Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

13 uur geleden zei Chiefke:

Wat is dit nu haha, Ünuvar wordt in mijn eerste seizoen verkocht... ik krijg het niet tegen gehouden zo irritant. 

Klopt, met AZ kon ik hem ook kopen voor 825K

het is wel realistisch (al vind ik de aankopen wel tegenvallen zeker al die middelmatige nederlanders), behalve dan Kepa, die kan Ajax niet betalen (195.000 pond per week), en heeft een contract tot 2025, wie keept bij chelsea nu?

Edited by oblomov

Voor het 4e opeen volgende seizoen uitgeschakeld in de halve finale van de CL :(

Eerste 3 seizoenen met Ajax
19/20: door Atletico Madrid 1-3 en 1-1

20/21: door Real Madrid 2-2 en 0-1

21/22: door PSG 2-1 en 1-3

Nu net met Borussia Dortmund uitgeschakeld door.... Ajax met 0-1 en 0-2

Soms is het een vreselijk hard en oneerlijk spelletje xD Maar ik blijf er plezier in houden gelukkig :)

4 minuten geleden zei ADG-Vincent:

Voor het 4e opeen volgende seizoen uitgeschakeld in de halve finale van de CL :(

Eerste 3 seizoenen met Ajax
19/20: door Atletico Madrid 1-3 en 1-1

20/21: door Real Madrid 2-2 en 0-1

21/22: door PSG 2-1 en 1-3

Nu net met Borussia Dortmund uitgeschakeld door.... Ajax met 0-1 en 0-2

Soms is het een vreselijk hard en oneerlijk spelletje xD Maar ik blijf er plezier in houden gelukkig :)

Dat is wel heel erg zuur! Toch maar weer gewoon terug naar Ajax? ;)

6 uur geleden zei Jespresso:

Ik heb het gevoel dat voor elke Europese wedstrijd ineens iemand geblesseerd raakt. Kan ook aan mij liggen natuurlijk

Ja ken t wel haha. Gelukkig alsnog gewonnen :classic_cool:

Even mijn save met Bolton uit de beta nog eens opnemen, zit ondertussen in 2027 het 3de seizoen in de Premier League, we doen nog mee in de Europa League in de 1ste knock out ronde tegen Slavia Praag, dat mag geen probleem geven.

669350601_ScreenShot2019-12-09at17_01_36.png.971122351a4fb0c8b0bbb97f586e18c5.png

nu gaat het echt beginnen nadat ik ze in 4 seizoenen van de 4e divisie naar de premier league heb gebracht met maar 1,5 miljoen aan transfers, denk dat dit toch wel mijn beste prestatie ooit is in FM

2087108783_ScreenShot2019-12-09at16_41_14.png.a7b86f8f09f09c81a459407554878326.png

Edited by oblomov

Zo ontzettend knappe prestatie. Blijf je op de kleintjes letten of ga je gooien met de Premier League Ponden?

Ik merk dat ik ondanks dat spelers gewild zijn, ze moeilijk kwijtraak voor echt mooie bedragen. Zie bij mensen hier spelers als Svensson voor topbedragen verkassen maar bij mij wil nog niemand bijten :classic_sad:

ik ga proberen om niet al te veel uit te geven, is ook best wel raar om nu opeens 27miljoen tb te hebben en wb van 360k terwijl ik maar 80k aan loon heb nu, ga dit seizoen gewoon proberen niet te degraderen en wat jeugd te halen die ik eventueel kan doorverkopen met winst 

45 minuten geleden zei Nummerke10:

Ik merk dat ik ondanks dat spelers gewild zijn, ze moeilijk kwijtraak voor echt mooie bedragen. Zie bij mensen hier spelers als Svensson voor topbedragen verkassen maar bij mij wil nog niemand bijten :classic_sad:

Meteen op 1 februari een bod van 90 miljoen gekregen op Ihattaren, had hem graag gehouden maar ja...

Toch maar weer verder met Tenerife, het gaat te goed om de game even links te laten liggen.

Mijn selectie met Tenerife in 2023:< Vooral aanvallend een luxe.

03e11f87a05cfd8c0942c56b17b4036d.png

426dcf652ffc0d804d9f2ee5a65e65f9.png

Edited by glennix

@glennix Absurde selectie voor 2023, toen zat ik nog op een houtje te bijten.. Heerlijk

Cruciale overwinning voor de nummer twee plek en mogen zelfs een beetje dromen van het kampioenschap

image.png.b32b299edae9d1e96551f09e7f1192ae.png

image.thumb.png.d9f9bbde069b1d99f8115b6d9f39199e.png

@Jespresso Ik heb ook geluk dat mijn bestuur in seizoen 2 overgenomen is door een rijke zakenman die veel in de club investeert, ook de sponsoring inkomsten zijn absurd hoog. In het hoeveelste seizoen zit jij nu? Je gaat erg goed, op een kleine afstand van Barça!

Als je er snel bij bent bij ingestroomde jeugdspelers, kun je ze nog benaderen want hebben ze nog geen contract getekend bij de club waarbij ze zijn ingestroomd. Al mooie talenten zo binnen weten te halen. Wellicht wisten jullie dit al.

Jude Bellingham ook een zeer groot talent. wonderkind op zijn zeventiende.

22 uur geleden zei Mordurette:

Te koop voor 250k? :classic_blink:

Lijkt me een toekomstige wonderkind...

Het is nu inderdaad een wonderkind.

image.thumb.png.b6cc5657a07416f8b705dc1dccdbc12b.png

3 minuten geleden zei Mordurette:

Beste transfer ooit misschien wel :<

Ja die kan wel eens in de buurt komen inderdaad. Moet even kijken hoe ik hem ga inpassen, maar dat die gaat spelen is duidelijk.

Het moment dat je wist dat ging komen. Een mooi bod binnen gekregen op Stengs, heb het iets opgehoogd en geaccepteerd.

image.thumb.png.ada13c85d08e0fe220f77cea02d1499b.png

image.png.874adb768f7233e4be534e5386abbed8.png

Dit zijn de eventuele vervangers, waarbij Trincao afgelopen seizoen op links als winger speelde, maar op rechts als inside forward kan hij ook heel goed uit de voeten. Afgelopen seizoen goed voor 13 goals en 11 assists op links, waar Stengs er 11 om 11 had op rechts.

image.thumb.png.9dbe02e52b543c43c382a066bc7594e1.png

Afgelopen seizoen gratis overgekomen, maar niet veel gespeeld afgelopen jaar. Denk dat ik hem nu als 2e man op rechts ga houden en niet verhuur.

image.thumb.png.73acb2ed93cc131a891bc3975b76979a.png

Sinds zijn komst ook niet heel erg veel gebruikt, maar de keren dat hij meedeed deed hij dat wel goed. Denk dat hij nu de kans krijgt, maar twijfel nog wel.

image.thumb.png.61a7e1b45ad68467ec2df2b752f3f3ee.png

Seizoen 1 basisspeler op links als inside forward, deed dat heel goed en scoorde veel en veel assists. Afgelopen jaar veel minder gespeeld door een sterke Trincao. Maar misschien komend jaar toch nog een kans geven.

image.thumb.png.15715376e0f03568d37020d3665ea709.png

Afgelopen jaar verhuurd aan Excelsior en daar in de Eredivisie 18 keer gescoord, wel veel als spits gespeeld, maar kan prima op links uit de voeten. Mag nu als bankzitter zijn minuten gaan maken.

image.thumb.png.224522eca2641aae5f1438c3320e2055.png

Verhuurd geweest aan Heerenveen en zich daar goed ontwikkeld, nu op weg naar Vitesse op huurbasis. Maar wellicht dat ik hem toch nog hou.

image.thumb.png.5c3dd3730ee1e1e6f9534fc0b88169bd.png

En tot slot nog Thiago Almada die daar uit de voeten kan, maar heb Foden niet meer op huurbasis dus de plek op 10 wordt voor hem. Tenzij ik op het eind toch nog Foden kan huren net als de afgelopen 2 jaar.

image.thumb.png.8f67eb4d6bf5c358228a99d5cfddbe72.png

1 uur geleden zei glennix:

@Jespresso Ik heb ook geluk dat mijn bestuur in seizoen 2 overgenomen is door een rijke zakenman die veel in de club investeert, ook de sponsoring inkomsten zijn absurd hoog. In het hoeveelste seizoen zit jij nu? Je gaat erg goed, op een kleine afstand van Barça!

2026/2027 zit er net op. Heel veel gescoord, dat is positief. Volgend jaar echt met Barca strijden om het kampioenschap

Eindstand

Spoiler

image.thumb.png.554ae1121da829ad1352bcc4327f118d.png

Player stats

image.thumb.png.11dda10a64b4b2d9170a8c9900de5656.png

Even een vraagje tussendoor: hoelang duren jullie fm saves gemiddeld? Ik verlies meestal de interesse wanneer de meeste echte spelers uit het spel verdwijnen, de langst durende fm save die ik gehad heb is tot 2029 (ongeveer) denk ik.

4 minuten geleden zei glennix:

Even een vraagje tussendoor: hoelang duren jullie fm saves gemiddeld? Ik verlies meestal de interesse wanneer de meeste echte spelers uit het spel verdwijnen, de langst durende fm save die ik gehad heb is tot 2029 (ongeveer) denk ik.

Meestal zo'n 4 seizoenen, omdat het spel dan meestal echt traag begint te worden. Helaas ligt het aan mijn laptop, anders zou ik waarschijnlijk wel langer doorspelen.