Jump to content

Recommended Posts

2 hours ago, GAE EAGLES said:

Dat doe ik ook altijd, werkt goed.

AZ is trouwens ook wel een heel fijn team om mee te spelen. Gaat lekker hier tot nu toe.

Foden is echt een geweldige speler, ben echt fan van hem irl, jammer dat die niet zo veel speelt

1814133620_ScreenShot2019-11-25at16_22_03.png.4ce853696c1950ba8b6617590f166424.png

weer in de finale verloren van atlético:nono:

1430573817_ScreenShot2019-11-25at20_18_34.png.d7014ef3ae7aee8d9fb10558eee0cde3.png

1214786127_ScreenShot2019-11-25at20_18_48.png.ad657b218176ceba29267652283ad563.png

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

7 minuten geleden zei Sanel:

Maar laat we even eerlijk zijn, dat is toch omdat zij al 3 jaar op dezelfde versie van de ME gebruiken. Zij passen dan zaken aan en noemen het dan 'revamped ME' maar in het feite speel je een ME van FM 18 met veel aanpassingen, dat zie je terug aan de animaties. Mij heeft die ME nooit wat geboeid tot de laatste jaren, ook die preset-tactics enzo, daar schrok ik wel van, dat hoeft van mij allemaal niet en is allemaal gericht richting nieuwe spelers. Juist het tactische gedeelte in FM is iets waar je zelfvoldoening uit kan halen als je het eenmaal door hebt. Gefeliciteerd met je vriendin btw.

Mij hoor je dat niet ontkennen. De ME voelt al een jaar of vijf soortgelijk aan. SI voegt wat kleine zaken toe, die vaak al in de code zaten van de vorige versie maar toen nog niet af waren, een paar interface changes, nieuwe database en klaar.

2 minuten geleden zei Sanel:

Van alle FM's vond ik die van vorig jaar toch wel de allerslechtste ooit, de nieuwe speelt wat lekkerder :cab: 

Ben ook van 19 terug naar 18 gegaan. Maar moet eerlijk zeggen dat 19 niet stabiel liep bij me, omdat ik deze voor het eerst in jaren eens via een minder legale weg te pakken heb gekregen. Crashte nogal vaak.

Maar qua spel zat er weinig verschil in, al voelde 18 gewoon wat beter.

Momenteel bezig met Manchester United. Aanvankelijk was mijn idee om 4-4-2 te gaan spelen. Niet te veel weggeven, stabiele defensieve organisatie, gevaarlijk in de omschakeling. In mijn optiek zijn er veel snelle spitsen aanwezig (Martial, Rashford, Greenwood) en een aantal spelers die vanaf de zijkanten op het middenveld iets kunnen brengen (James, Lingard, Mata, Andreas Pereira). Dan nog twee controleurs, waarvan één een balverovende middenvelder (McTominay of Matic) en de ander een spelmaker voor de defensie (Pogba).

Echter, ik heb Memphis weer teruggekocht als extra optie voor in de spits en Van de Beek gehaald als back-up voor Pogba. Maar nu heb ik dan toch een luxeprobleem in deze formatie. Veel aanvallend ingestelde spelers met kwaliteiten. Ik denk nu eventueel ook aan een 4-2-3-1. Probleem is echter dat dat ook de strategie zou veranderen en ik er dan meer voetbal in zal moeten brengen. Ook de nummer 10-positie is dan een twijfelhoofdstuk: ga ik daar voor een meer echte middenvelder als Van de Beek of desnoods een Mata, of ga ik dan voor een schaduwspits als Memphis of Rashford? In dat geval zal het al snel een offensieve strategie worden. Maar tegelijkertijd wil ik de in mijn ogen matige en wat logge defensie niet te veel blootleggen met ruimte.

Wat zouden jullie doen?

1 uur geleden zei Zeus:

Momenteel bezig met Manchester United. Aanvankelijk was mijn idee om 4-4-2 te gaan spelen. Niet te veel weggeven, stabiele defensieve organisatie, gevaarlijk in de omschakeling. In mijn optiek zijn er veel snelle spitsen aanwezig (Martial, Rashford, Greenwood) en een aantal spelers die vanaf de zijkanten op het middenveld iets kunnen brengen (James, Lingard, Mata, Andreas Pereira). Dan nog twee controleurs, waarvan één een balverovende middenvelder (McTominay of Matic) en de ander een spelmaker voor de defensie (Pogba).

Echter, ik heb Memphis weer teruggekocht als extra optie voor in de spits en Van de Beek gehaald als back-up voor Pogba. Maar nu heb ik dan toch een luxeprobleem in deze formatie. Veel aanvallend ingestelde spelers met kwaliteiten. Ik denk nu eventueel ook aan een 4-2-3-1. Probleem is echter dat dat ook de strategie zou veranderen en ik er dan meer voetbal in zal moeten brengen. Ook de nummer 10-positie is dan een twijfelhoofdstuk: ga ik daar voor een meer echte middenvelder als Van de Beek of desnoods een Mata, of ga ik dan voor een schaduwspits als Memphis of Rashford? In dat geval zal het al snel een offensieve strategie worden. Maar tegelijkertijd wil ik de in mijn ogen matige en wat logge defensie niet te veel blootleggen met ruimte.

