Jump to content

Recommended Posts

2 minuten geleden zei glennix:

Zo een save heb ik ook altijd al willen starten, maar welke competities selecteer je dan best als je start zonder diploma en zonder ervaring?

Ligt eraan wat je zoekt. In Scandinavië en de lage leagues van Engeland kan je altijd wel wat vinden zonder diploma's. Polen vind ik zelf ook altijd wel leuk. 

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

14 minuten geleden zei Urbeto:

Ligt eraan wat je zoekt. In Scandinavië en de lage leagues van Engeland kan je altijd wel wat vinden zonder diploma's. Polen vind ik zelf ook altijd wel leuk. 

en welke niveaus moet je dan selecteren, de allerlaagste of niet?

1 minuut geleden zei Yourifr1908:

Wat doen jullie bij een voorsprong tijdens een wedstrijd? Aanmoedigen? Passie tonen? Prijzen?

Heb net prijzen gedaan na een mooie aanval wat ook een doelpunt werd.

Dat heb ik geweten ze hebben geen knikker meer geraakt na mijn geprijs:-D

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

En het anticiperen op lange ballen gaat ook vaak mis...

Moet je maar geen gegenpress spelen met zo'n extreem hoge (onrealistische) defensieve lijn. Las ook weer her en der dat je bij SI bent geweest, en dat iemand op Twitter tegen je zei dat iemand met jou positie binnen de community serieuze problemen is moet aankaarten. Dit heb ik ook al tegen je gezegd paar jaar geleden. Ik wil hier niet bashen, maar 99% wat op dat SI forum word gepost staat vol met onzin waardoor er allemaal onnodige aanpassingen gedaan worden die niemand wil. Lees ook weer dat iedereen lyrisch is over dat ontwikkelingscentrum, nou huhu, ik heb het gezien. Als ze die game is fatsoenlijk willen maken kunnen ze bij wijze van spreken mij en @ForzaUtreg ook wel naar Londen sturen. 

55 minuten geleden zei glennix:

Zo een save heb ik ook altijd al willen starten, maar welke competities selecteer je dan best als je start zonder diploma en zonder ervaring en werkloos?

Ikzelf had alles in Oost-Europa, Scandinavië en de Balkan geladen aangezien ik die kant op nog nooit gespeeld heb. Geen West-Europese competities geladen nog. Denk dat ik straks als ik genoeg reputatie heb als derde team Zuid-Amerika er bij ga laden en dan afsluiten in West-Europa

1 minuut geleden zei ForzaUtreg:

Ikzelf had alles in Oost-Europa, Scandinavië en de Balkan geladen aangezien ik die kant op nog nooit gespeeld heb. Geen West-Europese competities geladen nog. Denk dat ik straks als ik genoeg reputatie heb als derde team Zuid-Amerika er bij ga laden en dan afsluiten in West-Europa

Nice! Had je in het begin snel een club gevonden die je wou aannemen of duurt dat wel een aantal maanden?

16 minuten geleden zei Sanel:

Moet je maar geen gegenpress spelen met zo'n extreem hoge (onrealistische) defensieve lijn. Las ook weer her en der dat je bij SI bent geweest, en dat iemand op Twitter tegen je zei dat iemand met jou positie binnen de community serieuze problemen is moet aankaarten. Dit heb ik ook al tegen je gezegd paar jaar geleden. Ik wil hier niet bashen, maar 99% wat op dat SI forum word gepost staat vol met onzin waardoor er allemaal onnodige aanpassingen gedaan worden die niemand wil. Lees ook weer dat iedereen lyrisch is over dat ontwikkelingscentrum, nou huhu, ik heb het gezien. Als ze die game is fatsoenlijk willen maken kunnen ze bij wijze van spreken mij en @ForzaUtreg ook wel naar Londen sturen. 

Als het alleen bij mij was had ik het geaccepteerd, risico van het vak and all. Het gaat bij de AI ook vaak mis.

Ik heb heel veel problemen uit de Alpha versie aangekaart, o.a. wingbacks die de bal eindeloos naar elkaar over de hele kunnen spelen maar geen enkele voorzet in de zestien krijgen, spelers die uit kansloze posities zelf schieten in plaats van een voorzet te geven en nog een stuk of vijftien rare zaken. Het antwoord? "We fix one issue, it creates another one, so it takes time to get it right."

