Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

15 minuten geleden zei putdus:

Krijgen jullie weleens biedingen op Trincao?

Heb er 1 gehad van 59 miljoen euro, club weet ik zo niet meer. Maar afgewezen.

4 uur geleden zei Mordurette:

Die plek wordt doorgeschoven in de competitie. 

Arsenal eindigde in de competitie net buiten de Europese plaatsen, dus het sowieso niks geworden. Nu opmaken voor de Championship.

6 minuten geleden zei RubenS2:

Arsenal eindigde in de competitie net buiten de Europese plaatsen, dus het sowieso niks geworden. Nu opmaken voor de Championship.

Succes!

34 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Heb er 1 gehad van 59 miljoen euro, club weet ik zo niet meer. Maar afgewezen.

Whow dat is een hoop. Ik heb drie seizoenen op rij verhuurd en hij is maar 4.6 miljoen waard.

Krijg sowieso heel weinig biedingen op mijn spelers.

6 minuten geleden zei putdus:

Whow dat is een hoop. Ik heb drie seizoenen op rij verhuurd en hij is maar 4.6 miljoen waard.

Krijg sowieso heel weinig biedingen op mijn spelers.

Ik heb hem hier in seizoen 1 naar AZ gehaald, inmiddels bijna winterstop seizoen 4 Hij is nu 21 miljoen waard en presteert heel goed zowel als winger op links als inside forward op rechts.

21 minuten geleden zei putdus:

Krijg jij veel biedingen op je spelers? Of alleen als je ze aanbied?

Koopmeiners, Boadu en Stengs stonden volop in de belangstelling. Stengs heb ik daardoor moeten verkopen, die wou zijn contract niet meer verlengen. Heeft me 65 miljoen opgeleverd.

Boadu heb ik nog steeds, maar boden kwamen niet boven de 25 miljoen uit op 1 na die bijna 50 miljoen was. Die heb ik gehouden, contract loopt nog 2,5 jaar door.

Koopmeiners heeft ook veel boden opgeleverd, maar ook niet boven de 25 miljoen op 1 na die op 54 miljoen stond. Heeft gelukkig net bijgetekend.

Voor Svensson kwamen ook enkele boden binnen, hoogste 54 miljoen, maar die wou ik ook niet laten gaan.

Verder heb ik mijn spelers niet aangeboden, want ik wil ze niet kwijt. Maar alles wat ik wel aanbied raak ik bijna allemaal kwijt op enkele jeugdspelers na.

Abel Ruiz voor 60 miljoen verkocht aan Zenit, deze man maar als backup voor mijn Argentijntjes gehaald voor 28 miljoen en hetzelfde salaris als Ruiz :-D Wel nice dat Hugo zowel diepe spits als DZS kan spelen :< 

6f54ad8e93d8f778046c73711b5289dd.png

Wilde eigenlijk na dit seizoen een volgende stap maken maar merk dat ik nu al een beetje gehecht raak aan mijn regens :D 

Edited by ForzaUtreg

2 uur geleden zei ForzaUtreg:

Abel Ruiz voor 60 miljoen verkocht aan Zenit, deze man maar als backup voor mijn Argentijntjes gehaald voor 28 miljoen en hetzelfde salaris als Ruiz :-D Wel nice dat Hugo zowel diepe spits als DZS kan spelen :< 

6f54ad8e93d8f778046c73711b5289dd.png

Wilde eigenlijk na dit seizoen een volgende stap maken maar merk dat ik nu al een beetje gehecht raak aan mijn regens :D 

hoe heb jij die achterkant zo donker?

1646460718_Eredivisie_Profile-2.png.fa229e822ec7c9c39f6d606a095d49b5.png

Laatste blok van het seizoen gaat beginnen. Ga ik het onmogelijke presteren?. Doelstelling was niet degraderen ;c

Met veel pijn en moeite toch nog 14 plek met York eerste seizoen in de premier league nu wat meer budget dus nu heel goed zoeken. 

Aangezien ik al in 2026 zit zullen er genoeg regens zijn. 
Valt me echt op dat de grote clubs echt veel spelers binnen harken  en soms voor astronomische bedragen op zich goed voor mij want ze kunnen al die spelers geen speeltijd geven. 

merk alleen wel dat ik nog niet echt roem heb want spelers die ik benader en ook door andere clubs benaderd worden vaak kiezen voor de andere club waardoor het nog wel moeilijk wordt je snel te versterken en goed mee te draaien in de premier league

1 minuut geleden zei marcelp:

Met veel pijn en moeite toch nog 14 plek met York eerste seizoen in de premier league nu wat meer budget dus nu heel goed zoeken. 

