Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Hey wat toevallig!!!! Een belangrijke speler die toevallig één dag voor de CL finale een blessure oploopt.

Dan maar gewoon met injecties en hollen maar

8f7304c1f9ade13973ccef6c0b3380ba.png

1 uur geleden zei JoelAjax:

Als jullie bijvoorbeeld een speler trainen op passen, merken jullie dan echt duidelijke verbeteringen na een jaar? Ik merk er zelf vaak vrij weinig van bij spelers met 10/11 passen.

Dat hangt echt af van het niveau van je trainers en faciliteiten enerzijds en het potentieël+leeftijd van de spelers die je wil trainen anderzijds. Ik heb nu bij mijn Millonarios regelmatig sprongen van 2+ punten per seizoen bij jonge spelers.

Tweede keer kampioen, dit seizoen ging het wat stroever, maar we hebben dit jaar óók de Champions League gewonnen; vorig jaar werden we al in de kwartfinale uitgeschakeld. Dat scheelt ook wel natuurlijk.

Eindstand

Spoiler

469b9be302aae1ad9a69394487abaf6c.png

Player stats (Reinier nog maar een keer topscoorder geworden)

Spoiler

29374232573b4cacb373a305bdf6569f.png

CL Finale

Spoiler

cc9550df087dee9bcda68c67ccf8b7ce.png

@JespressoGoeie injecties bij Luis Henrique :-D

Heb met PSV nu begin derde seizoen een luxeprobleem op het middenveld, Moriba en Gravenberch voor 250K en 8,5 mln op kunnen halen en Palacios, Vera (iemand bekend mee?), Grujic, Hendrix en Rosario lopen er ook nog rond. Vind het lastig om spelers die net niet goed genoeg zijn voor een leuke prijs te verkopen

0gvr6w36.png

Laatst helemaal opnieuw begonnen met De Graafschap. Aantal spelers gehaald, rustig mijn tactiek geanalyseerd en loopt nu aardig lekker. Al is dit in de KKD geen wonder, maar we moeten het nog wel even volhouden.

Wel leuk dat als het geluk een beetje mee zit ik wel in de Finale van de KNVB beker kan komen..

ffm6tvlsco8cp.png

Weer even wezen shoppen in Argentinië :< :< :< 

0d9f43c9853eab80c5f83ddbea46b505.png

5b39330728cc35c233cea8ff5e803497.png

Overigens heeft Abel Ruiz Coen Dillen niet weten bij te halen, de teller stokte op 41 doelpunten helaas. Laatste 6/7 wedstrijden was een beetje mindere vorm

2e42e3f1536ee406cd21e99134515cd5.png

Edited by ForzaUtreg

6 uur geleden zei PJHoutman:

Lekker eerste helftje wel tegen Atletico Nacional. 

milloamerica.png

(de eindstand was 9-2 want natuurlijk scoren we niet meer in de tweede helft :) )

In de heenwedstrijd van de finale van de competitie doen we dat gewoon nog even over. Atletico Nacional was de laatste jaren de enige ploeg die een beetje gelijke tred met ons kon houden, dus ik denk dat we wel kunnen stellen dat Millonarios nu de absolute grootmacht in Colombia is. 

milloamerica2.png

1 uur geleden zei ForzaUtreg:

Weer even wezen shoppen in Argentinië :< :< :< 

0d9f43c9853eab80c5f83ddbea46b505.png

5b39330728cc35c233cea8ff5e803497.png

Overigens heeft Abel Ruiz Coen Dillen niet weten bij te halen, de teller stokte op 41 doelpunten helaas. Laatste 6/7 wedstrijden was een beetje mindere vorm

2e42e3f1536ee406cd21e99134515cd5.png

Lekker spelertje hoor! En bizar van Ruiz, dacht dat hij het makkelijk zou redden.

3 uur geleden zei Jespresso:

Lekker spelertje hoor! En bizar van Ruiz, dacht dat hij het makkelijk zou redden.

Ben er doodziek van haha, die man scoorde hattricks bij de vleet en laatste wedstrijden droogt 'ie op. Volgend seizoen nieuwe kansen met mijn twee Argentijntjes voorin. Hoop 50-70 miljoen te kunnen cashen voor Ruiz

Met Blyth Spartans in 2024 de Carabao Cup de finale van Arsenal verloren met 2-0 na in de halve finale Manchester United te hebben uitgeschakeld (0-0 en 0-1). Helaas geen Europees voetbal dus komend seizoen. Tenzij Arsenal via de competitie Europees voetbal haalt, of schuift hun ticket dan door in de competitie ipv naar de verliezend finalist? Zou hoe dan ook nog lang niet meekunnen in de Europa League, maar was leuk geweest voor de extra inkomsten. Sta nu op het punt om te promoveren naar de Championship, hopelijk kan ik daaruit na 3-4 jaar bouwen promoveren.

1 uur geleden zei RubenS2:

Met Blyth Spartans in 2024 de Carabao Cup de finale van Arsenal verloren met 2-0 na in de halve finale Manchester United te hebben uitgeschakeld (0-0 en 0-1). Helaas geen Europees voetbal dus komend seizoen. Tenzij Arsenal via de competitie Europees voetbal haalt, of schuift hun ticket dan door in de competitie ipv naar de verliezend finalist? Zou hoe dan ook nog lang niet meekunnen in de Europa League, maar was leuk geweest voor de extra inkomsten. Sta nu op het punt om te promoveren naar de Championship, hopelijk kan ik daaruit na 3-4 jaar bouwen promoveren.

Die plek wordt doorgeschoven in de competitie. 

Aanvallend talent in overvloed, maar een nieuwe topper dient zich aan. Nu weet ik niet precies hoe ik het ga doen, maar hij komt wel naar Alkmaar. Dan na de winter maar kijken hoe ik het neer ga zetten. Kost me 35 miljoen, maar geld is geen probleem.

image.thumb.png.89a38186aafcf56b0cd99d1702fccdaf.png

image.thumb.png.fc904d83d055df424a58ff7589d55da5.png

image.png.e8cc147d97f639912816082f9b17be8b.png

Trincao speelt normaal gesproken voor alllouch, maar is tijdelijk geblesseerd net als Moriba. Al is die er bijna het hele seizoen uit door een zware blessure.

15 minuten geleden zei putdus:

Krijgen jullie weleens biedingen op Trincao?

Heb er 1 gehad van 59 miljoen euro, club weet ik zo niet meer. Maar afgewezen.

4 uur geleden zei Mordurette:

Die plek wordt doorgeschoven in de competitie. 

Arsenal eindigde in de competitie net buiten de Europese plaatsen, dus het sowieso niks geworden. Nu opmaken voor de Championship.

6 minuten geleden zei RubenS2:

Arsenal eindigde in de competitie net buiten de Europese plaatsen, dus het sowieso niks geworden. Nu opmaken voor de Championship.

Succes!

34 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Heb er 1 gehad van 59 miljoen euro, club weet ik zo niet meer. Maar afgewezen.

Whow dat is een hoop. Ik heb drie seizoenen op rij verhuurd en hij is maar 4.6 miljoen waard.

Krijg sowieso heel weinig biedingen op mijn spelers.

6 minuten geleden zei putdus:

Whow dat is een hoop. Ik heb drie seizoenen op rij verhuurd en hij is maar 4.6 miljoen waard.

Krijg sowieso heel weinig biedingen op mijn spelers.

Ik heb hem hier in seizoen 1 naar AZ gehaald, inmiddels bijna winterstop seizoen 4 Hij is nu 21 miljoen waard en presteert heel goed zowel als winger op links als inside forward op rechts.

21 minuten geleden zei putdus:

Krijg jij veel biedingen op je spelers? Of alleen als je ze aanbied?

Koopmeiners, Boadu en Stengs stonden volop in de belangstelling. Stengs heb ik daardoor moeten verkopen, die wou zijn contract niet meer verlengen. Heeft me 65 miljoen opgeleverd.

Boadu heb ik nog steeds, maar boden kwamen niet boven de 25 miljoen uit op 1 na die bijna 50 miljoen was. Die heb ik gehouden, contract loopt nog 2,5 jaar door.

Koopmeiners heeft ook veel boden opgeleverd, maar ook niet boven de 25 miljoen op 1 na die op 54 miljoen stond. Heeft gelukkig net bijgetekend.

Voor Svensson kwamen ook enkele boden binnen, hoogste 54 miljoen, maar die wou ik ook niet laten gaan.

Verder heb ik mijn spelers niet aangeboden, want ik wil ze niet kwijt. Maar alles wat ik wel aanbied raak ik bijna allemaal kwijt op enkele jeugdspelers na.

Abel Ruiz voor 60 miljoen verkocht aan Zenit, deze man maar als backup voor mijn Argentijntjes gehaald voor 28 miljoen en hetzelfde salaris als Ruiz :-D Wel nice dat Hugo zowel diepe spits als DZS kan spelen :< 

6f54ad8e93d8f778046c73711b5289dd.png

Wilde eigenlijk na dit seizoen een volgende stap maken maar merk dat ik nu al een beetje gehecht raak aan mijn regens :D 

Edited by ForzaUtreg

2 uur geleden zei ForzaUtreg:

Abel Ruiz voor 60 miljoen verkocht aan Zenit, deze man maar als backup voor mijn Argentijntjes gehaald voor 28 miljoen en hetzelfde salaris als Ruiz :-D Wel nice dat Hugo zowel diepe spits als DZS kan spelen :< 

6f54ad8e93d8f778046c73711b5289dd.png

Wilde eigenlijk na dit seizoen een volgende stap maken maar merk dat ik nu al een beetje gehecht raak aan mijn regens :D 

hoe heb jij die achterkant zo donker?