Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Mordurette:

Te koop voor 250k? :classic_blink:

Lijkt me een toekomstige wonderkind...

Ja, ik verbaasde me er ook over. Daarom moest ik hem ook wel halen.

Dit kan inderdaad wel eens een hele goede speler worden.

Eén van de grotere talenten deze FM ja. Wel variabel PA maar ja, hopen voor je dat 'ie aan de bovenkant zit ;) Barca is sowieso stacked met talent dit jaar

Wague, Miranda, Cuenca, Moriba, Puig, Fati, Pedri (die gast is ziek aan het begin al) en Ruiz om maar een paar parels te noemen van Barca deze FM

ac822cf08d7c58fbae39e921d3f6b0f8.png

Volgende stap! FC Utrecht laten schieten en zat te denken om nog een jaartje AIK Solna te doen maar toen kwam deze trein voorbij. Wel grappig detail, FC Utrecht staat 1 plaats boven ons :D 

Edited by ForzaUtreg

3 minuten geleden zei Mordurette:

Succes bij Feyenoord. Hopelijk hebben ze nog een leuke selectie om mee te werken...

Heb Nederland een paar maanden geleden bij geladen als speelbaar land dus nee :D Eredivisie selecties zijn allemaal kut haha

Shit, raken net voor een belangrijke wedstrijd voor de EL tegen de Spurs Sinisterra en Summerville geblesseerd. Azarkan moet t nou gaan laten zien

7 uur geleden zei Ruubster:

Shit, raken net voor een belangrijke wedstrijd voor de EL tegen de Spurs Sinisterra en Summerville geblesseerd. Azarkan moet t nou gaan laten zien

Ik heb het gevoel dat voor elke Europese wedstrijd ineens iemand geblesseerd raakt. Kan ook aan mij liggen natuurlijk

13 uur geleden zei Chiefke:

Wat is dit nu haha, Ünuvar wordt in mijn eerste seizoen verkocht... ik krijg het niet tegen gehouden zo irritant. 

Klopt, met AZ kon ik hem ook kopen voor 825K

het is wel realistisch (al vind ik de aankopen wel tegenvallen zeker al die middelmatige nederlanders), behalve dan Kepa, die kan Ajax niet betalen (195.000 pond per week), en heeft een contract tot 2025, wie keept bij chelsea nu?

Edited by oblomov

Voor het 4e opeen volgende seizoen uitgeschakeld in de halve finale van de CL :(

Eerste 3 seizoenen met Ajax
19/20: door Atletico Madrid 1-3 en 1-1

20/21: door Real Madrid 2-2 en 0-1

21/22: door PSG 2-1 en 1-3

Nu net met Borussia Dortmund uitgeschakeld door.... Ajax met 0-1 en 0-2

Soms is het een vreselijk hard en oneerlijk spelletje xD Maar ik blijf er plezier in houden gelukkig :)

4 minuten geleden zei ADG-Vincent:

Voor het 4e opeen volgende seizoen uitgeschakeld in de halve finale van de CL :(

Eerste 3 seizoenen met Ajax
19/20: door Atletico Madrid 1-3 en 1-1

20/21: door Real Madrid 2-2 en 0-1

21/22: door PSG 2-1 en 1-3

Nu net met Borussia Dortmund uitgeschakeld door.... Ajax met 0-1 en 0-2

Soms is het een vreselijk hard en oneerlijk spelletje xD Maar ik blijf er plezier in houden gelukkig :)

Dat is wel heel erg zuur! Toch maar weer gewoon terug naar Ajax? ;)

6 uur geleden zei Jespresso:

Ik heb het gevoel dat voor elke Europese wedstrijd ineens iemand geblesseerd raakt. Kan ook aan mij liggen natuurlijk

Ja ken t wel haha. Gelukkig alsnog gewonnen :classic_cool:

Even mijn save met Bolton uit de beta nog eens opnemen, zit ondertussen in 2027 het 3de seizoen in de Premier League, we doen nog mee in de Europa League in de 1ste knock out ronde tegen Slavia Praag, dat mag geen probleem geven.

669350601_ScreenShot2019-12-09at17_01_36.png.971122351a4fb0c8b0bbb97f586e18c5.png

nu gaat het echt beginnen nadat ik ze in 4 seizoenen van de 4e divisie naar de premier league heb gebracht met maar 1,5 miljoen aan transfers, denk dat dit toch wel mijn beste prestatie ooit is in FM

2087108783_ScreenShot2019-12-09at16_41_14.png.a7b86f8f09f09c81a459407554878326.png

Edited by oblomov

Zo ontzettend knappe prestatie. Blijf je op de kleintjes letten of ga je gooien met de Premier League Ponden?

Ik merk dat ik ondanks dat spelers gewild zijn, ze moeilijk kwijtraak voor echt mooie bedragen. Zie bij mensen hier spelers als Svensson voor topbedragen verkassen maar bij mij wil nog niemand bijten :classic_sad: