Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

7 minuten geleden zei Ruubster:

Even een vraagje; 

Hoe proberen jullie een wedstrijd te kantelen als je achterstaat rond de 60e min, maar je wel de betere ploeg bent? Ik zet er vaak een extra spits bij, maar dat lijkt niet echt te renderen. 

Ietsje inzakken juist, om wat meer ruimte te creëren in de final third. Wat directer spelen, tempo omhoog of diepe ballen spelen.

Wel afhankelijk van hoe de tegenstander speelt natuurlijk, elke situatie vraagt om andere wijzigingen. 

1 minuut geleden zei Daniell:

Ietsje inzakken juist, om wat meer ruimte te creëren in de final third. Wat directer spelen, tempo omhoog of diepe ballen spelen.

Wel afhankelijk van hoe de tegenstander speelt natuurlijk, elke situatie vraagt om andere wijzigingen. 

Ja, speel graag op balbezit, heb in de Eredivisie eigenlijk altijd meer dan 60 procent balbezit dus directer spelen en proberen de bal over de laatste linie te gooien. Speel altijd extreem hoog tempo dus daar moet t niet aan liggen 

11 minuten geleden zei Ruubster:

Even een vraagje; 

Hoe proberen jullie een wedstrijd te kantelen als je achterstaat rond de 60e min, maar je wel de betere ploeg bent? Ik zet er vaak een extra spits bij, maar dat lijkt niet echt te renderen. 

Speltempo iets hoger en iets breder spelen om wat meer ruimte en openingen te creëren helpt nog wel eens. Mits de tegenstander zijn strategie niet wijzigt uiteraard.

8 minuten geleden zei Ruubster:

Ja, speel graag op balbezit, heb in de Eredivisie eigenlijk altijd meer dan 60 procent balbezit dus directer spelen en proberen de bal over de laatste linie te gooien. Speel altijd extreem hoog tempo dus daar moet t niet aan liggen 

Soms wil je ook juist een mannetje op het middenveld om wat extra ondersteuning te krijgen. Soms ontstaat de ruimte juist op de flanken waardoor je over de flanken wilt gaan spelen of daar een rol of taak wijzigen. Zoals ik al zei is het echt afhankelijk van wat de tegenstander aan het doen is.

Zwaar programma achter de rug, minder punten uit gehaald dan gedacht. Hoopte tegen Real en Barca toch minstens een gelijkspelletje te halen, voor de rest hebben we prima gespeeld.

5007e17188d7c324a4e61e9995e99116.png

9 minuten geleden zei Jespresso:

Zwaar programma achter de rug, minder punten uit gehaald dan gedacht. Hoopte tegen Real en Barca toch minstens een gelijkspelletje te halen, voor de rest hebben we prima gespeeld.

Je zet een meer dan degelijke reeks neer. Alleen Schalke en Sevilla is écht jammer denk ik, de rest is ingecalculeerd. 

@glennix Heb gekeken naar Morilla maar die 80 miljoen die ze vragen heb ik helaas niet, heb wel wat andere leuke spelers gehaald. 

Zie spoiler voor nieuwe spelers:

Spoiler

va6tgnmtwczz.png

Overgekomen van Gijon, prima speler voor 875k. 

ss3ush8sap.png

Voormalig wonderkind, kost me slechts 215k. Hij mag concurreren met Oleaga, mijn andere keeper. 

sppcavcivnj2.png

Denk dat iedereen Sergio Diaz nog wel kent van enkele edities geleden. Toen kon je hem voor weinig oppikken bij Cerro Porteno. Na wat jaartjes Real Madrid komt hij transfervrij naar Melilla. 

yssngpx3.png

Marcelo Hurtado, heerlijke speler vind ik. Komt over van River Plate voor slechts 1.9 miljoen. 

fk31q0ch.png

Last but not least, Diego Lainez. Kan uitgroeien tot een topspeler en de 3.2 miljoen (kan oplopen tot 6 miljoen) die ik voor hem betaal ga ik dan ook wel terugverdienen denk ik. Betekent wel dat Hicham Khaloua niet meer zeker is van een basisplek maar deze kans kon ik niet laten liggen..

Ben zeer benieuwd naar dit seizoen, prognose is 20e.. 

Wat een held was dat! :classic_love: Hoe ben je zo bij hem en deze club gekomen?

37 minuten geleden zei Steels:

De knoop is doorgehakt, ik start mijn allereerste save als Kim Källström bij OGC Nice!

Als de ene Myron het niet doet dan doet de andere Myron het wel. Leuk talent dat nu een beetje aan het doorbreken is bij mijn AZ. Mag zich met invalbeurten en een enkele basisplaats bewijzen. Net beslist hij de CL wedstrijd tegen Lokomotiv Moskou, waardoor we nog kans maken om door te gaan in de groep. Prima vervanger voor Boadu.

image.thumb.png.7a265ef90f7e1d319cccb3a72dc80e3d.png

4 uur geleden zei Daniell:

Ik heb hem voor 48 miljoen laten gaan na 1 seizoen evenals Koopmeiners voor 56 miljoen.

Koopmeiners kon ik ook voor dat bedrag verkopen, maar heb hem nog. Voor Svensson kwamen ze tot op heden niet verder dan 25 miljoen. Maar nu heeft de absolute top interesse, dus ben benieuwd deze winter.

33 minuten geleden zei Daniell:

Wat een held was dat! :classic_love: Hoe ben je zo bij hem en deze club gekomen?

Toen ik in de beta doorbladerde naar leuke clubs om te coachen, was OGC Nice reeds mijn eerste keuze! Vooral door het de aanwezigheid van Kasper Dolberg en Malang Sarr, die ik beiden eens wou coachen. Ik probeer altijd in de huid van een voormalig voetballer te kruipen, eentje met een connectie naar club of land en liefst pas recent gestopt met voetballen, althans dat vond ik wel toepasselijk bij OGC Nice, om een jonge talentvolle coach een kans te geven! Kim Källström is altijd al één van mijn favoriete spelers geweest sinds CM01/02 geloof ik, toen hij nog een toptalentje bij Häcken was, en aangezien hij een lange periode in Frankrijk bij Rennes en Lyon gevoetbald had, viel mijn keuze op hem!

51 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Als de ene Myron het niet doet dan doet de andere Myron het wel. Leuk talent dat nu een beetje aan het doorbreken is bij mijn AZ. Mag zich met invalbeurten en een enkele basisplaats bewijzen. Net beslist hij de CL wedstrijd tegen Lokomotiv Moskou, waardoor we nog kans maken om door te gaan in de groep. Prima vervanger voor Boadu.

image.thumb.png.7a265ef90f7e1d319cccb3a72dc80e3d.png

Barasi is ook een enorm talent, evenals Meerdink in je jeugdteams ;)

12 minuten geleden zei Daniell:

Barasi is ook een enorm talent, evenals Meerdink in je jeugdteams ;)

Daar komt wel meer vandaan, Fedde de Jong heeft vorig seizoen als 16 jarige ook al een paar keer meegedaan, Meerdink staat inderdaad op mijn radar, Griffith kan ook wel wat. Barasi laat ik nog even in onder 19, heb met Boadu en Van Brederode nu 2 man bij het eerste, Druijff mag weg. En bij Jong dan Meerdink en Margaret die het goed doen.

Dus met de toekomst zit het bij AZ wel goed.

Dit is wel heel apart; Weah scoort een hattrick, ik haal hem eraf voor Bannis in de 86e min. Denkt Bannis; wat hij kan kan ik ook image.thumb.png.f297dc7bef75ad87562cf4dfec6297d5.png

Zomerstop voorafgaand aan seizoen 2. Havertz wil weg en t hele seizoen al niet verlengen. Zijn waarde is nu 78 miljoen en Staat nog twee jaar onder contract. Twijfel om hem nu al te verkopen of nog jaar wachten, maar dan is zijn waarde misshxien minder.

50 minutes ago, Ruubster said:

Dit is wel heel apart; Weah scoort een hattrick, ik haal hem eraf voor Bannis in de 86e min. Denkt Bannis; wat hij kan kan ik ook 

daar gaat niemand meer overheen komen qua records snelste hattrick denk ik

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...