Aangezien ik al in 2026 zit zullen er genoeg regens zijn. 
Valt me echt op dat de grote clubs echt veel spelers binnen harken  en soms voor astronomische bedragen op zich goed voor mij want ze kunnen al die spelers geen speeltijd geven. 

merk alleen wel dat ik nog niet echt roem heb want spelers die ik benader en ook door andere clubs benaderd worden vaak kiezen voor de andere club waardoor het nog wel moeilijk wordt je snel te versterken en goed mee te draaien in de premier league

Je moet gewoon goed zoeken naar regens bij clubs in Uruguay (Defensor, Penarol), Roemenië (Viitorul), Frankrijk (Lens, Nancy, Metz) en Argentinië (Boca, River, Estudiantes, Velez). Daar zit de meeste potentie voor het minste geld. 

20191219190219_1.thumb.jpg.72a648f87aa92e431bb1b0c5c52ab570.jpg

Totaal tegen de verwachting is het gelukt om direct te promoveren, terwijl de prognose de 20e plaats was.

Nu met bijna de zelfde selectie naar de National League. Ben benieuwd of dat wat gaat worden.

5 uur geleden zei Urbeto:

Je moet gewoon goed zoeken naar regens bij clubs in Uruguay (Defensor, Penarol), Roemenië (Viitorul), Frankrijk (Lens, Nancy, Metz) en Argentinië (Boca, River, Estudiantes, Velez). Daar zit de meeste potentie voor het minste geld. 

Maar hoe doe je dat? Moet je op een bepaalde datum die teams scouten, bijvoorbeeld op de dag van je jeugdinstroom? Of moet je het hele jaar door hun jeugd in de gaten houden? Mij lukt het nooit, stuur een scout vaak op goed geluk een regio in.

7 minuten geleden zei T10:

Maar hoe doe je dat? Moet je op een bepaalde datum die teams scouten, bijvoorbeeld op de dag van je jeugdinstroom? Of moet je het hele jaar door hun jeugd in de gaten houden? Mij lukt het nooit, stuur een scout vaak op goed geluk een regio in.

Ik doe dat meestel door naar de scouting kant te gaan en zoeken op spelers van 15 tot 17/18 jaar oud en dan bepaalde spelerseigenschappen selecteren.

Check anders even youtube staan echt heel veel filmpjes en uitleg over hoe mensen dit aanpakken.

Je kan ook je scouts laten zoeken door zoekopdrachten in te stellen.

4 minuten geleden zei marcelp:

Ik doe dat meestel door naar de scouting kant te gaan en zoeken op spelers van 15 tot 17/18 jaar oud en dan bepaalde spelerseigenschappen selecteren.

Check anders even youtube staan echt heel veel filmpjes en uitleg over hoe mensen dit aanpakken.

Je kan ook je scouts laten zoeken door zoekopdrachten in te stellen.

Ik moet me daar inderdaad maar eens wat meer in gaan verdiepen, heb je een bepaald kanaal waar ik naar kan zoeken of wat je kan aanbevelen of is het gewoon random op youtube zoeken?

260203979_Eredivisie_Profile-3.png.7bb4c8ab2fb9171e8dfab65f8bbf1c3b.png

Geweldige afsluiting van het seizoen 21/22. Door een ongeslagen reeks van 18 wedstrijden is het mij gelukt om zelfs kampioen te worden in mijn 2de eredivisie seizoen. Directe plaatsing voor de groepsfase CL, dus financieel ga ik stappen maken. Verwacht trouwens niet dat ik volgend seizoen zo goed in de top ga presteren. 

1 uur geleden zei Nummerke10:

FMScout heeft er veel interessante artikelen over, hier is een tutorial waar je misschien wat aan hebt.

Ik wou het dan net niet  op het forum gooien maar dit is er inderdaad 1 van

14 minuten geleden zei marcelp:

Ik wou het dan net niet  op het forum gooien maar dit is er inderdaad 1 van

Heb de link wat beter verstopt, wist niet of het gevoelig ligt of niet. In Engeland lijkt me trouwens sowieso lastiger om talenten te scouten met de Brexit en werkvergunningen dus vaak zijn spelers uit Zuid-Amerika niet haalbaar.

Speelde voor 80% met een B-team dus besloot Henrique er even in te gooien om een goaltje te maken in de verlenging..

image.png.fc017382a13ca9cbfea994f787b3b20a.png

Ik was begonnen met Lommel SK, spelend op het 2de hoogste niveau in België. Het 1ste seizoen 3de geëindigd waar de voorspelling 8ste en dus laatst was. Het 2de seizoen ook 3de geëindigd en dus weer geen promotie totdat Union mij benaderde die inmiddels op het hoogste niveau actief waren.

Ik heb dan de overstap gemaakt van Lommel naar Union. In seizoen 3 met Union uiteindelijk 2de en zo gaan we Europa in! :classic_smile:

Seizoen 2021-2022 Reguliere competitie

ab0876c439e7ced78f6ab79ebd43eb48.png

Play-off 1

58db504e3ebe078fd0b5e3dcdc5abb5e.png