glennix 503 Gepost November 24, 2019 Share Gepost November 24, 2019 7 minuten geleden zei Jeff_J: NA de poule fase zwaar gedomineerd te hebben met AZ tegen o.a. Real Madrid, Juventus en Dinamo Zagreb ( 6 win 24 voor 5 tegen ) verslagen in de 1e KO ronde tegen Atletico na 1-1 uit en 1-2 verlies thuis :O toch naar maar de 7e CL winst uitstellen... :( jammer zo'n off day met beste speler een zware blessure net voor aanvang wedstrijd. Grote schoonmaak houden denk ik einde van t seizoen! In het hoeveelste seizoen zit je? Quote Link to post Share on other sites
Jeff_J 73 Gepost November 24, 2019 Share Gepost November 24, 2019 1 minuut geleden zei glennix: In het hoeveelste seizoen zit je? 2033/2034 FM19 wel te verstaan Quote Link to post Share on other sites
oblomov 196 Gepost November 24, 2019 Share Gepost November 24, 2019 13 minutes ago, glennix said: Goed keepertje! En hij lijkt niet snel af te takelen, kan zo nog 3 a 4 jaar mee. Als je het geld nodig hebt doen, anders zou ik hem houden. nee heb het geld niet nodig, en de vervanger die ik op het oog had kost 117 miljoen, heb wel nog wat jonge keepers die uitgeleend worden Quote Link to post Share on other sites
Jeff_J 73 Gepost November 24, 2019 Share Gepost November 24, 2019 22 minuten geleden zei oblomov: plaatje doet het niet bij mij 101 miljoen voor 34jarige keeper maar wil hem niet weg doennnnnn, heeft nog contract tot zijn 36e Heeft wel wat weg van de keeper die ik verkocht aan Real voor 131m ex bonus Quote Link to post Share on other sites
ForzaUtreg 367 Gepost November 24, 2019 Share Gepost November 24, 2019 Iets te veel wijn gehad daar in Parijs Quote Link to post Share on other sites
glennix 503 Gepost November 24, 2019 Share Gepost November 24, 2019 ligt het aan mij of zeuren spelers minder snel voor meer speelgelegenheid in fm20? Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 338 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 10 uur geleden zei glennix: ligt het aan mij of zeuren spelers minder snel voor meer speelgelegenheid in fm20? Volgens mij kijken ze meer naar de beloften die je maakt. Een wisselspeler die weet dat hij wissel is gaat denk ik nu minder klagen, maar een speler de verhuurt zou worden en dat gebeurt niet (bijv. hij wordt toch een vaste basisspeler) gaat wel klagen. Wat bij mij opvalt is dat vooral de managers van de reserve selecties spelers kopen bij mijn eerste winterstop. Ik heb echt 0 aanbiedingen gehad voor mijn selectiespelers en dit is het geval voor alle topclubs. De managers va de reserveploegen geven wel erg veel geld uit. Alleen op de slotdag af en toe een rare megabod, zoals Lammers van PSV naar Feyenoord . Quote Link to post Share on other sites
Urbeto 306 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 Lammers naar Feyenoord heb ik hier ook, net als Mike van Duinen en Augustino Loof overigens. Meine Güte FM... Iemand nog een goede uploadsite voor afbeeldingen? Mupload doet het sinds gisteravond niet meer bij mij. Quote Link to post Share on other sites
Jespresso 694 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 @Urbeto Zou gewoon Gyazo gebruiken, heb je gelijk een link. Ideaal Quote Link to post Share on other sites
Urbeto 306 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 (edited) 1 uur geleden zei Jespresso: @Urbeto Zou gewoon Gyazo gebruiken, heb je gelijk een link. Ideaal Is mijn bekeravontuur met Melilla nu wel zichtbaar? Edit: zo te zien wel. Heb het tweeluik met Barcelona ook afgewerkt. Thuis door Leo Messi met 10 man 0-1 verloren en in Camp Nou was ik ook niet ontevreden met de 2-0 nederlaag. Wijze les en vooral een financieel broodnodige boost! Eindelijk weer zwarte cijfers. Deze zomer hopelijk een fullprofstatus aanvragen. Edited November 25, 2019 by Urbeto Quote Link to post Share on other sites
Jespresso 694 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 Wel pijnlijk, speelde net weer wat na 8 maanden blessureleed.. Quote Link to post Share on other sites
Nom de Guerre 764 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 Einde loopbaan, lijkt me zo. Quote Link to post Share on other sites
Jespresso 694 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 (edited) 7 minuten geleden zei Nom de Guerre: Einde loopbaan, lijkt me zo. Vrees van wel. Bij ons wel in ieder geval. Dit is ook mooi, één van onze beste wedstrijden (in aanvallend opzicht) met 6-0 verliezen Individuele klasse duidelijk bepalend hier, kan er niet eens boos om zijn al hadden we wel 2 of 3 keer moeten scoren.. Edited November 25, 2019 by Jespresso Quote Link to post Share on other sites
Nom de Guerre 764 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 In FM ook. Bijna anderhalf jaar van stilstand en achteruitgang van de attributes en dat op die leeftijd? Quote Link to post Share on other sites
Jespresso 694 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: In FM ook. Bijna anderhalf jaar van stilstand en achteruitgang van de attributes en dat op die leeftijd? Gelukkig geeft zijn 'unh' aan dat hij een nieuw contract wil. Haha. Quote Link to post Share on other sites
Nom de Guerre 764 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 Een mooi ethisch vraagstuk. Moreel gezien zou het netjes zijn om zijn contract te verlengen tot een jaar na de blessure. Economisch gezien is het geld weggooien. Wat ga je doen? Quote Link to post Share on other sites
Jespresso 694 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 15 minuten geleden zei Nom de Guerre: Een mooi ethisch vraagstuk. Moreel gezien zou het netjes zijn om zijn contract te verlengen tot een jaar na de blessure. Economisch gezien is het geld weggooien. Wat ga je doen? Kan me dat niet permitteren op dit moment. Had hem voor zijn blessure ook een nieuw contract gegeven, dus hij verdient ook best wel veel. Einde verhaal dus. Quote Link to post Share on other sites
Nom de Guerre 764 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 4 minuten geleden zei Jespresso: Kan me dat niet permitteren op dit moment. Had hem voor zijn blessure ook een nieuw contract gegeven, dus hij verdient ook best wel veel. Einde verhaal dus. Ik had precies hetzelfde gedaan. Quote Link to post Share on other sites
oblomov 196 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 (edited) ik heb echt een "lose my shit" zijlijn instructie nodig toch nog goed gekomen en #10 is binnen Edited November 25, 2019 by oblomov Quote Link to post Share on other sites
Nom de Guerre 764 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 Ga je dan ook schoenen door het kleedlokaal trappen? Quote Link to post Share on other sites
oblomov 196 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 2 minutes ago, Nom de Guerre said: Ga je dan ook schoenen door het kleedlokaal trappen? ja sowieso, en 2 minuten voor de rust al naar binnen gaan Quote Link to post Share on other sites
Nom de Guerre 764 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 1 minuut geleden zei oblomov: ja sowieso, en 2 minuten voor de rust al naar binnen gaan En dan volle bak flippen alsof je zwaar aan de pillen zit. Quote Link to post Share on other sites
oblomov 196 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 (edited) dit is mijn coach ongeveer in fm (mijn manager is nu 65 jaar oud in 2043) Edited November 25, 2019 by oblomov Quote Link to post Share on other sites
oblomov 196 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 (edited) 8 minutes ago, Nom de Guerre said: En dan volle bak flippen alsof je zwaar aan de pillen zit. dat sowieso, zit bij Peterborough heh, daar is geen kut te doen, zit zoals marcelo bielsa waarschijnlijk 800 uur videos te kijken , is jammer dat er niet nog extremere reactie is dan aggressief zeggen van ik was niet blij met het niveau, er moet echt een optie bijkomen dat je helemaal zoals in die gif kan uitflippen in de rust of zoiets langs de zijlijn sorry voor de filmpjes als dat vervelend is volgende carriëre maar eens in italië beginnen… Edited November 25, 2019 by oblomov Quote Link to post Share on other sites
Nom de Guerre 764 Gepost November 25, 2019 Share Gepost November 25, 2019 Ik gebruik agressief best vaak als half-time toontje, zelfs als we maar met één of twee goals verschil voor staan. Vaak reageren ze daar toch best positief op. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts