Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

<FM18>

Duurste aankoop ooit, maar bewijst het al 3 jaar lang dat het terecht was.

spender.JPG

3 uur geleden zei GAE EAGLES:

Ik zat toch zwaar te twijfelen toen ik dit bod kreeg, maar heb het toch afgewezen. Kijk in de winter wel verder als ze weer een bod uitbrengen.

Whow wat een bod.

21 minuten geleden zei putdus:

Whow wat een bod.

Het was dan ook een moeilijke beslissing om het niet te accepteren, kan hem nog niet wegdoen op dit moment ondanks het waanzinnige bedrag. Ik had op deadlineday nog geen vervanger klaar staan, dus die ga ik komend halfjaar zoeken zodat ik die vast op de korrel heb. Goudmijn is nog net niet zover, maar komt er wel aan.

1 uur geleden zei Steels:

Ik ben dus nog steeds geen eerste echte save gestart met FM20 :classic_tongue: Ik twijfel momenteel nog tussen Internazionale en OGC Nice.

Ik ben in Italië begonnen (Serie D om precies te zijn), dus kan je nog weinig vertellen over de Italiaanse competitie. Wel denk ik dat de uitdaging groter is met Nice.

1 uur geleden zei Steels:

Ik ben dus nog steeds geen eerste echte save gestart met FM20 :classic_tongue: Ik twijfel momenteel nog tussen Internazionale en OGC Nice.

Altijd voor Inter gaan dan.   Buiten het schitterende shirt, ook gewoon een mooie uitdaging voor een eerste save door de rijke historie .

Vragen bij jullie scouts ook zo ontzettend hoog loon? Of ze nou van Stade Brest, Flamengo of Leeds komen, 500K per jaar is het standaard salaris dat ze vragen :classic_wacko:

Doelstelling is behaald: een 4e plek, dus Champions League voetbal. Volgend jaar proberen de top drie binnen te dringen. 

April en mei waren topmaanden na mijn tactische omzetting in maart. Was even wennen maar uiteindelijk scoren we enorm veel, maar krijgen vooral tegen de 'kleintjes' te makkelijk goals tegen

Maart tm Mei

Spoiler

image.thumb.png.c57bcf2b0f895f696e3317c147f01b3b.png

Eindstand

Spoiler

image.thumb.png.1cd609c2772b57cc980dae8df891d889.png

Player stats

Spoiler

image.thumb.png.743f889059fed052920ea63f4c19d7aa.png

36 minuten geleden zei Mordurette:

Komt waarschijnlijk door het WK in Qatar?

Ik heb werkelijk geen idee. Is die derde Europese beker, kan maar zo dat daar geen returns zijn

Na 3 seizoenen eindelijk de eerste Journeyman puntjes binnen. Nu hopen op een mooie nieuwe club waar wat meer puntjes te pakken zijn.

image.thumb.png.19ed4a188f6f2cb5d708f6055d323067.png

6qjh9amn9fo6b.png

u1zocukxlknl.png

Seizoen 2 met Melilla is echt wederom op een grote verrassing uitgelopen. Waar we vorig jaar onverwachts kampioen werden promoveren we nu wederom, ondanks onze prognose van nr. 20. In de Copa del Rey haalden we de finale, Barca was echter echt te sterk. 

Nu veel eerder dan verwacht naar La Liga.. Ben erg benieuwd. Een renovatie van de selectie wacht ons wederom.. Iemand nog goedkope La Liga koopjes? ;)

Wow, knap seizoen! Ik heb Pelayo Morilla heel goedkoop weten te halen, weet niet wat die bij jouw moet kosten? En misschien kijken naar transfervrije spelers of goede spelers lenen is ook altijd mogelijk, er zijn geen enkele beperkingen op huurtransfers! @Urbeto

Dit jaar voor het eerst niet met Ajax gestart (vond het te makkelijk, niet meer leuk) maar begonnen met Fortuna Sittard. Het bevalt tot nu toe uitstekend, de uitdaging is groter en dan is het ook leuker om mezelf op te werken, hou wel van een beetje clubhoppen. Nu in het eerste seizoen op een keurige 9e plek geëindigd, komend seizoen weer linkerrijtje proberen te halen en kijken of het seizoen daarop mogelijk is om Europees voetbal te halen. 

6 uur geleden zei Regis:

Altijd voor Inter gaan dan.   Buiten het schitterende shirt, ook gewoon een mooie uitdaging voor een eerste save door de rijke historie .

6 uur geleden zei Regis:

Exact de twee redenen waarom ik tussen de 2 twijfel! Maar denk dat ik voor Inter ga omdat ik daar meer binding mee heb! En eens een 2-spitsen-systeem in elkaar steken in FM is ook weer een hele tijd geleden..

12 uur geleden zei Maxxert:

Na 3 seizoenen eindelijk de eerste Journeyman puntjes binnen. Nu hopen op een mooie nieuwe club waar wat meer puntjes te pakken zijn.

image.thumb.png.19ed4a188f6f2cb5d708f6055d323067.png

Haha hoe bizar is dit dan. Ik ben een paar dagen terug ook een Journeyman gestart. Echt 10 landen (20+ competities) ingeladen, uiteindelijk uitgekomen bij....

Juist, Conwy Utd/Conwy Borough.

Hier mijn eerste 3 seizoenen. 

image.thumb.png.f6fdd76200f8d0a1c3325a3d99dfb85a.png

Zijn er mensen die in lange games (ik zit nu in m'n 13e seizoen) het niveau van de Eredivisie echt omhoog hebben zien gaan door bijv. coëfficientensucces? Bij mij zijn de salarissen wel flink omhoog gegaan (er zijn 12 clubs in de Eredivisie die meer dan 10 miljoen per jaar aan salarissen betalen) maar de prestaties in Europa blijven eigenlijk gelijkwaardig aan wat het nu in reallife is.

2 uur geleden zei tdogg16:

Haha hoe bizar is dit dan. Ik ben een paar dagen terug ook een Journeyman gestart. Echt 10 landen (20+ competities) ingeladen, uiteindelijk uitgekomen bij....

Juist, Conwy Utd/Conwy Borough.

Hier mijn eerste 3 seizoenen. 

image.thumb.png.f6fdd76200f8d0a1c3325a3d99dfb85a.png

Uitslover :classic_angry:

:classic_tongue:

1 minuut geleden zei Maxxert:

Uitslover :classic_angry:

:classic_tongue:

Dat is niet de reden waarom ik dit deelde eigenlijk haha. Het is toch bizar dat van alle in te laden competities en daarmee dus ook clubs in de lower leagues; wij uiteindelijk bij precies dezelfde club uitkomen. Alsof de duvel ermee speelt ;) 

Een paar best aardige clubs die op de tribune zitten voor Svensson. Hij mag echter niet weg, tenzij het bod echt hoog is natuurlijk.

image.thumb.png.b9cb2c3534db612a779f6c231869ea53.png

image.png.9a73413791dfc35b6fe5ea3d00abf7f6.png

38 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Een paar best aardige clubs die op de tribune zitten voor Svensson. Hij mag echter niet weg, tenzij het bod echt hoog is natuurlijk.

Ik heb hem voor 48 miljoen laten gaan na 1 seizoen evenals Koopmeiners voor 56 miljoen.

39 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Wauw dat zijn mooie clubs. In mijn save doet hij t ook goed eind 2e seizoen, zit bij PSV

Even een vraagje; 

Hoe proberen jullie een wedstrijd te kantelen als je achterstaat rond de 60e min, maar je wel de betere ploeg bent? Ik zet er vaak een extra spits bij, maar dat lijkt niet echt te renderen.