Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

En toch 1x verloren. Zonde.

Einde competitie hier; Barca is niet bij te houden. Om gek van te worden. Is dan ook niet raar dat de Champions League finale tegen Barcelona is....

Einstand

Spoiler

91df3828d24f8989bae4b6cf13267d0d.png

Stats

Spoiler

808fdc569300aea319f15e4b009896ac.png

Record van de meester overgenomen

Spoiler

d818b9f888d3d7dc50668a1c9945e615.png

30 minutes ago, Jespresso said:

@oblomov Lampard is ook nog steeds trainer, dat vind ik nog het mooiste.

Mooi, de magische 40 punten grens bereikt :D

hoop als chelsea fan dat dat ook in het echt zo gaat zijn:classic_love:

23 uur geleden zei Fantasy:

Douglas als centrale verdediger halen misschien? @Jeffers

Die heeft helaas voor een MLS avontuur gekozen.

14 uur geleden zei Arles:

Mijn enige versterking is Perr Schuurs, die voor 2 miljoen op te halen was. Voor de rest is de selectie voor het grootste deel hetzelfde als toen ik begon met mijn game, de enige noemenswaardige transfer is Bazoer voor 7 miljoen naar Feyenoord, maar dat was al voordat ik naar Vitesse ging. 

Dat ga ik eens proberen. Voldoet aan het profiel waar ik naar op zoek ben!

2 uur geleden zei Jespresso:

Finales speel je niet, die win je :D

Heerlijk spannende pot, zat met zweethandjes toe te kijken.

Die Reinier doet het wel voor jou hè?! Bij mij krijgt ie nu in het tweede seizoen wat meer speeltijd nu Ihattaren voor 90 miljoen naar Chelsea is vertrokken. 

Heb als reactie van dat vertrek Pávon en Oscar gehaald. Oscar krijgt 3,5 ster, is 29 maar toch 48,5 miljoen waard, veruit het meeste van heel de selectie. Komt dit door zijn reputatie?

Op 7-12-2019 om 18:27 zei Jotew:

Iemand enig idee hoe het kan dat veel B-elftallen wél in een competitie zitten (Groupo III of hoe het ook allemaal heet :P) maar wanneer je naar hun speelschema gaat deze leeg is?

edit: ook even getest in Duitsland, Schalke en BVB zitten wel in de Regionalliga West maar speelschema is leeg.

duitsland is met toevoeging van lower league file van meistertrainerforum

???

Ik krijg echt zelden biedingen op mijn spelers. Terwijl ik goede top talenten en top spelers heb.
Krijgen jullie veel aanbiedingen?

31 minuten geleden zei Nummerke10:

Die Reinier doet het wel voor jou hè?! Bij mij krijgt ie nu in het tweede seizoen wat meer speeltijd nu Ihattaren voor 90 miljoen naar Chelsea is vertrokken. 

Heb als reactie van dat vertrek Pávon en Oscar gehaald. Oscar krijgt 3,5 ster, is 29 maar toch 48,5 miljoen waard, veruit het meeste van heel de selectie. Komt dit door zijn reputatie?

Hij is waanzinnig man. Al 3 of 4 seizoenen op rij heeft hij 20+ gescoord en dit seizoen zelfs 30. Speet ook echt alles doordat hij 20 natural fitness heeft, heel chill. 

19 uur geleden zei Steels:

Dat klinkt echt als een geweldige leuke stap in je carrière! Zo'n carrière's vind ik dus wel leuk, maar hoe kom je in godsnaam op Tenerife als club om mee te starten?

Ik wou een nieuwe game starten in Spanje op het 2de of 3de niveau, uiteindelijk geen leuke club op het 3de niveau gevonden dus gekeken naar het 2de niveau, voorwaarde was geen titelkandidaat en voor Tenerife werd de 10de plaats voorspeld en die hadden wel een leuke selectie en waar het financieel ook ok was :classic_smile: Ik ga misschien nu wel opnieuw een nieuwe game starten, weet nog niet met wie (misschien Duitsland 2de of 3de niveau) omdat ik geen voeling vind met de spelers bij Genk en Belgische competitie in deze game in 2024. En ik speel liever met echte spelers dan newgens.

7 minutes ago, glennix said:

Ik wou een nieuwe game starten in Spanje op het 2de of 3de niveau, uiteindelijk geen leuke club op het 3de niveau gevonden dus gekeken naar het 2de niveau, voorwaarde was geen titelkandidaat en voor Tenerife werd de 10de plaats voorspeld en die hadden wel een leuke selectie en waar het financieel ook ok was :classic_smile: Ik ga misschien nu wel opnieuw een nieuwe game starten, weet nog niet met wie (misschien Duitsland 2de of 3de niveau) omdat ik geen voeling vind met de spelers bij Genk en Belgische competitie in deze game in 2024. En ik speel liever met echte spelers dan newgens.

1860 München is een mooie club, mooi logo, mooie naam, mooie shirts

17 minuten geleden zei glennix:

Kaiserlautern op het derde niveau is ook erg gaaf. 21 jaar geleden nog landskampioen, nu middenmotor aldaar. Stadion van 48.000 man hoort Bundesliga te spelen.. 

Het is Hansa Rostock geworden op het 3de niveau in Duitsland. :classic_smile: 1860 München spreekt mij niet zo aan en met Kaiserslautern heb ik 2 of 3 fm's geleden een leuke game mee gehad

EDIT: Bij nader inzien is het Uerdingen geworden in de 3de Bundesliga, deze club spreek mij meer aan omdat het toch redelijk wat spelers heeft die ik nog ken vanuit vorige games uit de 2de Bundesliga. En de selectie is leuk en sterk genoeg om mee te strijden om promotie. :classic_smile:

Edited by glennix

39 minuten geleden zei delichris:

@glennix 3e Bundesliga zit niet standaard in de game. Je zal daar wel een database voor moeten downloaden.

Nee hoor, zit gewoon standaard in de game. :classic_smile:

Op 10-12-2019 om 19:54 zei Daniell:

Tuurlijk bestaat ie nog, er is alleen nog geen topic voor dus voel je vrij er een aan te maken ;)

Topic is aangemaakt bij uitdagingen. Ik ga hem straks maar starten dan, wie volgt? :) 

1525424819_ScreenShot2019-12-11at20_26_44.png.6f56420c0abb5be81f4e73a2e1c85278.png

1095771511_ScreenShot2019-12-11at20_42_30.png.34c9c267d45fcefd1602f60e4e9b72f7.png

:classic_ninja: 11,5 miljoen clausule, bod accepteren van 11 miljoen +50% dooverkoop en dan needs to sign replacement first (dan niemand aantrekken en elke week transfer uitstellen) ;c

Edited by oblomov

In mijn eerste seizoen met Torino zeer sterk weten te eindigen in de Serie A. Nu wil Sevilla mij meteen hebben. Aan de ene kant wil ik gerust de stap maken, aan de andere kant kan ik dat niet maken voor mijn blog. Denk dat ik dus maar een extra save aan zal gaan maken, kan ik met beide verder.

1 uur geleden zei r4vje:

In mijn eerste seizoen met Torino zeer sterk weten te eindigen in de Serie A. Nu wil Sevilla mij meteen hebben. Aan de ene kant wil ik gerust de stap maken, aan de andere kant kan ik dat niet maken voor mijn blog. Denk dat ik dus maar een extra save aan zal gaan maken, kan ik met beide verder.

Heb dit ook gedaan, maar dan met Manchester City :D