Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Als ik het spel op wil slaan, lukt dat niet

Er komt dan een pop up naar voren waarin staat 'het spel kon niet worden opgeslagen'

Iemand enig idee waar dit aan ligt?

Zojuist zei putdus:

Al geprobeerd. Kan ook geen enkel spel meer laden.

Is (het gedeelte van) je harde schijf niet vol?

Spel zal wel een vast aantal MB's gereserveerd willen houden om het spel op te kunnen slaan (games worden groter).

1 uur geleden zei neva:

Is (het gedeelte van) je harde schijf niet vol?

Spel zal wel een vast aantal MB's gereserveerd willen houden om het spel op te kunnen slaan (games worden groter).

Mijn C schijf zit vol. Maar colgens mij staat fm op mijn D schijf waar ruimte zat is. Hoe kan ik dat zien>

22 minuten geleden zei putdus:

Mijn C schijf zit vol. Maar colgens mij staat fm op mijn D schijf waar ruimte zat is. Hoe kan ik dat zien>

Games slaat hij op in mijn documenten, deze staat op C. Dus of bij opslaan als een alternatieve map (op D) selecteren of even je C wat opschonen.

Editor data en het spel zelf slaat hij op in je installatiemap, in dit geval D:.

6 minuten geleden zei Mordurette:

20-0 hoop ik voor je, maar een 1-1 zou me ook niks verbazen.

Je zat in de buurt, maar het was slechts 18-0;)

Meer mensen hier last van? Heb echt grote talenten, ook regens, voor de aanvallende posities en op het middenveld spelers als Moriba, Camavinga en Almada rondlopen maar een fatsoenlijke linksback of keeper is nergens te vinden :5

unfinished_horse.jpg

Eerste seizoen in de Chinese Super League met Wuhan Zall erop zitten. Er werd een 14e stek (van de 16 ploegen) verwacht maar we zijn keurig tweede geworden.

Edited by r4vje

10 uur geleden zei Nummerke10:

Meer mensen hier last van? Heb echt grote talenten, ook regens, voor de aanvallende posities en op het middenveld spelers als Moriba, Camavinga en Almada rondlopen maar een fatsoenlijke linksback of keeper is nergens te vinden :5

Gebeurd wel vaker op FM dat je daarmee een beetje pech hebt. Meestal is de oplossing dan een speler trainen voor een nieuwe positie (bijvoorbeeld een winger naar wingback) of met een mindere/jonge speler aan de slag gaan.

Aan het reorganiseren met RSC Anderlecht. Selectie is daar volledig uit balans. Eerste seizoen kampioen geworden en de beker gepakt (speelde geen Europees). Alle huurspelers daarna laten gaan (o.a. Chadli die trouwens wel fantastisch presteerde) en opgevangen met jeugd en huurlingen die terugkwamen (Kums o.a.). Kern is aardig gevuld met Belgen nu. De financiën trekken ook langzamerhand wat bij, op een gegeven moment stonden we 60 miljoen in de min :cab:

Basiself is momenteel:
van Crombrugge; Saelemaeckers, Kompany, Kana (groot talent), Cobbaut; Kums, Vlap, Trébel; Verschaeren, Bakkali; Dimata. 

Edited by Karlo

Bezig met de Journeyman Challenge, seizoen 3 gepromoveerd met mijn nieuwe club Friska Viljor, nadat de eerste twee seizoenen bij AFK Linköping niet best waren en ik vlak voor het eind van S2 ontslag had genomen.

Seizoen 3 dus gepromoveerd, waar de doelstelling degradatie ontlopen was.

In seizoen 4 nu dus op het 3e niveau van Zweden, met dezelfde doelstelling. Na 18 van de 30 wedstrijden sta ik 2e en staat de topvijf op een paar puntjes bij elkaar.

Vervolgens dit bod:

image.png.fa4d759ca2489ba0586a6e91c53ce778.png

Bij mijn laatste thuiswedstrijd zaten nog geen 500 supporters, ik ga nu naar een team welke speelt in een (vaak halfvol) stadion waar er 50.000 in passen. Het salaris wat ik zelf daar ga verdienen is bij mijn huidige club al 50% van het totale salarisbudget. 

