Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

16 minuten geleden zei Nummerke10:

FM wil wel heel graag dat er weer een kampioen in Amsterdam te vinden is :-D Tot oktober 2022 is de Johan Cruijff Arena mijn thuisbasis :classic_blink:

Ajax stadion.png

Ik ben hier met AZ ook in de Arena aan het spelen. Tijdens seizoen 3 wordt het eigen stadion verbouwd en dat duurt het hele seizoen. 

1 minuut geleden zei GAE EAGLES:

Ik ben hier met AZ ook in de Arena aan het spelen. Tijdens seizoen 3 wordt het eigen stadion verbouwd en dat duurt het hele seizoen. 

Niet eens het stadion van ADO? :classic_ninja:

Ik ga maar eens wat anders proberen, krijg de motivatie namelijk niet gevonden om in Europa ergens te starten. 

In m'n nieuwe save maar eens een kijkje nemen in de tweede divisie van Indonesië. Ik zal zowel Sriwijaya FC als het nationale elftal van Indonesië gaan coachen. Benieuwd hoe lang ik het vol ga houden. Zelf meteen maar even kitjes gemaakt voor de afwerking :)

Eerste drie wedstrijden van de competitie overtuigend met 6-1, 3-1 en 2-0 gewonnen. Opvallend: deze club speelt in een stadion met een capaciteit  van 40.000 (!)... Ga ik nooit vol krijgen hoogstwaarschijnlijk ;c

cluppie.png.b32704957b5002fc2a6600e8aded666b.png

2 uur geleden zei GAE EAGLES:

ik denk dat de supporters het wel minder vinden om te spelen in de arena heel het seizoen :P

15 uur geleden zei quertius:

Hoe heb je het bij Cercle Brugge gedaan? Toch wel een prijs gepakt he :classic_biggrin:

Cercle was gedegradeerd, en toen ben ik kampioen geworden, dus in die zin heb ik een prijs gepakt.

Ben in het eerste seizoen van de Jupiler Pro League 11e geworden (had 7/8 kunnen of moeten zijn), maar ik had erg veel moeite met de top ploegen.

Bij Feyenoord gaat het overigens belabberd. Ik sta nu op de 5e plek, maar halverwege het seizoen met het bestuur in gesprek gemoeten voor mijn positie. Toen gelukkig de vereiste 10 punten in 5 wedstrijden kunnen halen en m'n baan kunnen behouden, en nu de weg naar boven een beetje gevonden. Hopen dat het volgend seizoen beter gaat, want ben wel van plan hier een prijsje te pakken.

8 minuten geleden zei putdus:

Maakt t uit of je trainingsonderdelen 1 of 5 sterren heeft met ontwikkeling van je spelers ?

Heel veel, trainers en trainingscomplex is 1 van de belangrijkste vereisten om spelers te ontwikkelen tot hun 18de.

Vanaf 18 begint vooral speeltijd belangrijk te worden.

16 uur geleden zei Mordurette:

Niet eens het stadion van ADO? :classic_ninja:

Nee niets eens. Dat hadden ze wel iets realistischer kunnen maken. 

13 uur geleden zei Mr_Fey:

ik denk dat de supporters het wel minder vinden om te spelen in de arena heel het seizoen :P

Ongetwijfeld, maar als het goed is krijgen ze er weer een mooi groter stadion voor terug.

Heb persoonlijk die Ruiz nog geen enkele keer kunnen kopen ... Barca vraagt steeds veel te veel centen.

Ik heb mijn spelplezier teruggevonden bij Lommel SK! Seizoen 1 3de geëindigd in 1ste klasse B waar de verwachting was om 8ste en laatste te eindigen, ik zit nu in seizoen 2 waar het wisselvallig gaat maar niet slecht voor een degradatiekandidaat, ik hoop stiekem toch om de 2de periode titel te pakken.

Ik heb echt heel veel moeite met scoren. Kansen krijg ik genoeg, maar hij wil er gewoon niet in. Meerdere rollen voor de spits geprobeerd evenals de vleugel spelers. Maar daar veranderd niks mee. Word nu wel een beetje frustrerend want op deze manier verlies ik iedere wedstrijd doordat de tegenstander dezelfde kansen die ik krijg wél afmaakt.

Wat is hier aan te doen? Moet ik betere spelers halen? Dat klinkt voor mij het enige logische want ik krijg dus voldoende kansen op doelpunten... Of is dit een uber bug waar SI niks aan doet?