Wat zouden jullie doen?

Ik speel zelf 4-1-2-2-1 (dus met CVM, twee CM's en flankenspelers + spits) met Melilla en speel daar erg direct mee. Flankenspelers komen naar binnen waardoor de backs er overheen kunnen. De buitenspelers scoren dan ook eigenlijk al mijn goals, mijn beide spitsen hebben in 36 wedstrijden samen 9 goals gemaakt, mijn twee buitenspelers samen 30. 

Wellicht dat Memphis in een rol als valse nummer negen hier wel goed uit de verf komt, terwijl je op de flanken kwaliteit zat hebt. 

Ik win zelf vrijwel alles met 1 à 2-0, clean kampioen hierdoor terwijl mijn keeper 24 clean-sheets heeft gepakt in 36 duels. Defensief zit je dus ook wel goed.  

Edited by Urbeto
1 uur geleden zei Zeus:

Wat zouden jullie doen?

In die 4-2-3-1 kun je ook met een diep(er) blok spelen, waarbij je die vier man voorin wat meer vrijheid geeft en het defensieve blok van zes het vuile werk laat opknappen. Een beetje het Oranje van 2010, zeg maar. Opvangen net over de middenlijn en van daaruit de directe pass naar voren.

Pogba als controleur is een risico, maar hij zou het moeten kunnen, samen met McTominay of Matic. Met Memphis, Martial, Rashford en Donny heb je vier prima opties daar voorin, terwijl Lingard en James daar op zich ook uit de voeten kunnen.

Just thinking out loud. 

q544j9c36w8x.png

We laten het lopen als een stelletje niet zindelijke kinderen. De titel is dan wel binnen maar dat betekent niet dat het al vakantie is.. Oviedo B is al gedegradeerd, geen idee waar ze dit vandaan halen. 

Edited by Urbeto
3 uur geleden zei oblomov:

het spelplezier zal niet extreem veel beter zijn door de nieuwe versie te kopen, tenzij je echt zo'n speler bent die 2 seizoenen speelt met een top ploeg maar voor een lange safe is 2019 nog steeds prima lijkt me voorlopig

Daarom speel ik ook gewoon door met 18 , . Lange save gaat toch traag terwijl ik met tweede save veel plezier er uithaal . Kan nu wel er mee stoppen maar dan heb ik volgend jaar wederom geen al te lange save . Aangezien journeyman toch blijft trekken . 

En we gaan door naar de 1ste K.O. ronde van de EL! :classic_biggrin:

b4e6eb17f0e1cf39cf2234a4a000456e.png

Hoewel ik niet helemaal snap dat Schalke niet doormag i.p.v. wij, Onderlinge duels tegen Schalke thuis 1-1 en uit 3-3 gespeeld

Schalke heeft meer gescoord en een groter doelpuntensaldo dan ons? Of is het omdat wij meer uitdoelpunten hebben gemaakt in de onderlinge duels tegen Schalke? Kan iemand dit ophelderen a.u.b.? :classic_smile:

14ffbf45f6bef78db70c0df66caabc78.png

2 hours ago, Urbeto said:

q544j9c36w8x.png

We laten het lopen als een stelletje niet zindelijke kinderen. De titel is dan wel binnen maar dat betekent niet dat het al vakantie is.. Oviedo B is al gedegradeerd, geen idee waar ze dit vandaan halen. 

matchfixing

Edited by oblomov
2 uur geleden zei glennix:

En we gaan door naar de 1ste K.O. ronde van de EL! :classic_biggrin:

b4e6eb17f0e1cf39cf2234a4a000456e.png

Hoewel ik niet helemaal snap dat Schalke niet doormag i.p.v. wij, Onderlinge duels tegen Schalke thuis 1-1 en uit 3-3 gespeeld

Schalke heeft meer gescoord en een groter doelpuntensaldo dan ons? Of is het omdat wij meer uitdoelpunten hebben gemaakt in de onderlinge duels tegen Schalke? Kan iemand dit ophelderen a.u.b.? :classic_smile:

14ffbf45f6bef78db70c0df66caabc78.png

Dit is precies hoe jij het aangeeft. Daarom staat er een sterretje bij Onderlinge duels.

Onderaan staat *Onderlinge duels gesorteerd op; doelsaldo, doelpunten, uitdoelpunten.

Dus je 3-3 uit gaf de doorslag.

Ik zoek voor Feyenoord nog een ervaren man voor op de '10' positie als mentor voor Kokcü die misschien ook af en toe nog wat op het veld kan laten zien. Iemand een idee? Zelf al gekeken naar Keisuke Honda en Bryan Ruiz maar die vind ik allebei te duur. 

22 minuten geleden zei Ruubster:

Ik zoek voor Feyenoord nog een ervaren man voor op de '10' positie als mentor voor Kokcü die misschien ook af en toe nog wat op het veld kan laten zien. Iemand een idee? Zelf al gekeken naar Keisuke Honda en Bryan Ruiz maar die vind ik allebei te duur. 

Ben Arfa?