Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Hoelang gaat het nog duren voordat meneer gaat zeuren dat hij te weinig speelt??

Hoewel ik net dit bericht kreeg denk ik dat dat niet zo lang meer gaat duren. Bij zijn vorm kon ik zelf zijn laatste minuut niet meer terugzien. Laatste wedstrijd die ik kon zien was 4 december. En hij is niet geblesseerd geweest.

image.png.d3ca23b9241b007518e5f37622ea6e7a.png

image.thumb.png.65d566a6f50ad3f88d7a65b200ea6a7c.png

Wat een heerlijk seizoen hebben we gedraaid, het eerste seizoen werden we 11e, het afgelopen jaar 10e en nu 6e. Daardoor Europees voetbal gehaald. Dat is wel een opsteker, nu kunnen we financieel misschien een stap zetten ondanks dat het Europa League is.

image.png.a54d06a2fc5b0ada73ff368e916a5c2e.png

image.thumb.png.47c0be7a1a09b5daebb8f8ecc37c77bc.png

We hebben een relatief kleine selectie gebruikt om dit succes te halen. Grote man was natuurlijk topscoorder Rodrygo die gehuurd was van Real Madrid. Hopelijk kunnen we komend jaar nog een jaar over hem beschikken. Dat scheelt heel erg veel en hij vormde een goed koppel met Sontje Hansen. Maar ook talent Jan Thielmann heeft een goed seizoen gedraaid als vleugelspeler en achterin was Bella-Kotchap een slot op de deur. Good-old Jonas Hector de regisseur op het middenveld met breker Ozcan naast zich.

De oudere spelers onderin de lijst mogen komend seizoen allemaal vertrekken als er een bod komt, zei voegen niet veel meer toe aan dit team, maar waren in het verleden wel belangrijk voor de ploeg.

image.thumb.png.c16c487f4c9244cfbea1ec1092371193.png

image.thumb.png.c315e865d4c8ce807bef31faaade2bd7.png

12 minuten geleden zei Nummerke10:

Modeste, Modeste, Anthony Modeste!

Mooie selectie. Veel jonge jongens die al goed zijn en nog door kunnen groeien. Met wat aankopen erbij kan je volgend seizoen weer een treetje hoger gaan!

Wat een held is het ook, jammer dat het sinds zijn terugkeer niet meer zo goed loopt met hem (en het team). Maar in Keulen is het een grote man. Wat heerlijke wedstrijden van hem gezien bij die Geißbocken net als eerder Podolski en Novakovic.

Ben overigens heel erg tevreden over mijn team en het talent in de groep. Elk jaar een aankoop of 4, vooral talent. Probeer niet te huren, of hij moet de kwaliteiten van Rodrygo hebben. Dat is buitencategorie die ik nooit kan halen.

20.2.4 Public Beta Changelist
----------------------------------------
- Performance and optimisation improvements

Various Match Engine (version 2031) tweaks including (but not limited to):

- Improved one-on-one finishing
- Recalculations regarding clear-cut chances
- Tweaks to penalty kick conversion rates
- Improved crossing variation and instruction behaviour
- Improved defensive tracking from long balls
- Improvements/tweaks to referee behaviour
- Various other balancing tweaks/improvements

Ben benieuwd wat de reacties er op zijn, laten we hopen dat het nu eindelijk eens een redelijk ME is want mijn spelplezier is wel weg na weken frustratie :D Wel schandalig natuurlijk dat je nu 2 maanden verder nog steeds in een broken game zit :cab: 

Edited by ForzaUtreg

3 uur geleden zei JoelAjax:

Vrij uniek zo'n resultaat tegen de koploper denk ik.

Schermafbeelding 2020-01-17 om 21.28.17.png

Hoe belangrijk is Marin voor Ajax vraag je dan af...... 😉

Voor de mensen die de 20.2.4 public beta willen spelen (met de nieuwe match engine):
- open Steam
- ga naar je bibliotheek, rechtermuisklik op Football Manager 2020
- ga naar eigenschappen

- ga naar de tab 'Beta's'

- bij 'kies de beta waaraan je wilt meedoen' de public beta
- klik op sluiten

FM gaat nu automatisch de 20.2.4 downloaden en je game is geüpdate

Gekkenhuis. St.Albans op de laatste speeldag met 1-0 verslagen waardoor we met precies dezelfde cijfers gelijk staan, waarna wij op loting de play-offs inmogen :D

luckofthedraw.png

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Gekkenhuis. St.Albans op de laatste speeldag met 1-0 verslagen waardoor we met precies dezelfde cijfers gelijk staan, waarna wij op loting de play-offs inmogen :D

luckofthedraw.png

Hahaha wow wat spannend! Gelukkig mag je wel meedoen aan de play-offs!

