Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

9 minuten geleden zei rick_burgsted:

Wat voor spelersrol heeft jullie spits? 
Ik kan echt totaal geen geschikte rol voor mijn spitsen meer vinden en ze missen elke kans

Bij mij speelt Boadu als advanced forward en heeft voor het 3e seizoen op rij 32+ doelpunten gemaakt. Daarachter een inside forward op rechts, attacking midfielder en op links een winger. Dat loopt heerlijk.

3 uur geleden zei RedwingsQlu:

Ik heb hetzelfde probleem. Meestal houd ik er een paar toch bij, om ze in zo'n gevallen toch aan mijn 4 opgeleide spelers te komen. Of als dat niet kan, inderdaad 4 spelers minder registreren.

mij heb net side game met psv gestart even wat anders. 
vind het ook leuk om zonder te veel regels te rommelen. 
normal in iedere fm versie was psv main game maar dit keer is het omgedraaid. 
met psv altijd leuke saves gehad kon zo goed regens jagen met psv aangezien je niet veel regels hebt betreft aantrekken van jeugd.

en in Engeland zijn er veel regels betreft non eu spelers.  

Met York ga ik nu 9de seizoen in. 

4 uur geleden zei Superboeren:

In het eerste seizoen de finale van de KNVB beker bereikt :<

cxgo9alhuim9.png

Nu wel tegen Feyenoord in de finale. Dat is denk ik nog wat te hoog gegrepen voor mijn team. Maar we zullen zien..

Finale helaas 1-0 verloren. Meer zat er ook niet in. Maar inmiddels ook Kampioen van de KKD, dus prima 1e seizoen zo.

Ging wel lekker, enige minpuntje is dat Audax een van mijn vorige clubs was en ik ze zo'n afgang niet gun. Maar opzich begint 't nieuwe seizoen wel aardig. 

uniaudax.png

1 uur geleden zei GAE EAGLES:

Bij mij speelt Boadu als advanced forward en heeft voor het 3e seizoen op rij 32+ doelpunten gemaakt. Daarachter een inside forward op rechts, attacking midfielder en op links een winger. Dat loopt heerlijk.

kun je jou tactiek eens posten, lukt mij maar niet om een 4231 draaiend te krijgen

2 uur geleden zei D.Neville:

kun je jou tactiek eens posten, lukt mij maar niet om een 4231 draaiend te krijgen

Ik zal morgen even voor je kijken. Ben vandaag niet meer thuis 

5 uur geleden zei Mordurette:

Mijn spitsen spelen ook als Advanced Forward en scoren ook aardig wat goals.

Wat is naar jouw mening dan een goede rol voor de aanvallende middenvelder (met 1 advanced forward dan).

Psv heeft best wel goede affiliated teams met zeer goede jeugd afdelingen. 
heb gelijk de voorwaardes onderhandeld dat hun jeugd ook bij ons kunnen komen. 

heb de save met York even in de ijskast gezet. 

9 uur geleden zei JoelAjax:

Wat is naar jouw mening dan een goede rol voor de aanvallende middenvelder (met 1 advanced forward dan).

Speel zelf zonder aanvallende middenvelder, maar kan me voorstellen dat een Advanced Playmaker of Attacking Midfielder ook wel zal moeten werken. Als je graag met een Shadow Striker wilt spelen zou ik voor een False Nine gaan als spits.

16 uur geleden zei D.Neville:

image.png.244189ef3aed4842b95eaf407768ec6e.png

Soms wissel ik mijn winger nog wel eens voor een inside forward, maar dat ligt er net aan met wie ik daar speel. Heb veel rechtspoten die op die plek kunnen spelen, maar met Trincao speel ik daar met een winger.

Vanwaar je keuze om met St. Pauli te beginnen? Zou voor mij echt de laatste club in Duitsland zijn om de leiding te nemen. Wel goede voorbereiding natuurlijk. 

d8sp9j8.png

Prima verdediger hoor, zeker voor 4 miljoen. Kan nog oplopen tot 8 miljoen als ie vaste international wordt.

1 uur geleden zei GAE EAGLES:

image.png.244189ef3aed4842b95eaf407768ec6e.png

Soms wissel ik mijn winger nog wel eens voor een inside forward, maar dat ligt er net aan met wie ik daar speel. Heb veel rechtspoten die op die plek kunnen spelen, maar met Trincao speel ik daar met een winger.

wat zijn je teaminstructies?

2 uur geleden zei Mordurette:

Speel zelf zonder aanvallende middenvelder, maar kan me voorstellen dat een Advanced Playmaker of Attacking Midfielder ook wel zal moeten werken. Als je graag met een Shadow Striker wilt spelen zou ik voor een False Nine gaan als spits.

Ah, heb ze beide ook al eens geprobeerd. Alleen als het even niet werkt switch ik gelijk en toen heb ik de Shadow Striker gebruikt. 33 wedstrijden met 6 goals en 10 assists tot gevolg van Dani de Wit bij AZ. Of kan dit bijna niet beter met Dani de Wit?😂 Is natuurlijk vrij beperkt in andere rollen.

Als ik spelers scout krijg ik de melding dat ze geïnteresseerd zijn in onderhandelingen. Ik breng vervolgens een bod uit en daarin willen ze zelfs niet spreken omdat ze totaal geen interesse hebben :5

Iemand nog dit probleem?

1 uur geleden zei Urbeto:

Vanwaar je keuze om met St. Pauli te beginnen? Zou voor mij echt de laatste club in Duitsland zijn om de leiding te nemen. Wel goede voorbereiding natuurlijk. 

d8sp9j8.png

Prima verdediger hoor, zeker voor 4 miljoen. Kan nog oplopen tot 8 miljoen als ie vaste international wordt.

welke skin is dit?

Even met PSV lopen pielen, maar kreeg niet gelijk dat lekkere FM-gevoel.

Ga nu eens een journeyman challenge proberen, misschien is dat wat.

Met pijn in het hart, maar hij wou weg en de selectie was boos over hoe ik hem heb behandeld. Dan maar verkopen, heb de vervanging wel in huis, dus dat is het probleem niet.

image.png.8e3e6f1d64d998d92c75ab3e87ba9448.png

image.thumb.png.8813512e6ae8a100b9fef71760467df6.png

De eventuele vervangers, waarvan alleen Alena als winger uit de voeten kan en de rest als inside forward zou kunnen spelen. Maar daar komen we wel uit.

image.thumb.png.3bc28237dddac7c752cf2fd901ccf214.png

image.thumb.png.268c8ad9a62b01c4c9fd53dcaee48231.png

image.thumb.png.f3df606dd4b7b010fce6a86643996c79.png

image.thumb.png.560f5ac01ead1b9ae795f9d5e9b9b883.png

image.thumb.png.74fdf8f104216d4a61d26002ed2d641d.png

image.thumb.png.f796bcf5a9a4db2a09609a909d43f4f5.png

image.thumb.png.973728e2b1aa2be216fbcfa127d15048.png

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...