Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

17 minuten geleden zei Jespresso:

Heb dit ook gedaan, maar dan met Manchester City :D

Uiteindelijk de sollicitatie niet doorgekomen dus ga lekker door met Torino!

14 minuten geleden zei ForzaUtreg:

98ed952b3013c61cdcb6527c4f3b373e.png

Proberen om te turnen tot aanvallende linksback? :D 

Die zou ik gewoon de hele linkerflank laten bestrijken inderdaad. Wat een beest. Alleen jammer van z'n stamina :(

16 minuten geleden zei ForzaUtreg:

Zou die moeten kunnen. Uithoudingsvermogen ff trainen en rennen met die handel

Net dit artikel gelezen op vi Link . Misschien een interessante scenario voor een FM challenge? 

Hienghene Sport mag mee doen in de Franse beker. Geen flauw idee of men mag mee doen in de EL als men de beker wint, maar het zou wel grappig zijn in FM als je een challenge voor je zelf kan maken om de Europese CL te winnen.

Na Derry City en Cercle Brugge, ben ik in mijn Journeyman nu aanbeland in Rotterdam zuid bij Feyenoord (2024), waar ze tot mijn schrik Joël Veltman hebben gehaald, en nog aanvoerder hebben gemaakt ook. Even bezem er doorheen gooien dus, die vent krijgt gelijk een stadionverbod.

Verder goed om te zien dat ze het financieel goed op orde hebben. Spits, linksback en een doelman erbij en we kunnen wel voor de titel gaan denk ik.

Edited by Keko

46 minuten geleden zei Keko:

Na Derry City en Cercle Brugge, ben ik in mijn Journeyman nu aanbeland in Rotterdam zuid bij Feyenoord (2024), waar ze tot mijn schrik Joël Veltman hebben gehaald, en nog aanvoerder hebben gemaakt ook. Even bezem er doorheen gooien dus, die vent krijgt gelijk een stadionverbod.

Verder goed om te zien dat ze het financieel goed op orde hebben. Spits, linksback en een doelman erbij en we kunnen wel voor de titel gaan denk ik.

Vond Mike van Duinen bij Feyenoord in mijn game al heel vervelend, het kan dus nog erger. Succes!

ad1r2tk.png

Gaaf dit. Johnny is geen regen maar een spits uit de jeugd van Internacional in Brazilië (hij koos pas voor Amerika toen 'ie hier al zat). Kostte me inclusief doelpuntenclausule 750k in seizoen 2.. Staat tweede op de topscorerslijst van La Liga achter één van zijn voorgangers: Joao Felix. 

Edited by Urbeto

1 uur geleden zei Keko:

Zou lachen zijn als dat over 3 weken op teletekst staat... Feyenoord verrast met aankoop Veltman ... 

2 uur geleden zei FMNOOB:

Net dit artikel gelezen op vi Link . Misschien een interessante scenario voor een FM challenge? 

Hienghene Sport mag mee doen in de Franse beker. Geen flauw idee of men mag mee doen in de EL als men de beker wint, maar het zou wel grappig zijn in FM als je een challenge voor je zelf kan maken om de Europese CL te winnen.

Zou wel grappig zijn. Meedoen met de OFC Champions League én de Europa League als je de beker wint :D

Wel een enorme uitdaging, aangezien ze blijkbaar zelfs verliezen van een vijfde klasse team in Frankrijk ;c

Net in achtste finales van de Champions League uitgeschakeld door Chelsea. Op zich vervelend maar kan gebeuren, alleen jammer dat de net naar Chelsea getransfereerde Ihattaren in allebei de wedstrijden scoorde :5

Enige goal in Eindhoven en in Londen in de verlenging scoort hij de 2-1 waardoor het doek definitief viel.

Wat kan ik toch genieten van de AI-transfers in de KKD. Geef je een groot deel van je budget uit en dan een amateurcontract geven ;c

6 minuten geleden zei oblomov:

274063926_ScreenShot2019-12-12at17_32_24.png.eb8aa58e91be03a4ecf623df80a2689e.png

621350906_ScreenShot2019-12-12at17_32_55.png.7da575018cdefa2fdca554d257f29a7c.png

278484304_ScreenShot2019-12-12at17_34_01.png.351cdeb9f685745b641757448c7b54bf.png

mijn keeper van 42 stopt 3 penalties en scoort de winnende penalty

Contract voor t leven!

Voor de Olympische Spelen 2024 maar gesolliciteerd op Portugal -23 en aangenomen, kijken of we die prijs ook kunnen toevoegen aan de prijzenkast

47 minuten geleden zei oblomov:

274063926_ScreenShot2019-12-12at17_32_24.png.eb8aa58e91be03a4ecf623df80a2689e.png

621350906_ScreenShot2019-12-12at17_32_55.png.7da575018cdefa2fdca554d257f29a7c.png

278484304_ScreenShot2019-12-12at17_34_01.png.351cdeb9f685745b641757448c7b54bf.png

mijn keeper van 42 stopt 3 penalties en scoort de winnende penalty

IJsland, tof! Succes :D

Nog maar eens opnieuw begonnen nadat Rostock en Uerdingen geen succes in spelplezier gaven, deze keer met Dynamo Dresden in de 2de Bundesliga, 3de keer goede keer! :classic_smile:

5 minuten geleden zei glennix:

Nog maar eens opnieuw begonnen nadat Rostock en Uerdingen geen succes in spelplezier gaven, deze keer met Dynamo Dresden in de 2de Bundesliga, 3de keer goede keer! :classic_smile:

Hopen dat het deze keer wel lukt.

eadfb8606a2d6454ecd6a1a25101e2f2.png

f4b13dc67b54d4fe780b514852c520cd.png

Mijn data analist kwam met deze jongen op de proppen die op de transferlijst staat. Hopelijk doet niemand van die grootmachten nog even een last minute aanbieding :D 

10 uur geleden zei ForzaUtreg:

Waarom heb ik die niet in mijn spel?

9 minuten geleden zei putdus:

Waarom heb ik die niet in mijn spel?

Argentijnse leagues niet geladen?

Wel grappig met competities inladen, zit Maritimo nu ineens met een winger a 600k per week op de loonlijst :-D :-D :-D 

cdc9c30650c1b9d2508fd1c98471c357.png

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...