Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

1 uur geleden zei psvth:

Met MK Dons begonnen. Wordt nog een hele uitdaging. 

Respect dat je een club weet te vinden die nog onsympathieker is dan de Red Bull ploegen.. Desalniettemin succes!

4l4vntmeahq.png

Deze jongen loopt net uit mijn opleiding weg naar Granada voor een opleidingsvergoeding. Erg pijnlijk, had het bij ons wel kunnen maken denk ik. Goed talent namelijk

25 minuten geleden zei Urbeto:

Respect dat je een club weet te vinden die nog onsympathieker is dan de Red Bull ploegen.. Desalniettemin succes!

4l4vntmeahq.png

Deze jongen loopt net uit mijn opleiding weg naar Granada voor een opleidingsvergoeding. Erg pijnlijk, had het bij ons wel kunnen maken denk ik. Goed talent namelijk

Dat is even dik zuur. 

Heeft hij überhaupt bij jou in de jeugdlichting gezeten of kreeg je de melding dat hij daarvoor al overgestapt was? 

17 minuten geleden zei Mordurette:

Dat is even dik zuur. 

Heeft hij überhaupt bij jou in de jeugdlichting gezeten of kreeg je de melding dat hij daarvoor al overgestapt was? 

Hij zat zo'n drie maanden in mijn jeugd. En exact hetzelfde gebeurt nu met mijn andere toptalent, wederom op 17 jarige leeftijd een opleidingsvergoeding. Echt walgelijk, twee pijlers waar ik mijn team om heen wilde gaan bouwen weg voor net aan 550k. 

Hele jaar wachten op goede jeugd hiermee voor niets geweest. 

48 minuten geleden zei Urbeto:

4l4vntmeahq.png

Schijnbaar geen leuke club?! Heb me er niet in verdiept. Dacht alleen geen prijzen, redelijk stadion en jeugdopleiding. Daar gaan we wat van maken! 

Was idd speler met potentie, jammer!

5 minuten geleden zei Urbeto:

Hij zat zo'n drie maanden in mijn jeugd. En exact hetzelfde gebeurt nu met mijn andere toptalent, wederom op 17 jarige leeftijd een opleidingsvergoeding. Echt walgelijk, twee pijlers waar ik mijn team om heen wilde gaan bouwen weg voor net aan 550k. 

Hele jaar wachten op goede jeugd hiermee voor niets geweest. 

Zuur man. Spelers zijn echt makkelijk weg te halen van kleine clubs in Spanje.. Ontsnappingsclausules kun je ook bijna niet omhoog krijgen.

6 minuten geleden zei psvth:

Schijnbaar geen leuke club?! Heb me er niet in verdiept. Dacht alleen geen prijzen, redelijk stadion en jeugdopleiding. Daar gaan we wat van maken! 

Was idd speler met potentie, jammer!

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/afc-wimbledon-is-gehaat-mk-dons-eindelijk-voorbij~a4336df0/

Hier wat toelichting, hele club is opgekocht. 

anivpl.png

@Jespresso Had een gouden generatie in m'n jeugd, als deze Santiago Garcia (wat een prachtige voetbalnaam) ook gaat zijn de twee beste spelers ervan al vertrokken. Doodzonde. Vooral jammer dat ik nu geen doorverkoop percentages kan bedingen. Heb in deze door zijn gebrek aan determination wel iets minder vertrouwen maar voor een club als Melilla zijn dit echt toppers. Met z'n karakter is ook niets mis. 

Edited by Urbeto
11 minuten geleden zei ForzaUtreg:

5b7d9662886d435da145c39bceb91ee0.png

Geen reputatie en geen badges, alles op 1 begonnen qua stats

Knap! Maar denk dat ik werkloos begin als  profvoetballer of internationale voetballer (nationaal) als ervaring en gewoon het hoogste diploma. Benieuwd welke clubs ik op mijn pad krijg en waar ik eerst aan de slag kan!

Even kijken wie mijn alter ego zal zijn!

Edited by Steels
3 uur geleden zei Urbeto:

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/afc-wimbledon-is-gehaat-mk-dons-eindelijk-voorbij~a4336df0/

Hier wat toelichting, hele club is opgekocht. 

anivpl.png

@Jespresso Had een gouden generatie in m'n jeugd, als deze Santiago Garcia (wat een prachtige voetbalnaam) ook gaat zijn de twee beste spelers ervan al vertrokken. Doodzonde. Vooral jammer dat ik nu geen doorverkoop percentages kan bedingen. Heb in deze door zijn gebrek aan determination wel iets minder vertrouwen maar voor een club als Melilla zijn dit echt toppers. Met z'n karakter is ook niets mis. 

Echt een prima knul voor dat niveau. Die ad

afkoopclausules in Spanje zijn ook ruk, enkel voor de andere kant wel weer lekker, zo haal je relatief goedkoop goede talenten weg bij de kleine clubs.

3 uur geleden zei Mordurette:

Echt een prima knul voor dat niveau. Die ad

afkoopclausules in Spanje zijn ook ruk, enkel voor de andere kant wel weer lekker, zo haal je relatief goedkoop goede talenten weg bij de kleine clubs.

Klopt. Wordt inderdaad leuk wanneer ik geld te besteden heb maar moet eerst nog maar zien met dit kleine budget een selectie van 20 man neer te zetten. Is lastig zat. Toch benieuwd naar de Segunda Division... We zijn er sneller dan gedacht. 

Ik weet niet of jullie het ook hebben, maar ik wordt echt helemaal gek van continue die zeurende spelers.

Ik heb mij ontwikkeld, dus ik wil een verbeterd contract.

Ik heb een interland gespeeld, dus ik wil een verbeterd contract.

Mijn speler heeft een uitstekende wedstrijd gespeeld, , dus ik wil dat je zijn contract vebeterd.

Pietje puk heeft een beter contract getekend, dus ik wil een verbeterd contract.

Bla bla, alles wat eindigd met, dus ik wil een verbeterd contract.

27 spelers in de selectie en erg veel in reserve/O19 elftal die allen lopen te zeiken.

Ik denk dat zeker 50% een nieuw contract wil, waar zeker 80% nog meer dan 3 jaar vast staan.

Soms zelfs opnieuw zeiken nadat ze 2 maanden geleden nog hebben getekend voor beter contract.

Dit is gewoon niet leuk meer inmiddels.

Edited by Peterhs