Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

3 uur geleden zei putdus:

19. Ryan Sessegnon halen juni 2024 voor 20 miljoen? Ben zelf Leverkusen en twijfel.

Als ik mij goed herinner kwam hij vaak mentaal en verdedigend iets te kort voor de absolute top. Maar linksbacks zijn wel lastig te vinden.

c8e0687eac71310f50bad904a3659179.png

d6a47c9b322510c93fb11c6377e14b27.png

Denk dat we wel kunnen stellen dat de tactiek prima werkt. Beetje jammer van dit verlies tegen Heerenveen maar ja, wat doe je er aan...

23 uur geleden zei MetalMichael:

Je drukzetten niet via de instelling "gegenpressing" laten lopen heeft een hoop geholpen hier. Nav je tweet een beetje zitten prutsen.

Haha, cool om te horen dat het niet alleen voor mij werkt :) 

Op 30-12-2019 om 16:16 zei GAE EAGLES:

Even wat anders, onderin Engeland begonnen. Prognose is 19e, dat moet te doen zijn. De start is in ieder geval goed. Ik weet alleen nog niet precies hoe ik het wil gaan spelen. Zit te denken aan eigen jeugd, dus heb nog niemand gehaald. Dat is de grootste uitdaging natuurlijk op dit niveau. Benieuwd wat me dit gaat brengen.

image.thumb.png.b579b8767e37e926ce7494cdb0d2ef93.png

image.thumb.png.2d2f336175de7dd9280c921ad35a0b36.png

image.png.ce9f6d7d55f342a155acf1d2ca62a481.png

image.thumb.png.becc32e890ed63ed6ad904dacac9e255.png

image.thumb.png.e85aded9a392cdbef3579269bb5ccef7.png

leuke uitdaging met alleen eigen jeugd.

hebben jullie ook vaak dat je te veel spelers koopt/hebt.

Dan staat er bijvoorbeeld weer een pareltje op de transferlijsr eb denk je voor zo n weinig kan ik hem niet laten lopen.

Op 31-12-2019 om 14:12 zei MetalMichael:

Je drukzetten niet via de instelling "gegenpressing" laten lopen heeft een hoop geholpen hier. Nav je tweet een beetje zitten prutsen.

Heb je misschien een voorbeeld hoe je dit hebt opgelost? Ik heb er zelf veel moeite mee om dit voor elkaar te krijgen!

Krijg een bod van 38 miljoen dat kan oplopen tot 58 miljoen op deze man.. Top rechtsback maar vind t enorm veel geld

image.thumb.png.e60efe1cb06c81c62992768c5af58be8.png

Gepost (edited)

12c55f87dd0d56ed4f3770dd49aea5f0.png

Denk dat we mogen spreken van een uitstekende reeks tot de winterstop, het enige verlies is nog steeds die gure late penalty tegen Heerenveen.

Ook in de poule des doods in de CL liep het op rolletjes:

24f18018c157f74a7d43d7fb656b51a8.png

Edited by ForzaUtreg

dfe1c5c598a7b6f6c5ef161d5685b877.png

Deze man eigenlijk gehaald als opvolger van mijn huidige spits, maar die ging niet weg dus uiteindelijk heeft Jaime maar 25 wedstrijden gespeeld in anderhalf jaar. Prima bedrag dan voor iemand die voor 14 miljoen gehaald is. Twee Chinese clubs deden een openingsbod waar ik heel stoer een tegenbod van 75 miljoen deed, accepteerden ze allebei ook gelijk dus had er nog wel meer uit kunnen halen gok ik :-D 

Gepost (edited)
3 uur geleden zei Pascal...:

Heb je misschien een voorbeeld hoe je dit hebt opgelost? Ik heb er zelf veel moeite mee om dit voor elkaar te krijgen!

In de omschakeling hergroeperen ipv couterpressie, hoeveelheid drukzetten op meer urgent. Verdedigende lijn staat 1 tikje minder dan helemaal tegen de middenlijn.

Valt me wel op deze FM dat het verkopen van je minder talentvolle jeugdspelers prima gaat. Aantal spelers die bij mij niet gaan doorbreken kunnen verkopen voor mooie bedragen. Denzel Hall voor 1,3 miljoen naar PSV. Aanbiedingen van Az en PSV, beetje onderhandelen. Iets met een kat in de zak. :-D

Lake voor 325k naar Zwolle, ook zoiets. Die is zelfs voor Zwolle niet goed genoeg.

Wel een beetje dom dat ik niet heb gelet op eventuele afkoopsommen. Senesi voor 10,75 miljoen naar Newcastle. Miazga er voor teruggehaald

Edited by MetalMichael

9 minuten geleden zei Mordurette:

Wellicht had je er meer uit kunnen halen ja. Hoeveel was hij waard?

28,5 ofzo

Gepost (edited)
9 minuten geleden zei Mordurette:

Als nog een mooie deal dan.

Zeker voor een spits die zo goed als nooit speelt :D Ondanks dat het een wereldspits is haha. Zwem nu alleen in het geld en geen manier om het uit te geven:

05da3dc19d2b7ee0b383ececddbad544.png

Inmiddels voor 1,3 miljard aan spelers verkocht deze game :D 

Nu maar gevraagd aan het bestuur om de Kuip te kopen, zeggen ze nog ja ook :-D Oh boy, daar gaat de balans waarschijnlijk :mrgy: 

Edited by ForzaUtreg

312b6r8vrsvji.png

Vrij duidelijk zichtbaar dat na Bilbao mijn eerste én tweede keeper geblesseerd raakten, net nu alle talentvolle keepers verhuurd zijn. Al deze wedstrijden met een non-game keeper moeten spelen... ;e Elk schot op doel is raak, echt treurig. 

Waar is je derde doelman dan? Ik zorg er altijd voor dat ik drie doelmannen in mijn selectie heb, de derde is vaak de jongste maar er blijven toch echt altijd drie doelmannen in mijn selectie.

6 minuten geleden zei Mordurette:

Waar is je derde doelman dan? Ik zorg er altijd voor dat ik drie doelmannen in mijn selectie heb, de derde is vaak de jongste maar er blijven toch echt altijd drie doelmannen in mijn selectie.

Had er 4 en heb er op de valreep nog een tweede van verhuurd omdat er een mooi bod kwam qua niveau en speeltijd. Heb ook al 3 jaar nauwelijks keepersblessures gehad. Had nog wel een jeugdkeeper maar die staat dus blijkbaar niet ingeschreven voor La Liga. Flink klote, druk neemt toe. 

38 minuten geleden zei Urbeto:

Had er 4 en heb er op de valreep nog een tweede van verhuurd omdat er een mooi bod kwam qua niveau en speeltijd. Heb ook al 3 jaar nauwelijks keepersblessures gehad. Had nog wel een jeugdkeeper maar die staat dus blijkbaar niet ingeschreven voor La Liga. Flink klote, druk neemt toe. 

Wel zonde inderdaad. Hopelijk kan één van die keepers snel herstellen.