Jump to content

Recommended Posts

2 minutes ago, Nom de Guerre said:

Ik gebruik agressief best vaak als half-time toontje, zelfs als we maar met één of twee goals verschil voor staan. Vaak reageren ze daar toch best positief op.

ja inderdaad, is eigelijk vrijwel standaard wat ik gebruik, tenzij we 2-0 of meer voorstaan dan zeg ik meestal de complacency one, vandaar dat er eigelijk ook eentje nodig is voor wanneer het echt dramatisch is, of zou ook leuk zijn als je je spelers gewoon kon laten zitten en niks zegt of dat je gewoon niet in de kleedkamer komt

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

Heerlijke speler dit trouwens zeg. Weet niet meer wat zijn afkoopsom is aan het begin, maar is waarschijnlijk wel een koopje. 9 goals en 13 assists in La Liga dit seizoen; alleen ene Lionel Messi heeft meer assists (16)

9b0b0a3e1a8cec0052801a1b70df2c23.png

Edited by Jespresso
16 minutes ago, Nom de Guerre said:

Het verbaast me altijd dat mensen niet vaker agressief durven te zijn in FM, het werkt gewoon verdomd goed.

572050544_ScreenShot2019-11-25at15_38_50.png.52607ab201e866bcddba820539024130.png

:LO:

@Jespresso speel je die als SS met 3 valse spitsen in dat systeem wat je met Bari speelde of gewoon op het middenveld?

Edited by oblomov
8 minuten geleden zei oblomov:

572050544_ScreenShot2019-11-25at15_38_50.png.52607ab201e866bcddba820539024130.png

:LO:

@Jespresso speel je die als SS met 3 valse spitsen in dat systeem wat je met Bari speelde of gewoon op het middenveld?

Speel bijna hetzelfde systeem ja, met wat afkijken van @Nom de Guerre zijn tactiek (natuurlijk). Maar ik speel hem veelal als Mezzala of Carrilero, echt een drijvende kracht op het middenveld.

18 minuten geleden zei oblomov:

lekker hoor, is fm 2020 structureel beter dan 2019? als je de spelersdatabase en de graphics van de wedstrijd niet mee telt (ik speel met 2d)

100%

Ik vind de ME ook gewoon goed, op het probleem na dat wingers niet luisteren naar instructies. 

Begint toch wel te kriebelen zo. Heb nog wel een toffe game met FM18 (zit in 2031 en heb eindelijk met PSV een miljard op de bank :classic_biggrin:), maar zit er toch aan te denken op zeer korte termijn FM20 te halen.

Edited by neva
2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Het verbaast me altijd dat mensen niet vaker agressief durven te zijn in FM, het werkt gewoon verdomd goed.

Dit was bij FM19 altijd standaard. Achterstand, gelijkstand of met één doelpunt voorsprong altijd agressief worden en ze waren juist extra gemotiveerd. Werkt prima.

2 minuten geleden zei Mordurette:

Dit was bij FM19 altijd standaard. Achterstand, gelijkstand of met één doelpunt voorsprong altijd agressief worden en ze waren juist extra gemotiveerd. Werkt prima.

Dat doe ik ook altijd, werkt goed.

AZ is trouwens ook wel een heel fijn team om mee te spelen. Gaat lekker hier tot nu toe.

image.png.beae6ab5472b095006660a4fd4f172d8.png

image.png.13d33b133bb4cc73cfeaad0a57d8e901.png

Normaal spelen Hatzidiakos en Midtsjo voor Vlaar en De Wit (al heeft die ook veel als aanvallende middenvelder gespeeld).

image.thumb.png.a2de0bf7034830ec72fc984b359e940a.png

image.thumb.png.ee38267d1f553b853e8e45fa0256b5d0.png

image.thumb.png.35bbb959aab4ff2cdc9610203fe075fc.png

1 minuut geleden zei Daniell:

Hebben heerlijke talenten inderdaad @GAE EAGLES ik ben met ze halverwege seizoen 3 en alles al gewonnen. Boadu, Stengs en Wijndal nog steeds aanwezig en alle 3 zijn ze meer dan 30 miljoen waard! Koopmeiners, Taabouni en Meerdink zijn ook grote talenten. 

Ik ben benieuwd hoelang ik die allemaal kan houden. Gaat een leuke klus worden, maar doorgaans lukt me dat wel. Ga de jonge jeugd laten in het speel ook zeker de kans geven zich te laten zien en ontwikkelen.

Nu een paar concrete aanbiedingen gehad uit Rusland en Denemarken op het hoogste niveau gedurende mijn tweede volle seizoen bij KuPS, in november laat ik mijn contract aflopen en heb ik mijn Continentale C-licentie binnen, dan op zoek naar wat anders. Bij KuPS heb ik in eigen land het maximaal haalbare wel bereikt met twee landskampioenschappen en een bekerwinst en Europees heb je de financiën (19k per week loonbudget lol) niet om uberhaupt te kwalificeren voor een groepsronde CL/EL

11 minuten geleden zei ForzaUtreg:

Nu een paar concrete aanbiedingen gehad uit Rusland en Denemarken op het hoogste niveau gedurende mijn tweede volle seizoen bij KuPS, in november laat ik mijn contract aflopen en heb ik mijn Continentale C-licentie binnen, dan op zoek naar wat anders. Bij KuPS heb ik in eigen land het maximaal haalbare wel bereikt met twee landskampioenschappen en een bekerwinst en Europees heb je de financiën (19k per week loonbudget lol) niet om uberhaupt te kwalificeren voor een groepsronde CL/EL

Zo een save heb ik ook altijd al willen starten, maar welke competities selecteer je dan best als je start zonder diploma en zonder ervaring en werkloos?

Edited by glennix