Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Heb 'em nog niet aangeschaft, maar ben ik zeker van plan. Omdat ik dit sowieso elk jaar doe, geen bizar grote veranderingen voor zover ik weet. 

Jazeker @ForzaUtreg Had er echter nooit een face bij, waardoor het voor mij zeer bijzonder is om eindelijk zijn gezicht te zien ;c 

Edited by Sophomore

10 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Hoe bevalt de nieuwe FM in 't algemeen? Ben van plan 'm binnenkort te kopen/vragen voor Kerst. 

Heb helaas FM 19 voor het eerst in talloze jaren laten schieten. 

Michiel! 

Heb 'm net sinds gisteren, bevalt prima. Laatste tijd weer FM12 wat opgepakt, recente versies niet zo veel gespeeld. Niets heel veel gekke nieuwe dingen in mijn ogen, speelt lekker weg.

21 minuten geleden zei ForzaUtreg:

8f245e3fac8b4ec33803e8e1c063d072.png

Deze baas leeft ook nog _O_ Wie kent hem nog van FM15? :D 

Cheap ass talentje destijds. Degelijke squad player zo te zien nu.

12 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Cheap ass talentje destijds. Degelijke squad player zo te zien nu.

Net 350k voor betaald haha. Volgens mij gratis op te pikken in het eerste jaar

1 uur geleden zei Michiel RAFC:

Hoe bevalt de nieuwe FM in 't algemeen? Ben van plan 'm binnenkort te kopen/vragen voor Kerst. 

Heb helaas FM 19 voor het eerst in talloze jaren laten schieten. 

Michiel :classic_love: FM bevalt goed joh, zolang je maar niet met Antwerp speelt :sorry:

9 uur geleden zei Glenn08:

Michiel :classic_love: FM bevalt goed joh, zolang je maar niet met Antwerp speelt :sorry:

Glenn :classic_love: De laatste keer dat wij elkaar spraken was Genk nog een grotere club dan Antwerp ;c

Op 26-11-2019 om 13:44 zei Karlo:

FM20 ook binnen hier :(H):

Ben nog aan het stoeien met al die verantwoordelijkheden. Weet iemand hoe ik onderstaande niet meer in mijn inbox krijg?

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.badc856b1e05c66241e87ef4d2291ff7.png

Dit kun je niet uitzetten, je kan hem wel gewoon negeren. 

20 uur geleden zei putdus:

Iemand?

Zie bovenstaande.

14 uur geleden zei Michiel RAFC:

Heb helaas FM 19 voor het eerst in talloze jaren laten schieten. 

Hè! Leuk wat oudere users te zien. Mij bevalt ie uitstekend! Ze hebben voortgeborduurd op de veranderingen in fm19 vooral maar het speelt lekker weg vind ik. Blijf af en toe langs komen man ;) hoe meer zielen, des te meer vreugd!

14 uur geleden zei ForzaUtreg:

8f245e3fac8b4ec33803e8e1c063d072.png

Deze baas leeft ook nog _O_ Wie kent hem nog van FM15? :D 

Held! 

13 uur geleden zei Fantasy:

Michiel! 

Heb 'm net sinds gisteren, bevalt prima. Laatste tijd weer FM12 wat opgepakt, recente versies niet zo veel gespeeld. Niets heel veel gekke nieuwe dingen in mijn ogen, speelt lekker weg.

Nog zo'n user! Blijf posten kerel. Wat voor save speel je momenteel?

12 uur geleden zei La Pulga:

Hoi ik speel ook weer FM.

Welkom terug. Wat speel jij momenteel?

1 uur geleden zei putdus:

Ga beginnen met leverkusen 

Leuke ploeg hoor! Hebben ze inmiddels al een tweede elftal?

6 minuten geleden zei Ruubster:

Aardige overwinning in de voorronde van de Champions League!

ez win.jpg

Dat is zeker lekker! Welk seizoen?

1 minuut geleden zei Fantasy:

@Daniell Zie Ik Speel Nu Tegen ook, m'n bekeroverwinning tegen Reynir met pijn in het hart. Weer lekker laag in IJsland begonnen :classic_smile:

Nice! Zulke saves zijn altijd wel leuk. Misschien is mijn novelle ook wel wat voor je? :P Ben een challenge in Scandinavië aan het doen. Ik ga proberen om Noorwegen, Zweden en Denemarken in de top 10 leagues te krijgen! Begin nu net aan mijn vierde seizoen. Mijn laatste twee posts zijn een samenvatting van de eerste drie seizoenen en hoe de club er nu voor staat. Perfect moment om in te stappen! 

4 uur geleden zei Michiel RAFC:

Glenn :classic_love: De laatste keer dat wij elkaar spraken was Genk nog een grotere club dan Antwerp ;c

Zijn we nog steeds hoor ;c Dinsdag trouwens voor het eerst naar de Bosuil

@Daniell

Speel eigenlijk altijd alleen maar met Ajax (soms Barca maar dat is nog makkelijker), zit in seizoen 2 volgens mij en probeer niemand te kopen en te verkopen. Heb ik al niet volgehouden want heb Palacios (omdat ie in het echt ook misschien er heen gaat) gekocht.

23 uur geleden zei Sophomore:

Winnaar van de nationale jeugdcompetitie plaatst zich ook, toch? 

Ja die hadden ze gewonnen.

3 uur geleden zei Daniell:

Dit kun je niet uitzetten, je kan hem wel gewoon negeren. 

Zie bovenstaande.

Hè! Leuk wat oudere users te zien. Mij bevalt ie uitstekend! Ze hebben voortgeborduurd op de veranderingen in fm19 vooral maar het speelt lekker weg vind ik. Blijf af en toe langs komen man ;) hoe meer zielen, des te meer vreugd!

Held! 

Nog zo'n user! Blijf posten kerel. Wat voor save speel je momenteel?

Welkom terug. Wat speel jij momenteel?

Leuke ploeg hoor! Hebben ze inmiddels al een tweede elftal?

Dat is zeker lekker! Welk seizoen?

2e seizoen !

3 uur geleden zei Brozai:

@Ruubster wat is je team nu? Interessante aankopen gedaan? 

Openda is een mooie aankoop! Goede spits die beter wordt dan Jorgensen. Voor de rest Shandon Baptiste gehaald en Mura, een rechtsback uit Argentinië. Hoogma gehaald maar nog geblesseerd.

a2s702g63czv.png

Heb wel eens een beter eerste half uur gehad... Eerste keeper geblesseerd en dat was te zien zeg. 

0cjwmo2bvz.png

We gaan als middenmoter de winterstop van het seizoen 2020/2021 in en ik kan, de balans opmakend, niet ontevreden zijn. We begonnen de competitie goed, zakten heeel ver weg maar hebben ons de laatste weken herpakt aan de hand van een vernieuwde tactiek. Vooraf rekende iedereen ons samen met Unam Murcia tot absolute degradatiekandidaat. 

Wel heel zuur: nadat Getafe en Granada afgelopen zomer mijn twee grootste talenten wegpikte voor kleine opleidingsvergoedingen willen mijn andere drie groeibriljantjes niet verlengen omdat ze in de belangstelling staan van eenzelfde type clubs...

Zo lijk ik alle spelers van mijn gouden generatie binnen nog geen 15 maanden van hun instroom kwijt te zijn. Lastig bouwen zo..