Ja, hopen dat die one-on-ones eens goed gefixt zijn.

Dat dus, erger me dood aan al die kansen die niet worden afgemaakt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

3 uur geleden zei Karlo:

Voor de mensen die de 20.2.4 public beta willen spelen (met de nieuwe match engine):
- open Steam
- ga naar je bibliotheek, rechtermuisklik op Football Manager 2020
- ga naar eigenschappen

- ga naar de tab 'Beta's'

- bij 'kies de beta waaraan je wilt meedoen' de public beta
- klik op sluiten

FM gaat nu automatisch de 20.2.4 downloaden en je game is geüpdate

Werkt de update dan ook in een bestaande save? Of alleen wanneer je een nieuwe start?

2 minuten geleden zei RobvanStralen:

Werkt de update dan ook in een bestaande save? Of alleen wanneer je een nieuwe start?

Match-engine enzo is geupdate. Alleen voor een nieuwe database (met transfers enz) moet je een nieuwe game starten. 

Als ik een scout mijn volgende tegenstander laat scouten en ik laat hem ook bijvoorbeeld een land scouten, heeft het dan invloed op zijn prestaties bij het scouten van het land of kan hij gewoon beide doen zonder bijwerkingen?

Waarschijnlijk is het een ontzettend domme vraag, maar toch krijg ik het tot nu toe niet gevonden: hoe neem ik als manager van Ajax, AZ, PSV of FC Utrecht zowel de leiding bij het eerste team als bij de Jong-ploeg?

@Vilhena volgens mij kan dat bij Ontwikkelingscentrum en dan B-elftal --> Verantwoordelijkheden --> Alle instellen --> Neem zelf alles in eigen handen.

Met PSV een belachelijk goed einde van een belachelijk goed seizoen. In 2023/24 vier prijzen gepakt waaronder de CL, waar ik voor dit seizoen niet verder kwam dan de kwartfinale. 54 goals, een 3-0 overwinning in de finale tegen Real Madrid en alleen verlies tegen Napoli. Tekenend voor de onverwachte overmacht is het CL-elftal van het jaar: 

CL winst.png

Eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen, goed om te zien dat mijn aankopen voor de doelpuntenproductie voor hun rekening hebben genomen. Sontje Hansen was geblesseerd, daardoor mocht Martinelli starten. Die zou normaal gesproken de reservespits zijn achter Hansen en Buitink (de vervanger voor Rodrygo die niet meer verhuurd mag worden door Real Madrid).

image.thumb.png.95590f77f5ae8bc15020055f73f023cf.png

image.png.c5032b637fbdfcdd73e98b5b54e3fc95.png

image.thumb.png.5366a6629b4f95716360b13f79dc4826.png

4 uur geleden zei Jespresso:

@GAE EAGLES Heerlijke pot en 13 miljoen voor Buitink.. Wat een koopje man.

Hij stond op de transferlijst en ik zocht een vervanger voor Rodrygo. Hij had een goed jaar bij Vitesse gehad en in mijn AZ game kon ik hem niet halen, daar deed hij het ook heel goed. Dus toen moest ik hem wel halen bij Köln. En tot op heden stelt hij niet teleur.

Deze kan ik natuurlijk niet laten lopen, verbaasde me er wel over dat geen andere club interesse had. Heb voorin wel wat andere aardige spitsen, maar dit is natuurlijk wel buitencategorie.

image.png.d3656ae04149dd4a95813bd204b581e9.png

image.thumb.png.548f1e85cc7c8d4b1bc1ec3b1fd24098.png

29 minuten geleden zei Peterhs:

Wauw. Wat een salaris en bonussen betaal je zeg.

Valt toch best mee? Haaland is ongelooflijke topper en komt gratis over dus dan betaal je automatisch al meer loon. Anders zou je in 2023 al snel 50+ miljoen voor hem neer moeten tellen + een giga salaris. Heerlijke transfer dus @GAE EAGLES!

Met PSV in 2024 voor 18,75 miljoen Mo Ihattaren teruggehaald van Chelsea. In 2021 nog voor 90 miljoen verkocht aan ze. Betekent wel dat het weer erg druk wordt voorin maar deze jongen kan ik natuurlijk niet laten lopen :classic_love: