Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

ycjkk92zm.png

Uitstekend seizoen gedraaid. Deze zomer worden we profclub en moeten we de selectie renoveren zonder geld. Uitdaging..!

En we gaan door naar de 1ste K.O. ronde van de EL! :classic_biggrin:

b4e6eb17f0e1cf39cf2234a4a000456e.png

Hoewel ik niet helemaal snap dat Schalke niet doormag i.p.v. wij, Onderlinge duels tegen Schalke thuis 1-1 en uit 3-3 gespeeld

Schalke heeft meer gescoord en een groter doelpuntensaldo dan ons? Of is het omdat wij meer uitdoelpunten hebben gemaakt in de onderlinge duels tegen Schalke? Kan iemand dit ophelderen a.u.b.? :classic_smile:

14ffbf45f6bef78db70c0df66caabc78.png

2 hours ago, Urbeto said:

q544j9c36w8x.png

We laten het lopen als een stelletje niet zindelijke kinderen. De titel is dan wel binnen maar dat betekent niet dat het al vakantie is.. Oviedo B is al gedegradeerd, geen idee waar ze dit vandaan halen. 

matchfixing

Edited by oblomov

2 uur geleden zei glennix:

En we gaan door naar de 1ste K.O. ronde van de EL! :classic_biggrin:

b4e6eb17f0e1cf39cf2234a4a000456e.png

Hoewel ik niet helemaal snap dat Schalke niet doormag i.p.v. wij, Onderlinge duels tegen Schalke thuis 1-1 en uit 3-3 gespeeld

Schalke heeft meer gescoord en een groter doelpuntensaldo dan ons? Of is het omdat wij meer uitdoelpunten hebben gemaakt in de onderlinge duels tegen Schalke? Kan iemand dit ophelderen a.u.b.? :classic_smile:

14ffbf45f6bef78db70c0df66caabc78.png

Dit is precies hoe jij het aangeeft. Daarom staat er een sterretje bij Onderlinge duels.

Onderaan staat *Onderlinge duels gesorteerd op; doelsaldo, doelpunten, uitdoelpunten.

Dus je 3-3 uit gaf de doorslag.

Pfffff, ik kan maar niet beslissen.. Start ik werkloos en hop ik van de ene leuke club naar de andere of kies ik zelf eerst een leuke club uit of begin ik met rijke club om lekker in te kopen 

Ik zoek voor Feyenoord nog een ervaren man voor op de '10' positie als mentor voor Kokcü die misschien ook af en toe nog wat op het veld kan laten zien. Iemand een idee? Zelf al gekeken naar Keisuke Honda en Bryan Ruiz maar die vind ik allebei te duur. 

22 minuten geleden zei Ruubster:

Ik zoek voor Feyenoord nog een ervaren man voor op de '10' positie als mentor voor Kokcü die misschien ook af en toe nog wat op het veld kan laten zien. Iemand een idee? Zelf al gekeken naar Keisuke Honda en Bryan Ruiz maar die vind ik allebei te duur. 

Ben Arfa?

1 minuut geleden zei neva:

Ben Arfa?

Net toevallig naar gekeken. Is naar Al-Ittihad gegaan centjes ophalen. Goed om te vermelden is dat ik in de winterstop zit van t 1e seizoen

FM20 ook binnen hier :(H):

Ben nog aan het stoeien met al die verantwoordelijkheden. Weet iemand hoe ik onderstaande niet meer in mijn inbox krijg?

Spoiler

image.thumb.png.badc856b1e05c66241e87ef4d2291ff7.png

1 uur geleden zei psvth:

Met MK Dons begonnen. Wordt nog een hele uitdaging. 

Respect dat je een club weet te vinden die nog onsympathieker is dan de Red Bull ploegen.. Desalniettemin succes!

4l4vntmeahq.png

Deze jongen loopt net uit mijn opleiding weg naar Granada voor een opleidingsvergoeding. Erg pijnlijk, had het bij ons wel kunnen maken denk ik. Goed talent namelijk

25 minuten geleden zei Urbeto:

Respect dat je een club weet te vinden die nog onsympathieker is dan de Red Bull ploegen.. Desalniettemin succes!

4l4vntmeahq.png

Deze jongen loopt net uit mijn opleiding weg naar Granada voor een opleidingsvergoeding. Erg pijnlijk, had het bij ons wel kunnen maken denk ik. Goed talent namelijk

Dat is even dik zuur. 

Heeft hij überhaupt bij jou in de jeugdlichting gezeten of kreeg je de melding dat hij daarvoor al overgestapt was? 

17 minuten geleden zei Mordurette:

Dat is even dik zuur. 

Heeft hij überhaupt bij jou in de jeugdlichting gezeten of kreeg je de melding dat hij daarvoor al overgestapt was? 

Hij zat zo'n drie maanden in mijn jeugd. En exact hetzelfde gebeurt nu met mijn andere toptalent, wederom op 17 jarige leeftijd een opleidingsvergoeding. Echt walgelijk, twee pijlers waar ik mijn team om heen wilde gaan bouwen weg voor net aan 550k. 

Hele jaar wachten op goede jeugd hiermee voor niets geweest. 

48 minuten geleden zei Urbeto:

4l4vntmeahq.png

Schijnbaar geen leuke club?! Heb me er niet in verdiept. Dacht alleen geen prijzen, redelijk stadion en jeugdopleiding. Daar gaan we wat van maken! 

Was idd speler met potentie, jammer!

5 minuten geleden zei Urbeto:

Hij zat zo'n drie maanden in mijn jeugd. En exact hetzelfde gebeurt nu met mijn andere toptalent, wederom op 17 jarige leeftijd een opleidingsvergoeding. Echt walgelijk, twee pijlers waar ik mijn team om heen wilde gaan bouwen weg voor net aan 550k. 

Hele jaar wachten op goede jeugd hiermee voor niets geweest. 

Zuur man. Spelers zijn echt makkelijk weg te halen van kleine clubs in Spanje.. Ontsnappingsclausules kun je ook bijna niet omhoog krijgen.

6 minuten geleden zei psvth:

Schijnbaar geen leuke club?! Heb me er niet in verdiept. Dacht alleen geen prijzen, redelijk stadion en jeugdopleiding. Daar gaan we wat van maken! 

Was idd speler met potentie, jammer!

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/afc-wimbledon-is-gehaat-mk-dons-eindelijk-voorbij~a4336df0/

Hier wat toelichting, hele club is opgekocht. 

anivpl.png

@Jespresso Had een gouden generatie in m'n jeugd, als deze Santiago Garcia (wat een prachtige voetbalnaam) ook gaat zijn de twee beste spelers ervan al vertrokken. Doodzonde. Vooral jammer dat ik nu geen doorverkoop percentages kan bedingen. Heb in deze door zijn gebrek aan determination wel iets minder vertrouwen maar voor een club als Melilla zijn dit echt toppers. Met z'n karakter is ook niets mis. 

Edited by Urbeto