Dev Centre is niks bijzonders, het is een interface verandering die sommige informatie inzichtelijker maakt, maar die tegelijkertijd andere zaken moeilijker maakt. Niks meer, niks minder. 

Overigens sta ik open voor alle bijdrages aan mijn kleine hobbyproject. Mag je van mij komend jaar gaan in plaats van yours truly, want als real-life een beetje lekker loopt, heb ik er komend jaar geen tijd meer voor :) 

25 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Overigens sta ik open voor alle bijdrages aan mijn kleine hobbyproject. Mag je van mij komend jaar gaan in plaats van yours truly, want als real-life een beetje lekker loopt, heb ik er komend jaar geen tijd meer voor :) 

Is ze zwanger? ;)

25 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Geen tijd meer om naar Londen te gaan of voor Strikerless in het algemeen?

Klinkt als wensen voor ?gezinsuitbreiding? btw, succes en veel plezier natuurlijk! :checkit:

Lijkt me wel wat om een eventueel geboortekaartje te krijgen.

'Uit liefde komt veel voort en ik heb nu dan ook gescoord.

In vrijheid groeien mij kids, maar ze worden geen spits'

Met trots tonen wij onze zoon.

Geboren: CA 35

PA: 190

Persoonlijkheid 'Modelprof'

Wie de kleine wil komen scouten is welkom tussen 4 en 5.

Anyway, beetje offtopic zo, excuses daarvoor.

Zojuist zei Nom de Guerre:

Yup :D 

Gefeliciteerd man! Je eerste?

Edited by neva
9 minuten geleden zei Daniell:

Geen tijd meer om naar Londen te gaan of voor Strikerless in het algemeen?

Klinkt als wensen voor ?gezinsuitbreiding? btw, succes en veel plezier natuurlijk! :checkit:

Strikerless wordt op de backburner gezet. Schrijven doe ik veelal in tussenuurtjes op school of als ik eens een avond/ochtend alleen ben. Het zou dan vooral gaan over naar Londen gaan.

Financiële problemen zijn gelijk voorbij door kwalificatie voor de Europa League :)  Na Dudelange, was Kopenhagen wel een maatje te groot voor de CL, maar Karabagh en Partizan Tirana waren prima te doen met Derry City. Wel apart om in seizoen 2 van een Journeyman Europa in te gaan :D 

1 minuut geleden zei Keko:

Financiële problemen zijn gelijk voorbij door kwalificatie voor de Europa League :)  Na Dudelange, was Kopenhagen wel een maatje te groot voor de CL, maar Karabagh en Partizan Tirana waren prima te doen met Derry City. Wel apart om in seizoen 2 van een Journeyman Europa in te gaan :D 

Knappe prestatie! :classic_smile:

6 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Proficiat man!

Edited by Mordurette
1 minuut geleden zei Keko:

Succes met The Candystripes!

9 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Gefeliciteerd man! (y)

9 minuten geleden zei neva:

Deze _O_

16 minuten geleden zei neva:

Yes :)

Ik had eigenlijk gedacht om zo'n youth intake scherm als geboortekaartje te laten maken :D 

47 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Ik heb heel veel problemen uit de Alpha versie aangekaart, o.a. wingbacks die de bal eindeloos naar elkaar over de hele kunnen spelen maar geen enkele voorzet in de zestien krijgen, spelers die uit kansloze posities zelf schieten in plaats van een voorzet te geven en nog een stuk of vijftien rare zaken. Het antwoord? "We fix one issue, it creates another one, so it takes time to get it right."

Maar laat we even eerlijk zijn, dat is toch omdat zij al 3 jaar op dezelfde versie van de ME gebruiken. Zij passen dan zaken aan en noemen het dan 'revamped ME' maar in het feite speel je een ME van FM 18 met veel aanpassingen, dat zie je terug aan de animaties. Mij heeft die ME nooit wat geboeid tot de laatste jaren, ook die preset-tactics enzo, daar schrok ik wel van, dat hoeft van mij allemaal niet en is allemaal gericht richting nieuwe spelers. Juist het tactische gedeelte in FM is iets waar je zelfvoldoening uit kan halen als je het eenmaal door hebt. Gefeliciteerd met je vriendin btw.