Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

6 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Agressief praten werkt in FM.

Overigens... Zijn er mensen te porren voor een Estafette?

Dukla voelde af en toe als het trekken aan een dood paard. Van alle kanten overigens, ik besef dat de Estafette bij mijn beurt stil is gevallen namelijk. Maar als er mensen gemotiveerd zijn om mee te doen, sign me up!

Ik heb er binnenkort ook weer minder tijd voor.. Zou dan echt stil gaan vallen bij mij en wil niet de boosdoener zijn. 

Dit is denk ik toch wel de lekkerste overwinning ooit. Goaltje vanaf 25 meter mocht er zijn 

e8530627fceef574125fe2e84179841f.png

37 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Agressief praten werkt in FM.

:LO:

Zat er laatst ook al aan te denken, ik wil graag meedoen! Wat had je in gedachten? Ik heb overigens tijd zat, zit voor 50% thuis!

Ik niet dit keer jongens. Voelde aan deze kant meer als een verplichting dan dat ik het echt leuk vond om te doen. Ik volg wel graag

Drie goals tegen in tien wedstrijden, ook niet tegen de minste tegenstanders. In sommige wedstrijden wel te weinig gecreëerd. 

7b6de83bd5f42cf19837b4630751acc6.png

Zojuist zei Daniell:

Lekker bezig man @Jespresso

Welke tactiek gebruik je?

Zie in de spoiler. Eerst begonnen met andere rollen op het middenveld, maar deze geprobeerd en ze bevallen me enorm. Wingbacks verschillen per keer van rol, afhankelijk van de tegenstander. Speel ook soms met 3 AMC's en soms met een AML of AMR ipv een AMC. Volgens mij is het vrijwel hetzelfde als Nom gebruikt, trouwens. 

Spoiler

12c1f4d433e92d2997fa67bf43b8b762.png

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Prima :)  Zuid Amerika, Afrika ofzo. Lekker obscure.

1 uur geleden zei Daniell:

Arezo, Espejord, Robert Bozenik, Mbala Nzola

Arezo gaat al naar Alaves, Bozenik en Espejord helaas niet ingame. Nzola is te duur en z'n statistieken van vorig jaar zijn ook weinig overtuigend: 2 goals in 38 wedstrijden...

Ben in zee gegaan met een leuk Braziliaantje

Zojuist zei Kavinos:

Prima :)  Zuid Amerika, Afrika ofzo. Lekker obscure.

Met zijn 3en starten en kijken wie er inspringen? Kan vanavond wel wat opzetten? 

Wat vinden jullie van Envigado in Colombia bijvoorbeeld? Hebben o.a. Freddy Guarin en James Rodriguez voortgebracht. Volgens mij degradatiekandidaat ook. @Nom de Guerre

32 minuten geleden zei Daniell:

Wat vinden jullie van Envigado in Colombia bijvoorbeeld? Hebben o.a. Freddy Guarin en James Rodriguez voortgebracht. Volgens mij degradatiekandidaat ook. @Nom de Guerre

Hebben Nom en ik al eens Estafette mee gehad. Met FM17 meen ik?

Is het een fabeltje als je in een winning flow zit en fooball manager afsluit dat je flow helemaal weg is.

Ik heb gisteravond fm afgesloten toen ik in een lekkere flow zat en vandaag raken mijn spelers geen knikker meer:sorry:

Of kan het ook liggen aan het feit dat ik in de vanarama south zit en dat het hotseknotsen voetbal soms wel werkt en soms niet?

Ik heb in de afgelopen winterstop Facunda Mura gehaald, iemanhem wel is gebruikt en zijn ervaring met hem kan vertellen? Kon 'm voor een prikkie ophalen.

Fijn dat Faber een speler probeert te halen maar die verantwoordelijkheden heb ik maar snel aangepast. Weet niet wat hier precies de gedachtegang achter is maar op deze manier hou ik liever zelf de jeugd en PSV B op peil mocht het nodig zijn.

Engels.png

51 minuten geleden zei Daniell:

Peru?

Pittige uitdaging wel. Een topclub wil je waarschijnlijk niet pakken, de rest is volgens mij een stuk minder sterk ook.

Ken de estafette in Paraguay ook nog wel enkele jaren geleden. Olimpia. Gouden tijden.

Hoe groot is de kans dat ik mijn save, in het eerste seizoen (2019/20), in de Champions League, (niet als Groep H, maar als Groep G ditmaal) nét deze groep loot, statistisch gezien?

Screenshot_3.png

Edited by Skkky50

Ik zat laatst ook al aan een estafette te denken, maar ik dacht eerder aan een leuk teampje die Europa League speelt bv.

Misschien is een stemming via poll een optie?

Jeugdinstroom is per land verschillend. Volgens mij zijn er wel lijstjes te vinden met de exacte data maar veel Europese landen hebben hem rond februari/maart.