Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

De Fransen in eigen huis met 1-5 oprollen is toch wel zeer bon. Op naar de kwartfinale.

image.png.a269fa396cc392c0c5d57f96c4a76779.png

Extra lekker dat mijn jeugdspeler de eerste twee goals maakt :D

Op 11-12-2019 om 11:10 zei La Pulga:

Lees het nu pas, zal vanavond even checken. Stond op de TL namelijk dus kon em best makkelijk halen.

Heb sindsdien ook niet meer gespeeld trouwens, kut team nu ;d

@oblomov

Sorry kon nu pas kijken, hebbe Oblak gehaald dus opzich wel logisch.

Op 11-12-2019 om 09:16 zei tdogg16:

Netjes hoor. De ECII bereikt? Overigens goed om te zien dat we niet ook nog eens allemaal dezelfde spelers hebben gehaald ;) 

Helaas niet, afgevallen in de 3e voorronde. Laatste voorronde was ook nog eens Schalke, dus daarna zou het sowieso nog héééééééééééél lastig worden.

In mijn negende Primera Liga seizoen eindelijk kampioen geworden. Zeer overtuigend ook nog eens; we hebben na 35 wedstrijden nog niet verloren. Hopen dat we de laatste drie wedstrijden nog uit kunnen spelen en ongeslagen kunnen eindigen.

image.png.a38f71e945e8113a5fb05eb1b994d158.png

image.thumb.png.445ee65f36b57b27e55d3e4d03f20428.png

@Jespresso Gefeliciteerd man! Klasse prestatie. Je ramt de seizoenen er ook wel flink doorheen zo zie ik, lekker tempo erin. 

gf1dgnic6cu.png

Typischer dan dit ga je het niet krijgen. We domineren de wedstrijd, krijgen kans na kans maar twee vrije trappen van Granada (hun enige kansen) zijn ons te machtig. De matchwinner? Sergio Morente, jeugdproduct van mijn Melilla die twee jaar geleden voor een opleidingsvergoeding door Granada is weggekaapt... :cab:

@Urbeto Thanks :D. Ja ik zit er weer helemaal in. Straks verandert de thuissituatie, dus dan heb ik weer ff wat minder tijd. Voorlopig zoveel mogelijk spelen dus.

Ongelooflijk zure nederlaag trouwens. 

image.thumb.png.937805049c9e4c3fd4e96489b3f37910.png

de heenwedstrijd was ook al 2-6 :classic_blush::checkit:

EDIT: ik zit in de voorrondes omdat ik perongeluk een heel seizoen heb geholidayt ipv alleen tot einde zomerstop te holidayen. Hierdoor ook mijn run van 5 titels op een rij kwijtgespeeld :classic_sad:

Edited by quertius

Neeee, heb ik een enorm talentvolle keeper in mijn "Geef de jeugd een kans" chalenge, besluit het bestuur het aanbod te accepteren voor een fooitje.. 

309c941d094fbf10ef832a09d90d34be.png

14 minuten geleden zei Jespresso:

Wat zonde zeg.. @Dr. Bibber

Wat een baas is dit zeg_O_

Dat zijn inderdaad hele zieke stats! En nog transfervrij ook :(H):

Edited by Dr. Bibber

49 minuten geleden zei Dr. Bibber:

Dat zijn inderdaad hele zieke stats! En nog transfervrij ook :(H):

Zieke statistieken inderdaad ja, maar qua vaardigheden heb ik eigenlijk betere spelers. Heb een beetje het gevoel dat ik die tekort doe, maar iemand met zulke cijfers kan ik gewoon niet wisselen.

image.thumb.png.e47a6c2d3927c6e5edd6211487d0cc4a.png

Helaas mag ik in mijn AZ game in Fm19 niet meer dan een miljard op de bank hebben. Elk seizoen dat er meer dan een miljard op staat gaat er geld naar een fonds voor de toekomst wat de balans weer onder de miljard brengt... Eens kijken of ik het dan ergens aan kan besteden :')

1765822240_PECZwollevGoAheadEagles_Review.png.2c5a9c2a4a0cb2c9072e03f45b1316b3.png

Besloten om een jeugdspeler de kans te geven en dan maakt hij 3 doelpunten in de IJsselderby. Nu mag hij van mij en de supporters de komende 10 jaar wel in de basis staan :-D. Passie had hij ook want hij mocht met rood van het veld af....

