Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Een goede tweede plaats in het eerste seizoen, en knappe prestatie. Verder in de eerste ronde van de KNVB beker uitgeschakeld en in de groepsfase van de EL uitgeschakeld. Al met al niet heel tevreden over dit seizoen, niet goed gespeeld en weinig gescoord, daarnaast heel erg veel kaarten gepakt. Op naar komend seizoen, kijken of ik de selectie in takt kan houden en kan versterken.

image.thumb.png.43aa691f99b8070c487400154bc46e1c.png

image.thumb.png.15947f42aa7d9e8b5dd714a6337cab37.png

image.thumb.png.bbf65d0dc9845bfe93dfa26a24aa36fb.png

Weet iemand hoe ik ervoor zorg dat mn oppositie instructies op 'positie' blijven staan? Reset elke keer naar 'speler'

Edited by Jespresso

3 uur geleden zei ForzaUtreg:

Weet niet meer wie er hier met dat Spaanse clubje in Marokko speelde maar je eindbaas in de spits is hier ook begonnen met een vliegende start :< 

309a2927824d7b8c7f5787452f35f5fb.png

Dat was ik! Leuk om te zien dat ie het niet alleen hier goed doet. Echt een leuke speler. Hoeveel heb je voor hem betaald?

y5l30164d.png

Na mijn halve finale plek van vorig jaar lijkt het er ook nu op dat ik een patent heb op bekerkrakers ;)

Edited by Urbeto

Zojuist zei ForzaUtreg:

@Urbeto Heb er net 700k voor betaald :D Koopje!

Erg net bedrag, ben benieuwd hoe hij het bij je blijft doen!

11 minuten geleden zei Jespresso:

@Urbeto Geen namefix gedaan? Real San Sebastian doet pijn aan mn ogen:cry:

Helemaal vergeten nog, goed Sociedad je het zegt ;)

22 minuten geleden zei Dr. Bibber:

Kan een namefix ook tijdens een safe of moet ik dan een nieuwe starten? Ik ben het zelf namelijk ook vergeten.. 

Kan gewoon tijdens de save. 

18 uur geleden zei TheSpecialOne10:

Vraagje;  Is er al een FM 20 scenario bekend? of komen die nog..? iemand die er meer van weet? Jij toevallig @Vilhena ;) ?

Scenario’s komen binnenkort!

Eind seizoen 3 met Feyenoord eindelijk erin geslaagd om Erling Haaland binnen te halen. Hoe kan ik hem het beste in m'n team gebruiken? Hij is het best als DZS, maar functioneert hij dan optimaal?

3 uur geleden zei Brozai:

Eind seizoen 3 met Feyenoord eindelijk erin geslaagd om Erling Haaland binnen te halen. Hoe kan ik hem het beste in m'n team gebruiken? Hij is het best als DZS, maar functioneert hij dan optimaal?

Netjes! Wat heb je voor m betaald?

En ligt er natuurlijk aan welke tactieken je gebruikt

23 minuten geleden zei Ruubster:

Netjes! Wat heb je voor m betaald?

En ligt er natuurlijk aan welke tactieken je gebruikt

24.5 miljoen.

In een 433 met de punt naar achter, verder niks speciaals. Goede buitenspelers (regen) en Ihattaren en Kokcu achter hem. 

LhnYFcH.png

Altijd lekker wanneer je een speler binnen hebt gehaald hij drie uurtjes later voor 2 maanden geblesseerd raakt. 

Van het bestuur moet een speler meer spelen. Maar hij is geblesseerd. Nu is die weer redelijk fit, heb hem in de basis staan, maar ik word vervolgens alsnog ontslagen. Baal hier erg van want was net wat aan t opbouwen.

Heb nog een save van voor het ontslag, maar valt er wat aan te doen?

1 minuut geleden zei putdus:

Van het bestuur moet een speler meer spelen. Maar hij is geblesseerd. Nu is die weer redelijk fit, heb hem in de basis staan, maar ik word vervolgens alsnog ontslagen. Baal hier erg van want was net wat aan t opbouwen.

Heb nog een save van voor het ontslag, maar valt er wat aan te doen?

Dat is erg klote, er zijn zo ver ik weet twee opties die je kan doen. Je gaat terug naar de save voor het ontslag, of je maakt een nieuwe manager aan en gaat verder bij dezelfde club. De ontslagen manager kan je dan met pensioen laten gaan.

Zo jammer, Barça wil Abel Ruiz niet meer verhuren... Heeft vorig seizoen 33 doelpunten in het mandje gelegd in 37 wedstrijden voor mij. :<

19 minuten geleden zei glennix:

Zo jammer, Barça wil Abel Ruiz niet meer verhuren... Heeft vorig seizoen 33 doelpunten in het mandje gelegd in 37 wedstrijden voor mij. :<

Dat is wel balen ja, maar ook te begrijpen. 

30 minuten geleden zei glennix:

Elke keer als ik hem huurde, verlengde ik zo snel mogelijk tot eind volgend seizoen. Werkte elke keer, maar nu niet meer helaas.

13 uur geleden zei Jespresso:

Elke keer als ik hem huurde, verlengde ik zo snel mogelijk tot eind volgend seizoen. Werkte elke keer, maar nu niet meer helaas.

Echt handig ja, zo kon je goedkoop aan talent komen.

2e seizoen met Derry City slechts 2e kunnen worden en enkel de Super Cup kunnen winnen. 3e seizoen ging een stuk beter: alles gewonnen op nationaal gebied wat er te winnen viel, met spits Zak Rudden als hoogtepunt (in totaal 52 goals gemaakt in alle competities).

Nu is het wel mooi geweest in Ierland, benieuwd wat m'n volgende club wordt :)