Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

@Urbeto Lekker bezig wel hoor!

Letterlijk elk balverlies is een lange bal (door het centrum) en bijna een goal tegen, zelfs met een lage verdedigende lijn. Slaat toch helemaal nergens op.

1 uur geleden zei Jespresso:

@Urbeto Lekker bezig wel hoor!

Letterlijk elk balverlies is een lange bal (door het centrum) en bijna een goal tegen, zelfs met een lage verdedigende lijn. Slaat toch helemaal nergens op.

Probleem had ik in 18 ook . Een snellere verdediger deed wonderen . Echter op mijn niveau is eerste balaanname ook niet geweldig en nu stuiteren ballen ineens van de voeten . Terwijl het daarvoor bijna nooit gebeurde :classic_sad: En de stats daarvoor verschillen niet zo veel 

Helaas exit in de kwartfinale. Uit hadden we gewoon 2-1 moeten verliezen, veel te makkelijk twee doelpunten weggegeven en dat kost ons nu de kop hoewel dit geen schande is natuurlijk.

image.png.965f6330a5371a384137c45c71635124.png

8 minuten geleden zei Mr.Football:

Weet je toevallig waar ik die kan vinden? Ben niet zo handig:)

Je gaat naar editors hideaway en dan naar editors hideaway download forum fm20. Het is nog wel WIP.

Op 29-11-2019 om 12:14 zei Daniell:

Leuke ploeg hoor! Hebben ze inmiddels al een tweede elftal?

Nee helaas niet.

Ik wil mijn scouts naar nieuw talent laten zoeken, maar het lukt mij maar niet om ze een nieuwe opdracht te gaan geven. Hoe kan ik dit doen?

1 uur geleden zei delichris:

Ik wil mijn scouts naar nieuw talent laten zoeken, maar het lukt mij maar niet om ze een nieuwe opdracht te gaan geven. Hoe kan ik dit doen?

Heb je het gedelegeerd naar je hoofd scouting? Zie namelijk dat als je zelf leiding neemt je bij scouting gewoon opdrachten kan geven.

4 minuten geleden zei Nummerke10:

Heb je het gedelegeerd naar je hoofd scouting? Zie namelijk dat als je zelf leiding neemt je bij scouting gewoon opdrachten kan geven.

Dankje. Blijkbaar stond er dat mijn hoofdscouting dit moest doen. Nu doe ik het zelf.

Weet iemand nog leuke jonge talentjes die voor een spotprijs op te halen zijn? Haalbaar voor Standard Luik.

In de jeugd van Real zitten veel talentjes zoals De La Vibora, is bij mij een linksback met 3,5 sterren potentie voor 3,8K. Heb al gezien dat ze andere talenten hebben in deze prijsklasse. Anders goed kijken naar spelers van Bulgarije, Hongarije en die regio.

Mijn vleugelverdedigers hebben tijdens de wedstrijden steeds lage beoordelingen (tussen 6 en 6.5), hoewel ik slechts ampers goals tegen krijg. Weet iemand hoe dit komt, en wat ik hieraan kan doen? :)

Is er een snelle manier om mensen met een verleden bij je club te vinden? Ik neem graag staff aan met een verleden bij de club maar dat zoeken kan zo lang duren..

4 minuten geleden zei Bas0314:

Is er een snelle manier om mensen met een verleden bij je club te vinden? Ik neem graag staff aan met een verleden bij de club maar dat zoeken kan zo lang duren..

Je kan als vereiste ook favo club/werknemer kiezen. Zeer handig als je clubiconen wilt vinden.

Vraagje? Als je de laatste mu update gebruikt moet je dan ook nog apart de real names fix bestand gebruiken om alle namen goed te hebben?

1 uur geleden zei larrie:

Vraagje? Als je de laatste mu update gebruikt moet je dan ook nog apart de real names fix bestand gebruiken om alle namen goed te hebben?

Volgens mij niet.

24 minuten geleden zei TheSpecialOne10:

Vraagje;  Is er al een FM 20 scenario bekend? of komen die nog..? iemand die er meer van weet? Jij toevallig @Vilhena ;) ?

Kijk eens bij MU challenges :classic_wink:

Weet niet meer wie er hier met dat Spaanse clubje in Marokko speelde maar je eindbaas in de spits is hier ook begonnen met een vliegende start :< 

309a2927824d7b8c7f5787452f35f5fb.png

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...