Mooi om te zien dat er zoveel Nederlandse wonderkinderen zijn.
Onder andere ook Proper, Kenneth Taylor, Mohamed Taabouni, ramano Postema en Daishawn Redan

Over wonderkinderen gesproken. Dit zijn de mijne..

Vorig seizoen transfervrij overgenomen van Marseille en sinds een paar weken staat hij vast in de basis en heeft zijn draai inmiddels gevonden en is begonnen met scoren.

image.thumb.png.8ac7ecd52c24edf70d79c92655f985f2.png

Heeft me slechts 250.000  gekost en daarmee wel de grote aankoop van dit seizoen. Begon heel sterk, maar de laatste tijd wat minder betrokken bij assists en doelpunten. Maar het is een grote speler voor AZ.

image.thumb.png.a81ef9403172427c1b9cb549b210a97f.png

Almada is natuurlijk een bekende naam hier, 8 miljoen gekost op de valreep vorig jaar winter. Gewoon een topper, mag wel iets meer scoren en assists geven.

image.thumb.png.620a1e329102eccfe97d8e1abc18cd2e.png

Talent uit de eigen jeugd, sinds vorig seizoen een vaste basisplaats en doet het uitstekend. Het is wachten op een oproep voor Oranje. Staat als balveroverende middenvelder in de basis, niet helemaal zijn positie maar doet dat goed.

image.thumb.png.52fed57017e4f11083698184d42ea20f.png

Door Ajax op de transferlijst gezet afgelopen zomer, die kon ik moeilijk laten lopen. Niet altijd verzekerd van een basisplaats, maar heeft eigenlijk teveel kwaliteit om niet te spelen.

image.thumb.png.a58181983c4023d3204b7ee9e81b72df.png

Voor het tweede jaar op rij gehuurd van City. Geen basisspeler, maar wel kwaliteit. Hatzidiakos en Koopmeiners zijn mijn 2 man centraal achterin en hij is de vervanger van een van beide.

image.thumb.png.b77cb59ddf5a683f4d325dd0ee68eb7e.png

En dan hebben we natuurlijk Boadu en Wijndal ook nog gehad als wonderkind, maar die zijn inmiddels te oud geworden daarvoor. Maar spelen nog steeds bij mij.

270905409_Eredivisie_Profile.png.efcc7575935f00aba58ee6917461d1df.png

Seizoen 2. Geweldige prestatie in mijn eerste eredivisieseizoen. Play-offs was niks, maar dat was ook de verwachting.

Trouwens wat een gulle gever zeg Jeff :-D

FM wil wel heel graag dat er weer een kampioen in Amsterdam te vinden is :-D Tot oktober 2022 is de Johan Cruijff Arena mijn thuisbasis :classic_blink:

Ajax stadion.png

Op 12-12-2019 om 11:53 zei Keko:

Na Derry City en Cercle Brugge, ben ik in mijn Journeyman nu aanbeland in Rotterdam zuid bij Feyenoord (2024), waar ze tot mijn schrik Joël Veltman hebben gehaald, en nog aanvoerder hebben gemaakt ook. Even bezem er doorheen gooien dus, die vent krijgt gelijk een stadionverbod.

Verder goed om te zien dat ze het financieel goed op orde hebben. Spits, linksback en een doelman erbij en we kunnen wel voor de titel gaan denk ik.

Hoe heb je het bij Cercle Brugge gedaan? Toch wel een prijs gepakt he :classic_biggrin: