Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

In de laatste twee wedstrijden een gelijkspel door doelpunten in minuut 90+4 en 90+3.. Champions League daardoor misgelopen, wat vooraf eigenlijk ondenkbaar was maar nu toch wel zuur. Dan maar een jaartje Europa League, schitterend seizoen gedraaid.

image.thumb.png.1c1c90633ffa2f5beb2ef425620882f4.png

Ik ben er nog niet uit met wie ik een nieuwe game wil starten, ben op dit moment eens in de 3de Bundesliga aan het rondneuzen...

EDIT 1:

@Urbeto Bij Melilla trekt Kaloucha mij wel maar voor de rest is de ploeg toch aan versterking toe. Maar ik ga toch eens proberen. :classic_smile: Wie had jij gehaald in jouw game?

EDIT 2:  Ik ga toch nog even verder zoeken...

Edited by glennix

Kunnen jullie geloven dat ik nog steeds geen één dag ver ben geraakt in een echte save in FM20 (ik trek de lijn door van FM19..)?

Ik kan me op één of andere manier niet langer inleven in een game zoals ik dat vroeger kon..

Ik heb een hele rits aan teams die ik wel leuk zou vinden om te managen, maar er is altijd alweer snel een reden om een nieuwe game te starten. Wie zouden jullie kiezen om een langdurige clubhopping save te beginnen (dus hoogstens 2-3 jaar bij hetzelfde team)? Mijn voorkeur gaat uit naar Internazionale (Lukaku & Lautaro, samen met Real Madrid mijn favoriete club in het buitenland), Atlético Madrid (Oblak, João Felix, Lemar), Manchester Utd (€ 116miljoen transferbudget) of sleeping giants als Marseille, Sporting CP, Rangers, Valencia, AC Milan..andere suggesties?

Edited by Steels

7 uur geleden zei Steels:

Kunnen jullie geloven dat ik nog steeds geen één dag ver ben geraakt in een echte save in FM20 (ik trek de lijn door van FM19..)?

Ik kan me op één of andere manier niet langer inleven in een game zoals ik dat vroeger kon..

Ik heb een hele rits aan teams die ik wel leuk zou vinden om te managen, maar er is altijd alweer snel een reden om een nieuwe game te starten. Wie zouden jullie kiezen om een langdurige clubhopping save te beginnen (dus hoogstens 2-3 jaar bij hetzelfde team)? Mijn voorkeur gaat uit naar Internazionale (Lukaku & Lautaro, samen met Real Madrid mijn favoriete club in het buitenland), Atlético Madrid (Oblak, João Felix, Lemar), Manchester Utd (€ 116miljoen transferbudget) of sleeping giants als Marseille, Sporting CP, Rangers, Valencia, AC Milan..andere suggesties?

Een estafette in Peru is misschien wel een suggestie... :LO:

7 uur geleden zei Steels:

Wat mij altijd helpt is uit mijn comfort zone stappen. Zo ging ik eens naar Malmö on het plezier terug te vinden. Als je de spelers niet kent ga je veel meer gebruik maken van de opties in het spel. Of speel een estafette in Peru ;)

Of ga naar een subtopper en probeer je eigen tactiek te maken. Heeft me ook al wel eens geholpen.

Soms moet je ook gewoon even door de zure appel heen. Het wordt in mijn saves altijd pas leuk na een seizoen of 2. Je kunt ook de eerste 2 seizoenen simuleren en kijken welke club ondermaats presteert of belangrijke spelers is kwijtgeraakt en daar gaan herbouwen.

Schrijven wil ook wel eens helpen, start een novelle of schrijf wat teksten over hoe je het spel speelt. Ik denk dat je moet afstappen van de topclubs omdat dit te gemakkelijk gaat voor je.

11 uur geleden zei glennix:

Ik ben begonnen met Tenerife, uitkomend in La Liga 2. :classic_cool:

Hele goede keuze :checkit: Als je meer wil weten over de club geef maar een gil, ben namelijk een fanatieke supporter ;)

12 uur geleden zei Steels:

Weet niet of je fan bent van Ajax, maar een transferbudget van 75 miljoen is een mooie kans om te schitteren in CL en zo realistisch mogelijk een aantal jaren beste van NL worden en doorbreken in CL. Leuke kans en leuk om door te selecteren. Al moet Ajax je dan wel goed liggen ;)

2 uur geleden zei Vilhena:

Hele goede keuze :checkit: Als je meer wil weten over de club geef maar een gil, ben namelijk een fanatieke supporter ;)

Altijd leuk om meer te weten over de club! :classic_smile:

4 uur geleden zei lennard95:

Hoe zit het met kwalificatie van de uefa youth league? Vorig jaar kwartfinale EL maar mijn o-18 speelt youth league .

Winnaar van de nationale jeugdcompetitie plaatst zich ook, toch? 

Op 26-11-2019 om 13:44 zei Karlo:

FM20 ook binnen hier :(H):

Ben nog aan het stoeien met al die verantwoordelijkheden. Weet iemand hoe ik onderstaande niet meer in mijn inbox krijg?

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.badc856b1e05c66241e87ef4d2291ff7.png

Iemand?

Zoals ik het zie kan je bij Staf --> Verantwoordelijkheden --> Tactiek wel kiezen welke coach je deze suggestie geeft maar kan je het niet uitzetten of zelf doen. Het is ook maar een suggestie, je hoeft er niks mee te doen hè :classic_biggrin:

Echt een aanrader, aan het begin van de game opgepikt voor 1 miljoen. In 2021 inmiddels uitgegroeid tot een talent dat in januari 2020 al vast in de basis had kunnen staan. Helaas voor hem moet hij Thiago Almada, Ihattaren en Kökcu voor zich dulden. Dus nu verhuurt aan Empoli zodat hij klaar is om een van bovengenoemde spelers op te volgen bij een vertrek.

2063618386_IsakBergmannJohannesson.thumb.png.6cb09dcacc4e927d92c03e3bfae716db.png

Als je nog een backup centrale verdediger nodig hebt dan koop je natuurlijk de nieuwe record houder met de meeste internationale caps voor NL

Naamloos.jpg

18 minuten geleden zei Jeff_J:

Als je nog een backup centrale verdediger nodig hebt dan koop je natuurlijk de nieuwe record houder met de meeste internationale caps voor NL

Naamloos.jpg

Screentje van zijn stats? Lijkt me ook FM19?

11 uur geleden zei Mr.Football:

Weet iemand of er al ergens een update is voor meer lower leagues in Engeland?

Op SI is er 1 vanaf level 20 volgens mij.

15 minuten geleden zei putdus:

Weet iemand waar je de selectie status kunt aanpassen? Bijvoorbeeld rotatiesysteem IPv basisspeler

Als je bij spelersprofiel bent onder het kopje overzicht en dan Tevredenheid. Vorig jaar stond het dacht ik bij contract als ik het goed heb maar is dus veranderd. 

Donyell Malen doet het wel echt lekker bij mij zeg :classic_love:

Donyel.png

1 uur geleden zei Mordurette:

Screentje van zijn stats? Lijkt me ook FM19?

Ja fm19

de ligt.png

Edited by Jeff_J

Hoe bevalt de nieuwe FM in 't algemeen? Ben van plan 'm binnenkort te kopen/vragen voor Kerst. 

Heb helaas FM 19 voor het eerst in talloze jaren laten schieten.