Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Einde seizoen, al met al tevreden. Stabiele 5e plaats onder de 4 ploegen die op dit moment nog ver weg zijn voor ons. Zijn nog wel dichtbij Valencia gekomen de laatste 5 wedstrijden, dus doelstelling voor volgend seizoen is de nummer 4 positie.

Spoiler

76146a1e96172431855dd830d066f25d.png

Deden ook mee om de EURO Cup ll. Geen idee wat het voor iets is, maar we hebben het hele toernooi met ons ''B-team'' gespeeld en hem uiteindelijk ook gewonnen. En winnen is altijd goed.

Spoiler

Road to the final

1f22d6a117192d34860f95213684b029.png

Finale

93311a48502ef0f9e0885c7e9dfc6dd5.png

164cf8845609f7ebb609a6cd76485a13.png

Marseille gewipt in de laatste wedstrijd met een 3-3 gelijkspel tegen ze in Frankrijk :D :D 

7c207a81e4d9747a41254428217e32e5.png

@Urbeto Stats van Khaloua na zijn transfer tot het einde van het seizoen _O_ 

Edited by ForzaUtreg

Ik wil eens proberen of de strikerless tactiek iets voor mijn team kan zijn, maar dan zou ik heel veel spelers één-tweetjes, en diep naar de bal komen moeten aanleren. Maar vind het precies nergens terug hoe ik deze dreigingen kan aanleren. Iemand die mij op weg kan helpen? Is de eerste keer dat ik trainingen ook onder eigen handen wil nemen, vroeger liet ik dit altijd over aan mijn staff ...

3 uur geleden zei ForzaUtreg:

@Urbeto Stats van Khaloua na zijn transfer tot het einde van het seizoen _O_ 

Wat een icoon, nu al. 

3ef8wx1y.png

Een kelderklasse wedstrijd zou hier waarschijnlijk gewoon doorgaan, daar hebben de meeste spelers al zwembandjes :cab:

Edited by Urbeto

Weet iemand hoe belangrijk de tactische stijl, voorkeursformatie en speelstijl zijn voor een manager (voor jeugd) assistent manager en hoofd jeugdopleiding?

image.png

Edited by rick_burgsted

Aardige rechtsback! Opgepikt voor 5 miljoen in mijn eerste seizoen, nu al 13 miljoen waard met deze prima eigenschappen.

mura.png

1 uur geleden zei rick_burgsted:

Weet iemand hoe belangrijk de tactische stijl, voorkeursformatie en speelstijl zijn voor een manager (voor jeugd) assistent manager en hoofd jeugdopleiding?

image.png

Volgens mij is het zeker bij de hoofd jeugdopleiding van belang. Als hij bv 4-4-2 als voorkeursformatie heeft is de kans op een nieuwe M(R) of M(L) groter. Als hij 4-2-3-1 als voorkeur heeft ga je eerder echte wingers krijgen

ik zoek eigenlijk een talentvolle CV voor mijn City save mn budget is 70mln maar wil dit niet aan 1 speler uitgeven xd 

Mijn eerste save is verloren gegaan door een pc crash:(

Edited by Mark Hughes

Ik heb zoveel geld in mijn save met Ajax en heb alles gewonnen wat er te winnen valt.

Voor de lol inmiddels bezig, of het mogelijk is om Mbappé zover te krijgen dat hij naar ons wil komen en wat aan geld voor nodig is. (geen probleem aangezien ik een miljard aan reserves heb opgebouwd.

In begin wilde hij er niets van weten, maar na continue bezoeken tot aan de directeur toe, lijkt het erop dat de interesse gewekt is.

Ze wijzen echter ieder bod keihard af. Helaas maakt Mbappé geen tumult, wat een transfer kan afdwingen.

Ze hebben het laatste bod van 300 mil afgeslagen :classic_blink:

Is het sinds de nieuwe update verboden om te scoren? Er staat wel dat clear cut chances zijn aangepast, maar kan ineens geen doelpunt meer maken.

d2530cc6080d8049edf4f7a663e39077.png

Op 29-11-2019 om 14:34 zei Glenn08:

Zijn we nog steeds hoor ;c Dinsdag trouwens voor het eerst naar de Bosuil

Hoe beviel de trip? Leuke sfeer wel die jullie bij hadden. De wedstrijd had beide kanten kunnen uitgaan, maar had wel het gevoel dat wij bepaalde/langere periodes dominant waren.

FM maar zelf aangeschaft, geen zin om te wachten op Kerst ;c

14 uur geleden zei Mark Hughes:

ik zoek eigenlijk een talentvolle CV voor mijn City save mn budget is 70mln maar wil dit niet aan 1 speler uitgeven xd 

Mijn eerste save is verloren gegaan door een pc crash:(

14 uur geleden zei Mark Hughes:

Upamecano, diaz (Benfica), ake, Stark, ginter 

Edited by psvth

Ik zat toch zwaar te twijfelen toen ik dit bod kreeg, maar heb het toch afgewezen. Kijk in de winter wel verder als ze weer een bod uitbrengen.

image.png.8dc9956f52ed34618f5c42440487092c.png

Verder veel spelers verkocht en verhuurd en een paar spelers gehaald. Lihadji en Ferretti krijgen de tijd om zich te ontwikkelen, Harwood-Bellis en Fosu-Mensah zijn voor de breedte omdat ik centraal achterin niet genoeg opties heb. Foden is een baas en staat erin terwijl Almada op zijn beurt moet wachten, maar zeker minuten gaat maken en er misschien over een paar weken/maanden in komt te staan.

Bij de verkopen is het jammer dat Taabouni weg wou en dat Bizot zijn contract niet wou verlengen, daardoor beide maar verkocht. Schendelaar is nu de eerste keeper.

image.thumb.png.a5f94b29240eaf546cdbafa7e917621b.png

image.png.9fc34664d13e033da45e8f34dc4c1f1e.png

Heb het op velden met deze vage afmetingen altijd moeilijk.. Ligt dat dan aan de breedte van je spel en directheid van de passing? Kan er maar geen goed antwoord op vinden.

beee57eafb4ab3413e681c02aa56c774.jpg

6 uur geleden zei Jespresso:

Is het sinds de nieuwe update verboden om te scoren? Er staat wel dat clear cut chances zijn aangepast, maar kan ineens geen doelpunt meer maken.

d2530cc6080d8049edf4f7a663e39077.png

Herkenbaar ja. Scoren lijkt ineens onmogelijk..

8 minuten geleden zei Fantasy:

Herkenbaar ja. Scoren lijkt ineens onmogelijk..

BJÖRN! :classic_love: Long time no speak! Goed om je hier weer te zien! Tijd voor een scandinavische game inclusief novelle!! ;) 

Zojuist zei Lazy:

BJÖRN! :classic_love: Long time no speak! Goed om je hier weer te zien! Tijd voor een scandinavische game inclusief novelle!! ;) 

Novelle weet ik nog niet man. Sowieso geen tekstuele stukken haha. Voor nu eerst beetje hier in United screens posten :shine:

1 minuut geleden zei Fantasy:

Novelle weet ik nog niet man. Sowieso geen tekstuele stukken haha. Voor nu eerst beetje hier in United screens posten :shine:

Haha. Zolang je me maar een mention geeft zodra je hem wel opent! :mrgy:

Eerste LLM seizoen achter de rug. Heerlijk als kampioen promotie afgedwongen naar een niveautje hoger.

dfmtFXy.png

Ik ben dus nog steeds geen eerste echte save gestart met FM20 :classic_tongue: Ik twijfel momenteel nog tussen Internazionale en OGC Nice.