Shit, m'n spits had blijkbaar een clausule voor buitenlandse clubs in z'n contract staan. Van maar een ton boven zijn huidige waarde. :*(

Gelukkig scout ik altijd de talenten van Rode Ster Belgrado. Vervanger van 625k

image.thumb.png.7edd5f6efa1685f2db4a0d581ba1e822.png

Vervanger voor:

image.thumb.png.0a6c42a7847aed505c5f5e30b7589556.png

Edited by MetalMichael

10 minuten geleden zei Jeff_J:

Wanneer het gewoon niet meer lukt en Nac Breda de betere ploeg wordt :(

nac.jpg

nac2.jpg

Je reeks kon niet eeuwig voortduren.. prima prestaties. Volgend seizoen jij weer

In m'n 3e seizoen kampioen geworden! Nu klaar om te bouwen met veel eigen jeugd. Voelt toch een beetje als een prestatie van Weah in plaats van die van mij; hij raakte geblesseerd voor 2 maanden, toen ook best wel wat punten verspeeld. Ben bang dat die na dit seizoen onhoudbaar wordt.image.thumb.png.ee123e695ba51c756ede95f0c80711df.png

ba868dd3947a0c146df9fe76e6e5053d.png

En we zijn nog maar halverwege het seizoen :D Heb zijn vervanger alvast gehaald want ik gok dat er wel clubs komen snuffelen voor Ruiz:

00cfb24c196adc1e4503e33cdcf8a497.png

@Ruubster Weah is bizar, kan je vast een mooi bedrag voor vangen. 

@MetalMichael Prima vervanger hoor, gaat je op termijn vast nóg meer opleveren. 

@ForzaUtreg Extreme statistieken ook. Hoe heb je Ruiz kunnen halen? In mijn game met Melilla moet 'ie echt 128 miljoen kosten.. Leuke vervanger heb je in ieder geval al!

cyomlqq.png

Eerste seizoen in La Liga zit erop. Wat een seizoen wederom zeg, direct geplaatst voor de Europa League. Vooral in eigen huis waren we ongrijpbaar. Hoop volgend jaar ook uit wat constanter te worden. Deze zomer zal de verdediging eens flink aangepakt worden want we kregen echt extreem veel tegendoelpunten. Heb al wat leuke (veelal Braziliaanse) talenten gestrikt voor komend seizoen al zullen de meesten moeten wachten tot ze een Spaans paspoort hebben, tot die tijd verhuur ik ze. 

Ben benieuwd of ik mijn spits Johnny (aanrader voor kleinere clubs: Goedkoop en lekker allround) kan behouden nu hij topscorer is geworden van La Liga met 27 goals uit 32 wedstrijden, hij bleef Morata en Felix voor. Heb echter wel de vervangers klaarstaan dus zou het niet heel erg vinden, zo'n seizoen speelt hij waarschijnlijk niet nog eens. 

Ook heeft het stadion aangegeven plannen te ontwikkelen voor een nieuw stadion! Wordt ongetwijfeld vervolgd...

@Urbeto Had nog een half jaar contract dus kon hem voor 1,5 miljoen ophalen. Kan zijn dat hij geen speeltijd kreeg doordat ik Spanje niet geladen had als speelbare competitie en daardoor makkelijk te halen was.

Sowieso raar dat als je landen niet geladen hebt sommige spelers niet zichtbaar zijn in de elftallen (bijvoorbeeld Hoever en Jones bij Liverpool nergens te bekennen) maar wel via zoeken te vinden zijn. Hebben dan ook 0 wedstrijden gespeeld en zijn vrij makkelijk te halen op die manier. Zo kreeg ik bij Feyenoord ook de melding dat iemand speeltijd wilde terwijl hij nergens in mijn elftallen zat, klik je op hem en dan staat hij gewoon bij je onder contract. Heel vaag allemaal. 

Weet iemand nog dat trucje met vraagprijs en dan biedingen afwijzen als ze naar een grote club willen? Weet niet meer hoe dat werkte

image.thumb.png.3b6f4990ebc6f50d74f9e7a6cd874f25.png

Ik had voordat deze wedstrijd begon 41 doelpunten deze CL campagne, dit was goed voor een gedeelde eerste plek als het gaat om doelpunten in 1 seizoen in de CL. Dit was pas de kwartfinale :classic_biggrin: