Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

12 minuten geleden zei FMNOOB:
  Toon verborgen inhoud

1483662379_KeukenKampioenDivisie_Profile-2.png.b0a6bdda0a0e0e0806441f5595b84b63.png

Toch weer eens begonnen met GAE. Doelstelling van seizoen 1 al behaald met het winnen van de eerste periode. Ik hoop dat ik zo blijf presteren en dan bij de eerste twee eindig. 

Ik wil je geen druk opleggen maar in mijn game werden ze kampioen. Wel maar met 71 punten uit 38 wedstrijden. Moet jij het ook vooral van huurspelers hebben? 

3 minuten geleden zei Nummerke10:

Ik wil je geen druk opleggen maar in mijn game werden ze kampioen. Wel maar met 71 punten uit 38 wedstrijden. Moet jij het ook vooral van huurspelers hebben? 

Nee, juist niet. Ik heb er maar 1 en die zat er al. Ik heb een paar transfer vrije versterkingen (Daudé van der Kust en Dylan George) en één transfer Erkan Eyibil (Mainz) gemaakt voor het eerste elftal. Voor de rest is het elftal gewoon hetzelfde als toen ik begon.

Weet iemand hoe ik een scoutingsverslag van mijn volgende tegenstander kan annuleren? Ik krijg er nu telkens meerdere nadat ik er wat mee experimenteerde. Bij scouting zie ik nergens een optie om het te stoppen.

Iemand enig idee hoe het kan dat veel B-elftallen wél in een competitie zitten (Groupo III of hoe het ook allemaal heet :P) maar wanneer je naar hun speelschema gaat deze leeg is?

edit: ook even getest in Duitsland, Schalke en BVB zitten wel in de Regionalliga West maar speelschema is leeg.

duitsland is met toevoeging van lower league file van meistertrainerforum

Edited by Jotew

1211503277_ScreenShot2019-12-07at20_59_35.png.59e63fe225ce3b99a808100697d4b4a1.png

verkopen of niet? kan bij lange na niet een keeper meer op dit niveau vinden (zit nu in de 3e divisie, en er zit een 2,5 miljoen afkoopclausule in zijn contract), bod van middlesborough is 2 miljoen direct + bonussen en 50% van winst op doorverkoop

Als je voor dat bedrag paar andere posities kan versterken zodat je er over het algemeen sterker van wordt zou ik het wel doen. Ligt ook aan hoeveel slechter de vervangende keeper is/wordt. 

2 minutes ago, Nummerke10 said:

Als je voor dat bedrag paar andere posities kan versterken zodat je er over het algemeen sterker van wordt zou ik het wel doen. Ligt ook aan hoeveel slechter de vervangende keeper is/wordt. 

ik kan niet echt goede spelers vinden die mijn team echt sterker maken, en veel clubs willen hun betere spelers niet verhuren omdat ze willen dat ze met betere spelers samen spelen, ik probeer altijd Billy Gilmour (een van de beste spelverdelers op dat niveau) te halen maar die laten ze nog niet gaan maar hij speelt nu in dezelfde competitie bij een team dat veel lager staat dan mijn team ;c

4 minutes ago, FlyD said:

Ik zou hem bijhouden. Kan nog vele jaren mee, ook op een hoger niveau.

ik heb het bod nu geaccepteerd maar denk dat ik het ga afwijzen als het tot afronding komt om zo meer tijd te winnen… je hebt kans dat ze dan met 2,5 miljoen in een keer komen en ik het niet meer kan afwijzen

Aarggh... Tottenham heeft de clausule van Sancho geactiveerd :5 Wist niet eens dat hij die had... Nu ja, krijg er wel 98 miljoen bij maar had hem toch liever niet in de wintermercato zien vertrekken. 

10 minuten geleden zei Dr. Bibber:

En daar vloog weer bijna een laptop door de kamer.. :5

ecd3c93e0a9bf2b062dcb8392cea4321.png

Gebeurt echt veel te vaak. Ik zie op een gegeven moment al precies dat de AI een doelpunt moet gaan scoren en dat gebeurt dan ook.

17 minuten geleden zei r4vje:

Gebeurt echt veel te vaak. Ik zie op een gegeven moment al precies dat de AI een doelpunt moet gaan scoren en dat gebeurt dan ook.

