Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

10 minuten geleden zei lennard95:

Nieuwe carrière begonnen met Bury Town, doel is om weer een professionele club in Bury te hebben nadat Bury fc zoals denk ik sommige van jullie wel weten failliet is gegaan vorig jaar.

Leuke uitdaging, succes!

Vind al die 18-jarige regens met teveel gezichtsbeharing irritant zeg.

2 uur geleden zei neva:

Vind al die 18-jarige regens met teveel gezichtsbeharing irritant zeg.

Niet persé dat, maar van die kale regens met een enorme snor of baard..

52 minuten geleden zei Jespresso:

Dacht even dat we eruit gingen. Bij Milan uit werden we weggespeeld..

image.png.f78392e71b890c002994b5f3a8ad9632.png

Klein beetje verdiend maar. Maar, RW Essen geen succes, dat je deze game toch weer oppakt?

1 minuut geleden zei neva:

Klein beetje verdiend maar. Maar, RW Essen geen succes, dat je deze game toch weer oppakt?

Speel de Essen game op een andere PC. Deze game stuurde ik heen en weer via WeTransfer elke keer, daar stop ik nu mee. Op deze dus verder met Zaragoza! Essen is juist super tof

Wanneer kan je precies een tactical briefing doen? Bij mij staat er altijd dat het nu niet de juiste tijd is om het te doen.

1 uur geleden zei neva:

Download even een namefix joh ;)

Toen ik het spel net had kon je die namefixes op één of andere manier niet gebruiken. Had er daarna geen zin meer in om te downloaden haha.

38 minuten geleden zei JoelAjax:

Toen ik het spel net had kon je die namefixes op één of andere manier niet gebruiken. Had er daarna geen zin meer in om te downloaden haha.

Had een hele makkelijke gevonden welke ook in een lopende game gebruikt kan worden. Zal hem binnenkort eens zoeken.

image.png.ca1d7588b316f98e8f9b106f6325b9bc.png

Oef, mijn eerste ontslag op FM20, en het was net op het moment dat ik mijn team aan het renoveren was en we tegen makkelijkere tegenstanders moesten in plaats van een lading B-teams. Jammer, maar helaas.

Kans is groot dat ik wel weer een baan ga vinden, maar waar dat is?

2 uur geleden zei neva:

Had een hele makkelijke gevonden welke ook in een lopende game gebruikt kan worden. Zal hem binnenkort eens zoeken.

Thanks, zou top zijn!

6 minuten geleden zei Minuy600:

image.png.ca1d7588b316f98e8f9b106f6325b9bc.png

Oef, mijn eerste ontslag op FM20, en het was net op het moment dat ik mijn team aan het renoveren was en we tegen makkelijkere tegenstanders moesten in plaats van een lading B-teams. Jammer, maar helaas.

Kans is groot dat ik wel weer een baan ga vinden, maar waar dat is?

Verwacht wel ergens in de voetballerij, of wellicht huisjes schoonmaken bij Center Parcs?

1 minuut geleden zei Mordurette:

Verwacht wel ergens in de voetballerij, of wellicht huisjes schoonmaken bij Center Parcs?

FC Dordrecht is een kanshebber, ze waren raar genoeg gepromoveerd op mijn save en staan nu 14de na een typische FM-instorting voor stuntploegen, misschien kan ik ze helpen als andere clubs als FC Andorra en Hercules Alicante niet lukken.

Zo de teams met flinke beurs kloppen aan bij PSV. Camavinga gaat voor zijn afkoopsom van 150 miljoen naar Chelsea, Elias Machuca voor 73 miljoen naar China en Romagna is al voor 60 miljoen die kant op gegaan. Vervanger voor Camavinga wordt deze jongen van Porto, is nu in principe net zo goed. Kost me wel 72 miljoen maar geld is geen probleem haha :-D

Spoiler

Sambu.thumb.png.6683e1b3dcd54be454b42fbc26dbfd0d.png

En het is inderdaad Dordt geworden, ik ga dus na RKC en een extreem korte stint bij ADO voor de derde keer managen in de Eredivisie.

Na een heel goede eerste seizoenshelft zakte ze ver terug naar de 15e plaats en nu is het uiteraard de taak om niet nog een positie te dalen.

Ik heb de Maleisische competitie ook aangezet zodat ik kan wisselen van uitdaging als ik dat nodig vind, tussen het proberen alle competities van goed naar slecht te winnen of andersom. Spanje en Nederland blijven uiteraard ook geactiveerd.

Als iemand wilt weten wat er gaande is in 2023, vraag maar raak.

EDIT: Bijna elk lid van het eerste elftal is een huurling, niet heel gek gezien de financiën :-D

Edited by Minuy600

12 uur geleden zei Minuy600:

En het is inderdaad Dordt geworden, ik ga dus na RKC en een extreem korte stint bij ADO voor de derde keer managen in de Eredivisie.

Na een heel goede eerste seizoenshelft zakte ze ver terug naar de 15e plaats en nu is het uiteraard de taak om niet nog een positie te dalen.

Ik heb de Maleisische competitie ook aangezet zodat ik kan wisselen van uitdaging als ik dat nodig vind, tussen het proberen alle competities van goed naar slecht te winnen of andersom. Spanje en Nederland blijven uiteraard ook geactiveerd.

Als iemand wilt weten wat er gaande is in 2023, vraag maar raak.

EDIT: Bijna elk lid van het eerste elftal is een huurling, niet heel gek gezien de financiën :-D

Zal dan een pittige uitdaging worden volgend seizoen.

@delichris Hier de screen van Robert Brozenik, de nieuwe spits van Feyenoord.

747a79e00ff869bf4ae84f279d4bdef1.png

Heeft zich afgelopen seizoen bij mij prima ontwikkeld waardoor enkele eigenschappen gestegen zijn. Volgens mij heeft hij wel een random PA, omdat ik hem ook wel eens slechter gezien heb.

16 uur geleden zei JoelAjax:

Thanks, zou top zijn!

https://www.mediafire.com/file/xgs9smqad47sme0/FM20_Real_Names_Fix_by_Passion4FM.rar/file

Dit bestand downloaden en uitpakken in Steam > Steamapps > Common > Football Manager 202X > data > Database > db > 20.X (laatste versie)

In diezelfde map staan als het goed is ook de volgende bestanden:

fake.edt

fake.lnc (allebei voor o.a. Nederland/Duitsland/Bayern fix)

zebra award.dbc

zebra turin fake staff.dbc 

zebra turin new.dbc (deze 3 voor Juventus)

brazil_kits.dbc, 

forbidden nams.dbc 

Licensing2.dbc (voor de Braziliaanse teams)

nleague.lnc (voor enkele Aziatische nationale teams)

Deze moet je verwijderen, je spel opnieuw opstarten en klaar.

Het veranderd verder niets aan de database of aan je opgeslagen spel, behalve de namen dan.

Alle credits naar passion4fm.com: https://www.passion4fm.com/football-manager-real-names-fix/

6 uur geleden zei neva:

https://www.mediafire.com/file/xgs9smqad47sme0/FM20_Real_Names_Fix_by_Passion4FM.rar/file

Dit bestand downloaden en uitpakken in Steam > Steamapps > Common > Football Manager 202X > data > Database > db > 20.X (laatste versie)

In diezelfde map staan als het goed is ook de volgende bestanden:

fake.edt

fake.lnc (allebei voor o.a. Nederland/Duitsland/Bayern fix)

zebra award.dbc

zebra turin fake staff.dbc 

zebra turin new.dbc (deze 3 voor Juventus)

brazil_kits.dbc, 

forbidden nams.dbc 

Licensing2.dbc (voor de Braziliaanse teams)

nleague.lnc (voor enkele Aziatische nationale teams)

Deze moet je verwijderen, je spel opnieuw opstarten en klaar.

Het veranderd verder niets aan de database of aan je opgeslagen spel, behalve de namen dan.

Alle credits naar passion4fm.com: https://www.passion4fm.com/football-manager-real-names-fix/

Dankje! Het is gefixt, alleen heet het stadion van Juve nog het Zebre Stadium. Weet je hoe dat weggaat?