Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

14 minuten geleden zei Jespresso:

Wat zonde zeg.. @Dr. Bibber

Wat een baas is dit zeg_O_

Dat zijn inderdaad hele zieke stats! En nog transfervrij ook :(H):

Edited by Dr. Bibber

49 minuten geleden zei Dr. Bibber:

Dat zijn inderdaad hele zieke stats! En nog transfervrij ook :(H):

Zieke statistieken inderdaad ja, maar qua vaardigheden heb ik eigenlijk betere spelers. Heb een beetje het gevoel dat ik die tekort doe, maar iemand met zulke cijfers kan ik gewoon niet wisselen.

image.thumb.png.e47a6c2d3927c6e5edd6211487d0cc4a.png

Helaas mag ik in mijn AZ game in Fm19 niet meer dan een miljard op de bank hebben. Elk seizoen dat er meer dan een miljard op staat gaat er geld naar een fonds voor de toekomst wat de balans weer onder de miljard brengt... Eens kijken of ik het dan ergens aan kan besteden :')

1765822240_PECZwollevGoAheadEagles_Review.png.2c5a9c2a4a0cb2c9072e03f45b1316b3.png

Besloten om een jeugdspeler de kans te geven en dan maakt hij 3 doelpunten in de IJsselderby. Nu mag hij van mij en de supporters de komende 10 jaar wel in de basis staan :-D. Passie had hij ook want hij mocht met rood van het veld af....

Mooi om te zien dat er zoveel Nederlandse wonderkinderen zijn.
Onder andere ook Proper, Kenneth Taylor, Mohamed Taabouni, ramano Postema en Daishawn Redan

Over wonderkinderen gesproken. Dit zijn de mijne..

Vorig seizoen transfervrij overgenomen van Marseille en sinds een paar weken staat hij vast in de basis en heeft zijn draai inmiddels gevonden en is begonnen met scoren.

image.thumb.png.8ac7ecd52c24edf70d79c92655f985f2.png

Heeft me slechts 250.000  gekost en daarmee wel de grote aankoop van dit seizoen. Begon heel sterk, maar de laatste tijd wat minder betrokken bij assists en doelpunten. Maar het is een grote speler voor AZ.

image.thumb.png.a81ef9403172427c1b9cb549b210a97f.png

Almada is natuurlijk een bekende naam hier, 8 miljoen gekost op de valreep vorig jaar winter. Gewoon een topper, mag wel iets meer scoren en assists geven.

image.thumb.png.620a1e329102eccfe97d8e1abc18cd2e.png

Talent uit de eigen jeugd, sinds vorig seizoen een vaste basisplaats en doet het uitstekend. Het is wachten op een oproep voor Oranje. Staat als balveroverende middenvelder in de basis, niet helemaal zijn positie maar doet dat goed.

image.thumb.png.52fed57017e4f11083698184d42ea20f.png

Door Ajax op de transferlijst gezet afgelopen zomer, die kon ik moeilijk laten lopen. Niet altijd verzekerd van een basisplaats, maar heeft eigenlijk teveel kwaliteit om niet te spelen.

image.thumb.png.a58181983c4023d3204b7ee9e81b72df.png

Voor het tweede jaar op rij gehuurd van City. Geen basisspeler, maar wel kwaliteit. Hatzidiakos en Koopmeiners zijn mijn 2 man centraal achterin en hij is de vervanger van een van beide.

image.thumb.png.b77cb59ddf5a683f4d325dd0ee68eb7e.png

En dan hebben we natuurlijk Boadu en Wijndal ook nog gehad als wonderkind, maar die zijn inmiddels te oud geworden daarvoor. Maar spelen nog steeds bij mij.

270905409_Eredivisie_Profile.png.efcc7575935f00aba58ee6917461d1df.png

Seizoen 2. Geweldige prestatie in mijn eerste eredivisieseizoen. Play-offs was niks, maar dat was ook de verwachting.

Trouwens wat een gulle gever zeg Jeff :-D

FM wil wel heel graag dat er weer een kampioen in Amsterdam te vinden is :-D Tot oktober 2022 is de Johan Cruijff Arena mijn thuisbasis :classic_blink:

Ajax stadion.png

Op 12-12-2019 om 11:53 zei Keko:

Na Derry City en Cercle Brugge, ben ik in mijn Journeyman nu aanbeland in Rotterdam zuid bij Feyenoord (2024), waar ze tot mijn schrik Joël Veltman hebben gehaald, en nog aanvoerder hebben gemaakt ook. Even bezem er doorheen gooien dus, die vent krijgt gelijk een stadionverbod.

Verder goed om te zien dat ze het financieel goed op orde hebben. Spits, linksback en een doelman erbij en we kunnen wel voor de titel gaan denk ik.

Hoe heb je het bij Cercle Brugge gedaan? Toch wel een prijs gepakt he :classic_biggrin:

16 minuten geleden zei Nummerke10:

FM wil wel heel graag dat er weer een kampioen in Amsterdam te vinden is :-D Tot oktober 2022 is de Johan Cruijff Arena mijn thuisbasis :classic_blink:

Ajax stadion.png

Ik ben hier met AZ ook in de Arena aan het spelen. Tijdens seizoen 3 wordt het eigen stadion verbouwd en dat duurt het hele seizoen. 

1 minuut geleden zei GAE EAGLES:

Ik ben hier met AZ ook in de Arena aan het spelen. Tijdens seizoen 3 wordt het eigen stadion verbouwd en dat duurt het hele seizoen. 

Niet eens het stadion van ADO? :classic_ninja:

Ik ga maar eens wat anders proberen, krijg de motivatie namelijk niet gevonden om in Europa ergens te starten. 

In m'n nieuwe save maar eens een kijkje nemen in de tweede divisie van Indonesië. Ik zal zowel Sriwijaya FC als het nationale elftal van Indonesië gaan coachen. Benieuwd hoe lang ik het vol ga houden. Zelf meteen maar even kitjes gemaakt voor de afwerking :)

Eerste drie wedstrijden van de competitie overtuigend met 6-1, 3-1 en 2-0 gewonnen. Opvallend: deze club speelt in een stadion met een capaciteit  van 40.000 (!)... Ga ik nooit vol krijgen hoogstwaarschijnlijk ;c

cluppie.png.b32704957b5002fc2a6600e8aded666b.png

2 uur geleden zei GAE EAGLES:

ik denk dat de supporters het wel minder vinden om te spelen in de arena heel het seizoen :P

15 uur geleden zei quertius:

Hoe heb je het bij Cercle Brugge gedaan? Toch wel een prijs gepakt he :classic_biggrin:

Cercle was gedegradeerd, en toen ben ik kampioen geworden, dus in die zin heb ik een prijs gepakt.

Ben in het eerste seizoen van de Jupiler Pro League 11e geworden (had 7/8 kunnen of moeten zijn), maar ik had erg veel moeite met de top ploegen.

Bij Feyenoord gaat het overigens belabberd. Ik sta nu op de 5e plek, maar halverwege het seizoen met het bestuur in gesprek gemoeten voor mijn positie. Toen gelukkig de vereiste 10 punten in 5 wedstrijden kunnen halen en m'n baan kunnen behouden, en nu de weg naar boven een beetje gevonden. Hopen dat het volgend seizoen beter gaat, want ben wel van plan hier een prijsje te pakken.

8 minuten geleden zei putdus:

Maakt t uit of je trainingsonderdelen 1 of 5 sterren heeft met ontwikkeling van je spelers ?

Heel veel, trainers en trainingscomplex is 1 van de belangrijkste vereisten om spelers te ontwikkelen tot hun 18de.

Vanaf 18 begint vooral speeltijd belangrijk te worden.

16 uur geleden zei Mordurette:

Niet eens het stadion van ADO? :classic_ninja:

Nee niets eens. Dat hadden ze wel iets realistischer kunnen maken. 

13 uur geleden zei Mr_Fey:

ik denk dat de supporters het wel minder vinden om te spelen in de arena heel het seizoen :P

Ongetwijfeld, maar als het goed is krijgen ze er weer een mooi groter stadion voor terug.