Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

6 minuten geleden zei Mordurette:

Balen man, maar als je zelf ook niet wint houd het op. Boadu flink op dreef zo te zien.

Nee, precies. 0-0 was niet genoeg, maar een tweede plaats is ook een prima plaats uiteindelijk.

Boadu heeft een heerlijk seizoen gehad maar heeft ook enorm veel kansen gemist nog. Veel lange ballen achter de laatste lijn en dan 1 op 1 met de keeper, die miste hij geregeld. Neemt niet weg dat hij het heel goed heeft gedaan.

3 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Nee, precies. 0-0 was niet genoeg, maar een tweede plaats is ook een prima plaats uiteindelijk.

Boadu heeft een heerlijk seizoen gehad maar heeft ook enorm veel kansen gemist nog. Veel lange ballen achter de laatste lijn en dan 1 op 1 met de keeper, die miste hij geregeld. Neemt niet weg dat hij het heel goed heeft gedaan.

Daar kan Boadu niks aan doen, is een bug in het spel heb ik hier ergens gelezen.

5 minutes ago, GAE EAGLES said:

kun je hem niet trainen op gaat langs de keeper? probeer ik nu ook met mijn spits, die mist vaak die 1 op 1 (wel in fm 19)

1 minuut geleden zei Mordurette:

Daar kan Boadu niks aan doen, is een bug in het spel heb ik hier ergens gelezen.

Dat zou kunnen inderdaad. Hopen dat hij dit volgend seizoen weer kan evenaren. Vorig seizoen slechts 12 goals gemaakt en nu 32.

2 minuten geleden zei oblomov:

kun je hem niet trainen op gaat langs de keeper? probeer ik nu ook met mijn spits, die mist vaak die 1 op 1 (wel in fm 19)

Kan kijken of dat helpt. Thanks

Weer een beslissing te nemen na 2 jaar AIK Solna, dit jaar wederom kampioen en tot mijn verbazing de groepsronde CL gehaald. Heb een prima team staan voor dit niveau maar meer dan groepsronde CL zal er nooit in zitten ben ik bang. Wel 35 miljoen op de bank inmiddels en 22 miljoen transferbudget... Denk dat ik weer op zoek ga naar een volgende uitdaging in een volgend land

EDIT: Krijg nu een aanbieding van FC Utrecht met nog 2 weken competitie te gaan in Zweden :D 

Edited by ForzaUtreg

2 minuten geleden zei Chiefke:

Wat is dit nu haha, Ünuvar wordt in mijn eerste seizoen verkocht... ik krijg het niet tegen gehouden zo irritant. 

Nee klopt, hij wilt niet verlengen. Daar heb ik anderen ook al over gehoord.

2 minuten geleden zei Mordurette:

Te koop voor 250k? :classic_blink:

Lijkt me een toekomstige wonderkind...

Ja, ik verbaasde me er ook over. Daarom moest ik hem ook wel halen.

Dit kan inderdaad wel eens een hele goede speler worden.

Eén van de grotere talenten deze FM ja. Wel variabel PA maar ja, hopen voor je dat 'ie aan de bovenkant zit ;) Barca is sowieso stacked met talent dit jaar

Wague, Miranda, Cuenca, Moriba, Puig, Fati, Pedri (die gast is ziek aan het begin al) en Ruiz om maar een paar parels te noemen van Barca deze FM

ac822cf08d7c58fbae39e921d3f6b0f8.png

Volgende stap! FC Utrecht laten schieten en zat te denken om nog een jaartje AIK Solna te doen maar toen kwam deze trein voorbij. Wel grappig detail, FC Utrecht staat 1 plaats boven ons :D 

Edited by ForzaUtreg

3 minuten geleden zei Mordurette:

Succes bij Feyenoord. Hopelijk hebben ze nog een leuke selectie om mee te werken...

Heb Nederland een paar maanden geleden bij geladen als speelbaar land dus nee :D Eredivisie selecties zijn allemaal kut haha

Shit, raken net voor een belangrijke wedstrijd voor de EL tegen de Spurs Sinisterra en Summerville geblesseerd. Azarkan moet t nou gaan laten zien

7 uur geleden zei Ruubster:

Shit, raken net voor een belangrijke wedstrijd voor de EL tegen de Spurs Sinisterra en Summerville geblesseerd. Azarkan moet t nou gaan laten zien

Ik heb het gevoel dat voor elke Europese wedstrijd ineens iemand geblesseerd raakt. Kan ook aan mij liggen natuurlijk