Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

32 minuten geleden zei ForzaUtreg:

f916db229ab39ea89f02ad764b10d013.png

Is het middenveld niet wat te aanvallend zonder een echte verdedigende rol?! 

1 uur geleden zei Karlo:

Grimaldo, Júnior Firpo, Wijndal, Itter

Wijndal en itter te slecht 

junior firpo en grimaldo onhaalbaar

Ga denk Camavinga halen en omtrainen als linksback.

5 minuten geleden zei putdus:

Wijndal en itter te slecht 

Onzin.

Waarom vraag je trouwens om tips om er vervolgens niks mee te doen?

27 minuten geleden zei Karlo:

Onzin.

Waarom vraag je trouwens om tips om er vervolgens niks mee te doen?

Knap dat jij kunt zien hoe wijndal en itter zich in mijn spel hebben ontwikkeld. Met je onzin.

Doe wel wat met de tips, bekijk de spelers en laat ze scouten. Helaas hebben de tips nog niet geleid tot aanwinst voor mijn team.

Zit in men tweede seizoen met Ajax en heb flink wat transferbudget (173 mln), nu wil ik een deel hiervan investeren in het aantrekken van jeugdspelers zodat ik in deze in de toekomst kan laten doorgroeien tot het eerste elftal.

Nu vragen de clubs zoveel geld voor hun spelers van 15-17 jaar.. meer dan 40 mln dikwijls..

Hoe halen jullie jeugdspelers of hoe doen jullie dit? 

1 minuut geleden zei dan marius mitu:

Zit in men tweede seizoen met Ajax en heb flink wat transferbudget (173 mln), nu wil ik een deel hiervan investeren in het aantrekken van jeugdspelers zodat ik in deze in de toekomst kan laten doorgroeien tot het eerste elftal.

Nu vragen de clubs zoveel geld voor hun spelers van 15-17 jaar.. meer dan 40 mln dikwijls..

Hoe halen jullie jeugdspelers of hoe doen jullie dit? 

Niet in Frankrijk, Duitsland en dergelijke zoeken. Veel in Oost-Europa of Zuid-Amerika. Vooral in Zuid-Amerika hebben ze vaak afkoopsommen.

23 minuten geleden zei putdus:

Knap dat jij kunt zien hoe wijndal en itter zich in mijn spel hebben ontwikkeld. Met je onzin.

Doe wel wat met de tips, bekijk de spelers en laat ze scouten. Helaas hebben de tips nog niet geleid tot aanwinst voor mijn team.

Noem samen met Urbeto en Jespresso zowat de tien beste linksbacks in potentie van het spel dus het lijkt me sterk dat een aantal in jouw game niet goed genoeg zouden zijn. Maar doe lekker waar jij je zelf goed bij voelt. 

6 minuten geleden zei Jespresso:

Niet in Frankrijk, Duitsland en dergelijke zoeken. Veel in Oost-Europa of Zuid-Amerika. Vooral in Zuid-Amerika hebben ze vaak afkoopsommen.

Hoe zoeken jullie ze dan op per land of?

54 minuten geleden zei dan marius mitu:

Hoe zoeken jullie ze dan op per land of?

Ik ga de jeugdinstroom af, zet de spelers op mijn shortlist voor één maand en ga ze vervolgens per positie/rol na. Vanzelf kom je de grootste talenten tegen of net daaronder en soms ga ik ze intensiever scouten maar meestal weet ik wel beter dan mijn scouts of ze toppers kunnen worden.

1 uur geleden zei Karlo:

Noem samen met Urbeto en Jespresso zowat de tien beste linksbacks in potentie van het spel dus het lijkt me sterk dat een aantal in jouw game niet goed genoeg zouden zijn. Maar doe lekker waar jij je zelf goed bij voelt. 

Joshua Vagnoman, ait nouri  itter zitten nog bij hun oorspronkelijke clubs en hebben zich niet echt heel goed ontwikkeld. Missxhien dat dat nog komt maar ze zijn 22-23 jaar
Juan Miranda zit bij Barcelona is niet haalbaar. 
Emerson zit bij PSG en ook niet haalbaar.

Grimaldo zit bij real Madrid en niet haalbaar. 
Júnior Firpo zit bij city en niet haalbaar.
Wijnald zit bij psv en is ook te slecht

yt1fxy.png

3n2vxpd.png

b45hcf8rnw5q.png

Edited by putdus

Nu weet ik waarom mijn eerste save meteen buiten Nederland was. 
Naast mij York save toch maar eens met psv begonnen maar zodra er ook maar een club uit buitenland aanklopt voor een speler en ik weiger te verkopen meteen iedereen weer over de zeik. 

Heb na 1 seizoen al gelijk geen zin meer.  
en aangezien ik ook nog geen zin heb in York moet ik toch maar weer op zoek naar andere club. 

En aangezien ik met geen enkele club echt feeling heb is het zo lastig om te kiezen. 
zit nu echt in een fm dip #niet weten wat te doen # niet kunnen kiezen uit een club

2 minuten geleden zei LouisPSV:

Vaak als ik mijn scouts een speler laat scouten heb ik na weken nog steeds geen info. Meer mensen last van?

Heb je toevallig al bekeken wat de instellingen zijn voor de scout. Misschien moet hij een paar weken of wedstrijden de speler volgen voordat er een rapport komt. 

Voor diegene die het nog niet weten: De Canadese Premier League is toegevoegd door SI aan FM. Je moet het wel via de workshoppagina van steam downloaden. Volgens mij zijn kits en logo's ook beschikbaar.

Met afstand het grootste talent in Chili (ja er staat Paraguay maar hij heeft dubbele nationaliteit) en mijn beoogde opvolger voor Urbina. In de voorbereiding uitgevallen met damaged cruciate ligaments (beschadigde kruisband) nu was hij net op weg om te herstellen en wederom 9-11 maanden eruit. Kunnen we wel afschrijven dus. Gelukkig had ik voor de zekerheid na zijn eerste blessure al twee andere talenten voor de spitspositie vastgelegd dus kunnen we in ieder geval doorschakelen.

Dit was m.i. een absolute topper geworden. 

paredes.png

Ook echt recurrance, dus zelfde knie, dus de kans dat ie hem nóg eens krijgt is ook aanwezig. Ongeschikt voor topvoetbal helaas.

6 minuten geleden zei neva:

Ook echt recurrance, dus zelfde knie, dus de kans dat ie hem nóg eens krijgt is ook aanwezig. Ongeschikt voor topvoetbal helaas.

Dat is Sam Larsson ook, dus ik geef de hoop nog niet op.

Zit met een dilemma; Kan qua stats bijna niet meer om deze Oostenrijker heen, maar heb op het moment gewoon een hele sterke keeper, uit eigen jeugd en met een hoop zekerheid op doel staan. Doet vrijwel nooit iets geks. Misschien nog een jaartje of 2 laten mentoren door Ibañez

Keeperstalent

acb370a4408d2e5b1da9937d85e83e08.png

Huidige keeper

02088cb2d417e13a78c8f7f345ce681a.png

1 minuut geleden zei neva:

Zou die Oostenrijker een jaartje verhuren denk ik. 

Is nu uitgeleend aan Inter inderdaad. Daarvoor heeft hij bij Huesca en Sporting Gijon gekeept. 

Ieder jaar verhuren tegen een interessante vergoeding en wachten tot Ibanez niet meer kan. Of ervoor kiezen Ibanez over seizoen of 2, is toch al 31, te slachtofferen.