AIK (kampioen 2018) eindigde de laatste jaren telkens buiten de top-6, speelt dus geen Europees voetbal, maar financiëel en qua mogelijkheden kán ik deze kans niet laten liggen.

Momenteel staan ze vijfde, met 9 puntjes achterstand op Göteborg (de koploper) en nog 12 wedstrijden te gaan..

Edited by neva

Lekker transferbudget ook om mee te werken, kan je je selectie al meteen versterken? 

2 uur geleden zei FMNOOB:

Gebeurd wel vaker op FM dat je daarmee een beetje pech hebt. Meestal is de oplossing dan een speler trainen voor een nieuwe positie (bijvoorbeeld een winger naar wingback) of met een mindere/jonge speler aan de slag gaan.

Het is nu vooral met mindere spelers aan de slag gaan. In de goal heb ik Lafont die door kan groeien en centraal in de verdediging leg ik mijn toekomst in de handen van deze jongen, dol fijn dat hij voor mij heeft gekozen :checkit: Linksback blijft nog even huilen.

dolfijn.png

2 uur geleden zei FMNOOB:

Mooie promotie @neva. Misschien wel een kans om meteen mee te doen om het kampioenschap.

Dank je, zou heel erg fijn zijn ja. Overigens wel raar in Zweden, seizoen loopt van maart tot oktober, maar het bekerseizoen loopt wel 'gewoon' van juli tot mei.

1 uur geleden zei Nummerke10:

Lekker transferbudget ook om mee te werken, kan je je selectie al meteen versterken? 

Zeker, ik heb nog vier dagen transferperiode te gaan, dus ik ga hier wel even heel lang en kritisch naar kijken.

(Overigens wel realistisch dat je met PSV geen goede linksback kan vinden ;))

Dat event met de Brexit hier gebeurd waardoor elke niet Engelsman een werkvergunning moet krijgen > jaar verder, iedereen haalt gewoon spelers? Wtf? Ik zag het laatst hier ook al bij mij iemand gebeuren, dat moet een bug zijn hoor. Gelijk ook geen zin meer om verder te gaan met die game.

23 minuten geleden zei Sanel:

Dat event met de Brexit hier gebeurd waardoor elke niet Engelsman een werkvergunning moet krijgen > jaar verder, iedereen haalt gewoon spelers? Wtf? Ik zag het laatst hier ook al bij mij iemand gebeuren, dat moet een bug zijn hoor. Gelijk ook geen zin meer om verder te gaan met die game.

In FM gaat ook vaak de Brexit niet door. Daar kan het ook aan liggen.

Verschilt echt per scenario. Harde Brexit is mogelijk en soms mogen ze 17 buitenlanders in hun selectie hebben in de premier league en de lagere divisies juist vergunningen. 

57 minuten geleden zei delichris:

In FM gaat ook vaak de Brexit niet door. Daar kan het ook aan liggen.

Ik kreeg een harde brexit en zat inmiddels al in 2022. Iedereen kon EU spelers halen. 

Ook weer typisch, aan het begin van het seizoen wil je een speler (Mbuyamba) van Barcelona B kopen, bied je 20 maar vragen ze 46 miljoen. Nu is het seizoen afgelopen en staat hij voor 700k op de transferlijst :classic_unsure: 

2 uur geleden zei Sanel:

Ik kreeg een harde brexit en zat inmiddels al in 2022. Iedereen kon EU spelers halen. 

Heb net hetzelfde gehad.

image.thumb.png.c0a6f00814008fa6f871238db7c69ed9.png

'Golden Generation', dat is een lekker bericht als je bezig bent met de 'Geef de Jeugd een Kans'-challenge. Maar het is en blijft de Vanarama South, dus ik durf eigenlijk niet de daadwerkelijke attributes te kijken ;c

EDIT: LOL.

image.png.e37eeebc5c3487c19c7470b887f2bb8c.png 

Edited by PJHoutman

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...