Gepost February 7, 2020 Share Gepost February 7, 2020 1 uur geleden zei Vlonkie: weet iemand nog waar de tips staan voor het verhelpen van een FM-dip? die dip heb ik een tijdje gehad gewoon een nieuwe club zoeken of een journeyman save zo komt er altijd een verassing bij fmscout heb iemand 224 landen gemaakt die had ik toen gedownload en dat bevalt prima Amerika vind ik ook wel inprincipe leuk igg Quote Link to post Share on other sites
Sanel 171 Gepost February 8, 2020 Share Gepost February 8, 2020 Dat moet vanzelf komen. Quote Link to post Share on other sites
neva 618 Gepost February 8, 2020 Share Gepost February 8, 2020 12 uur geleden zei ForzaUtreg: Journeyman, was voor mij in ieder geval verfrissend ten opzichte van een "één club carriere" Mee eens. Duurde een half seizoen maar toen had ik het plezier terug. Quote Link to post Share on other sites
Jespresso 694 Gepost February 8, 2020 Share Gepost February 8, 2020 Op de een of andere manier belanden wij altijd in deze situaties Quote Link to post Share on other sites
neva 618 Gepost February 8, 2020 Share Gepost February 8, 2020 Jongens maken het gewoon graag spannend. Dikke achterstand ongedaan maken, volgevreten en uitgezakt op het WK verschijnen, etc. Quote Link to post Share on other sites
Nummerke10 922 Gepost February 8, 2020 Share Gepost February 8, 2020 (edited) Wel grappig, heb nu al bij paar edities van FM een carrière gehad bij een club die in real life de verwachtingen ook overstijgt. Mooiste voorbeeld was Montpellier in FM 12, ik was trots op derde plek en zij pakten toen de titel in het echte leven. Nu ben ik dus bezig met Preston, met de 16e plek als prognose. Staan ze in het echt op play-off plaatsen Jammer dat het met PSV dan weer niet zo werkt. Edited February 8, 2020 by Nummerke10 Quote Link to post Share on other sites
Lorgotz 7 Gepost February 8, 2020 Share Gepost February 8, 2020 Mijn eerste seizoen in de Bundesliga gaat ver boven m'n verwachtingen uit. Ongelofelijk. Hoop echt dat we dit vol kunnen houden. Dat zou een enorme stunt zijn :D. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts