Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

2 uur geleden zei ForzaUtreg:

Weet iemand nog dat trucje met vraagprijs en dan biedingen afwijzen als ze naar een grote club willen? Weet niet meer hoe dat werkte

Max vraagprijs instellen > alles afwijzen > speler word ontevreden > aangeven in persoonlijk gesprek dat 'ie nergens heen gaat > biedende club trekt interesse in > speler weer tevreden

3 uur geleden zei Urbeto:

@Ruubster Weah is bizar, kan je vast een mooi bedrag voor vangen. 

@MetalMichael Prima vervanger hoor, gaat je op termijn vast nóg meer opleveren. 

@ForzaUtreg Extreme statistieken ook. Hoe heb je Ruiz kunnen halen? In mijn game met Melilla moet 'ie echt 128 miljoen kosten.. Leuke vervanger heb je in ieder geval al!

cyomlqq.png

Eerste seizoen in La Liga zit erop. Wat een seizoen wederom zeg, direct geplaatst voor de Europa League. Vooral in eigen huis waren we ongrijpbaar. Hoop volgend jaar ook uit wat constanter te worden. Deze zomer zal de verdediging eens flink aangepakt worden want we kregen echt extreem veel tegendoelpunten. Heb al wat leuke (veelal Braziliaanse) talenten gestrikt voor komend seizoen al zullen de meesten moeten wachten tot ze een Spaans paspoort hebben, tot die tijd verhuur ik ze. 

Ben benieuwd of ik mijn spits Johnny (aanrader voor kleinere clubs: Goedkoop en lekker allround) kan behouden nu hij topscorer is geworden van La Liga met 27 goals uit 32 wedstrijden, hij bleef Morata en Felix voor. Heb echter wel de vervangers klaarstaan dus zou het niet heel erg vinden, zo'n seizoen speelt hij waarschijnlijk niet nog eens. 

Ook heeft het stadion aangegeven plannen te ontwikkelen voor een nieuw stadion! Wordt ongetwijfeld vervolgd...

Top prestatie 

41 minuten geleden zei Sanel:

Max vraagprijs instellen > alles afwijzen > speler word ontevreden > aangeven in persoonlijk gesprek dat 'ie nergens heen gaat > biedende club trekt interesse in > speler weer tevreden

Op 0 zetten die vraagprijs? Was zo'n trucje voor volgens mij dat je dan kan aangeven dat die boden niet hoog genoeg waren ofzo

7 minuten geleden zei ForzaUtreg:

Op 0 zetten die vraagprijs? Was zo'n trucje voor volgens mij dat je dan kan aangeven dat die boden niet hoog genoeg waren ofzo

In een gesprekje met speler (die aangeeft naar grotere club te willen) aangeven dat je meewerkt aan een transfer en dan een bedrag afspreken waarvoor hij mag worden verkocht, bijvoorbeeld 10 miljoen. De vraagprijs van de speler zet je dan op 5 miljoen en vervolgens wijs je alles af. De speler zal dat dan begrijpen, omdat er geen 'acceptabel' bod binnenkomt. 

26 minuten geleden zei Paul.:

In een gesprekje met speler (die aangeeft naar grotere club te willen) aangeven dat je meewerkt aan een transfer en dan een bedrag afspreken waarvoor hij mag worden verkocht, bijvoorbeeld 10 miljoen. De vraagprijs van de speler zet je dan op 5 miljoen en vervolgens wijs je alles af. De speler zal dat dan begrijpen, omdat er geen 'acceptabel' bod binnenkomt. 

Thanks!

Seizoen 3 afgerond en voor het derde jaar op rij tweede geworden achter PSV. Maar het verschil is minimaal en de selectie wordt elk jaar beter.

image.thumb.png.4fb53c5751bb4c21927ea48c2ce046bb.png

image.png.d98ef55411a54e2346cedce09e3dea3f.png

image.thumb.png.36eb32997d6963ea9be35c2b35f6d0f2.png

image.thumb.png.6213cb935a444b24db6e2b89717e6d2a.png

Buitink was net iets beter dan Boadu, maar dat is niet erg. Die is ook wel heel erg goed, getwijfeld om hem te halen, maar er is geen plek voor hem. Staat wel op de transferlijst voor 22 miljoen, maar Van Brederode en Meerdink kloppen nadrukkelijk op de deur om te spelen. Meerdink heeft in de KKD alles aan gort geschoten.

image.png.28630e4e77f858f8ca85fddbdacaa0fa.png

image.png.f58677c6ff47f125895e73752f9b7045.png

De grote man dit seizoen is Moriba geworden, wat een debuutseizoen heeft hij gekend en dat voor slechts €259.000 euro.

image.png.8bf29a8a06a21085083e6cbdfc2bd26c.png

image.png.916b942a25daf9744de242ff18d62933.png

image.png.64b2ca60370ba4dc7e82b171e357d1de.png

image.png.6cb08cc09175d89dccaf5f71623665de.png

Zijn de sneltoetsen weg bij FM20? Ik gebruikte altijd ctrl-S om te saven, maar dat werkt niet meer?

Het doet mij pijn om Heracles boven Feyenoord te zien eindigen... Desalniettemin ziet het er voor jou goed uit! Volgend seizoen zal je wel kampioen worden denk ik zo ;) @GAE EAGLES

Lekker dan, overnamegesprekken tijdens de transferperiode.. Al m'n transfertargets misgelopen

3 minuten geleden zei Urbeto:

Het doet mij pijn om Heracles boven Feyenoord te zien eindigen... Desalniettemin ziet het er voor jou goed uit! Volgend seizoen zal je wel kampioen worden denk ik zo ;) @GAE EAGLES

Haha, ja Feyenoord doet het nog niet heel best.

Ik hoop wel dat ik komend seizoen kampioen kan worden. Paar leuke aankopen doen en niet teveel kwijt raken, dan moet het goed komen.

De eerste 4 liggen inmiddels vast, allen transfervrij

image.thumb.png.8a135c63ca57d53e3beb1ae5f4da78ee.png

image.thumb.png.7913cb9346adfaf51a703b2894d57c00.png

image.thumb.png.db822d74446075ccc691614cfe10fd85.png

image.thumb.png.2f36aca5d5ee817449547cb090b83922.png

Niet degraderen ;c

Nee zonder dollen, nog nooit gezien dit bericht. Hopen dat er een rijke investeerder in de club stapt of spelers verkopen is het enige dat je kan doen lijkt me.

13 minuten geleden zei JesseNL:

Wat te doen?

Schermafbeelding 2019-12-16 om 20.25.22.png

Ook gehad. Bestuur heeft toen een lening aan de club gedaan. Daarna gewoon vrolijk verder. 

8 minuten geleden zei Fantasy:

Niet degraderen ;c

Nee zonder dollen, nog nooit gezien dit bericht. Hopen dat er een rijke investeerder in de club stapt of spelers verkopen is het enige dat je kan doen lijkt me.

Hahah, ik betaal alle 16 spelers nu alleen maar premies, geen vast salaris. Ik ben de sjaak.

1 uur geleden zei Satyr:

Zijn de sneltoetsen weg bij FM20? Ik gebruikte altijd ctrl-S om te saven, maar dat werkt niet meer?

Ik gebruik nog gewoon CTRL+S om te saven hoor.

Hoe lang duurt het ongeveer tot een speler een nieuwe positie/rol aangeleerd heeft? Ik train mijn spelers nu ruim een half jaar maar zie nog weinig veranderen.. 

13 minuten geleden zei Dr. Bibber:

Hoe lang duurt het ongeveer tot een speler een nieuwe positie/rol aangeleerd heeft? Ik train mijn spelers nu ruim een half jaar maar zie nog weinig veranderen.. 

Ligt aan de speler, soms lukt het helemaal niet...

30 minuten geleden zei Dr. Bibber:

Ligt aan zijn veelzijdigheid, maar dat is een verborgen eigenschap. Staat soms wel in het scouting rapport.

1 uur geleden zei Mordurette:

Ik gebruik nog gewoon CTRL+S om te saven hoor.

Werkt vaak pas als je dat een stuk of drie keer indrukt bij mij.

Net als dat je niet meer standaard met pijltje op en neer door de nieuwsberichten kunt scrollen, heel irritant. Moet je eerst een nieuwsbericht selecteren met je muis, dan kan het pas. 

hmm blijkbaar mag B teams niet promoveren naar De eredivisie :P zou wel leuk zijn als er een belofte in de eredivisie zou kunnen komen maar wie weet!

image.png.b3c3c350af986dec70d321ed2c7c8e6a.png

Fuck het bestuur! :moop: Had een clausule van 60 miljoen voor clubs in continentale competitie, flikken ze dit... Bod van Arsenal kwam tegelijk binnen met een ander dus kon ook niet vragen om het te annuleren... Lekker dit goffer

080997663d2992b07c9164c81bf6de65.png

55c680565a7b0c78f692c8724d9af30b.png