Inderdaad, zo lijkt het wel af en toe, ik voel het vaak ook al aankomen als zoiets gebeurt.. Verpest wel af en toe echt mijn spelplezier en moet me inhouden om mijn laptop uit te zetten en lekker wat anders te gaan doen.. 

Na eigen ingediende ontslag bij Derry City nu aan de slag bij Cercle Brugge en daarmee kunnen promoveren naar de Jupiler Pro League.

Ben er wel achter dat ik echt geen snars begrijp van de Belgische competitieopzet...

11 minuten geleden zei Keko:

Na eigen ingediende ontslag bij Derry City nu aan de slag bij Cercle Brugge en daarmee kunnen promoveren naar de Jupiler Pro League.

Ben er wel achter dat ik echt geen snars begrijp van de Belgische competitieopzet...

De top 6 na de reguliere competitie speelt in de kampioensgroep met gehalveerde punten om de titel. 

De laatste degradeert. 

De nummers 7 tot 15 spelen samen met de nummers 2, 3 en 4 uit 1B (proximus league) in 2 groepen, waarvan de winnaars van beide groepen onder elkaar uitmaken wie het mag opnemen tegen de nr4 van de kampioensgroep om het laatste Europese ticket te bemachtigen. 

Nog vragen? 

11 minuten geleden zei Steels:

De top 6 na de reguliere competitie speelt in de kampioensgroep met gehalveerde punten om de titel. 

De laatste degradeert. 

De nummers 7 tot 15 spelen samen met de nummers 2, 3 en 4 uit 1B (proximus league) in 2 groepen, waarvan de winnaars van beide groepen onder elkaar uitmaken wie het mag opnemen tegen de nr4 van de kampioensgroep om het laatste Europese ticket te bemachtigen. 

Nog vragen? 

Ja nog best veel, want dit komt niet overeen met mijn spel :D

Het ziet er bij mij zo uit:

image.thumb.png.467a57b8560d614760f8bd9ba93e6d77.png

Oftewel, 4 groepen waarbij er telkens 1 door gaat. Die 4 ploegen maken dan in een KO fase uit wie er tegen de nummer 5 uit de kampioensgroep moet.

Daarnaast zeg je dat de nummer 2, 3 en 4 van de Proximus mogen strijden voor Europese tickets, waarom de nummer 1 niet?

In hetzelfde straatje: Ik ben kampioen geworden, waarom doe ik dan mee in deze play-offs?

Waarom doen Westerlo en Beerschot mee? Zij zijn in de totale ranglijst 5e en 6e geworden

En waarom spelen de nummer laatst en op een na laatst een degradatie play off waarin ze 5x tegen elkaar spelen? :cab:

Blijkbaar zijn de regels dit seizoen weer aangepast en spelen idd de eerste 6 uit de proximus league mee in deze playoffs samen met de nummers 7 tot 16 (dus ook de degradant). 

Na gelijkspel tegen Krasnodar dacht ik dat ik het verpest had maar 2 overwinningen tegen PSG waren voldoende voor overwintering in seizoen 2 :classic_biggrin:

Poule CL.png

1 uur geleden zei Keko:

Ja nog best veel, want dit komt niet overeen met mijn spel :D

Het ziet er bij mij zo uit:

image.thumb.png.467a57b8560d614760f8bd9ba93e6d77.png

Oftewel, 4 groepen waarbij er telkens 1 door gaat. Die 4 ploegen maken dan in een KO fase uit wie er tegen de nummer 5 uit de kampioensgroep moet.

Daarnaast zeg je dat de nummer 2, 3 en 4 van de Proximus mogen strijden voor Europese tickets, waarom de nummer 1 niet?

In hetzelfde straatje: Ik ben kampioen geworden, waarom doe ik dan mee in deze play-offs?

Waarom doen Westerlo en Beerschot mee? Zij zijn in de totale ranglijst 5e en 6e geworden

En waarom spelen de nummer laatst en op een na laatst een degradatie play off waarin ze 5x tegen elkaar spelen? :cab:

Er is na gedacht geweest om het systeem aan te passen. En dit was 1 van de mogelijkheden.

Maar voorlopig veranderd er niets.

Dus dit lijkt mij vreemd.