Jump to content

Recommended Posts

7 minuten geleden zei Jeff_J:

NA de poule fase zwaar gedomineerd te hebben met  AZ tegen o.a. Real Madrid, Juventus en Dinamo Zagreb ( 6 win 24 voor 5 tegen ) verslagen in de 1e KO ronde tegen Atletico na 1-1 uit en 1-2 verlies thuis :O toch naar maar de 7e CL winst uitstellen... :( jammer zo'n off day met beste speler een zware blessure net voor aanvang wedstrijd. Grote schoonmaak houden denk ik einde van t seizoen!

In het hoeveelste seizoen zit je?

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

13 minutes ago, glennix said:

Goed keepertje! En hij lijkt niet snel af te takelen, kan zo nog 3 a 4 jaar mee. Als je het geld nodig hebt doen, anders zou ik hem houden.

nee heb het geld niet nodig, en de vervanger die ik op het oog had kost 117 miljoen, heb wel nog wat jonge keepers die uitgeleend worden

22 minuten geleden zei oblomov:

plaatje doet het niet bij mij

411191486_ScreenShot2019-11-24at22_26_44.png.eb78e4aa5208f78221cd8f60d48d1f09.png

101 miljoen voor 34jarige keeper maar wil hem niet weg doennnnnn, heeft nog contract tot zijn 36e

Heeft wel wat weg van de keeper die ik verkocht aan Real voor 131m ex bonus

konter.png

10 uur geleden zei glennix:

ligt het aan mij of zeuren spelers minder snel voor meer speelgelegenheid in fm20?

Volgens mij kijken ze meer naar de beloften die je maakt. Een wisselspeler die weet dat hij wissel is gaat denk ik nu minder klagen, maar een speler de verhuurt zou worden en dat gebeurt niet (bijv. hij wordt toch een vaste basisspeler) gaat wel klagen.

Wat bij mij opvalt is dat vooral de managers van de reserve selecties spelers kopen bij mijn eerste winterstop. Ik heb echt 0 aanbiedingen gehad voor mijn selectiespelers en dit is het geval voor alle topclubs. De managers va de reserveploegen geven wel erg veel geld uit. Alleen op de slotdag af en toe een rare megabod, zoals Lammers van PSV naar Feyenoord :cab:.

Lammers naar Feyenoord heb ik hier ook, net als Mike van Duinen en Augustino Loof overigens. Meine Güte FM...

Iemand nog een goede uploadsite voor afbeeldingen? Mupload doet het sinds gisteravond niet meer bij mij.

1 uur geleden zei Jespresso:

@Urbeto Zou gewoon Gyazo gebruiken, heb je gelijk een link. Ideaal

8a11d4e15a991e169a686bb11ce96b2c.png

Is mijn bekeravontuur met Melilla nu wel zichtbaar?

Edit: zo te zien wel. Heb het tweeluik met Barcelona ook afgewerkt. Thuis door Leo Messi met 10 man 0-1 verloren en in Camp Nou was ik ook niet ontevreden met de 2-0 nederlaag. Wijze les en vooral een financieel broodnodige boost! Eindelijk weer zwarte cijfers. Deze zomer hopelijk een fullprofstatus aanvragen. 

Edited by Urbeto
7 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Einde loopbaan, lijkt me zo.

Vrees van wel. Bij ons wel in ieder geval.

Dit is ook mooi, één van onze beste wedstrijden (in aanvallend opzicht) met 6-0 verliezen :D:D:D

Individuele klasse duidelijk bepalend hier, kan er niet eens boos om zijn al hadden we wel 2 of 3 keer moeten scoren..

c7129f73166a38e1951e962f9df75dd3.png

Edited by Jespresso
15 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Een mooi ethisch vraagstuk. Moreel gezien zou het netjes zijn om zijn contract te verlengen tot een jaar na de blessure. Economisch gezien is het geld weggooien. Wat ga je doen? :D 

Kan me dat niet permitteren op dit moment. Had hem voor zijn blessure ook een nieuw contract gegeven, dus hij verdient ook best wel veel. Einde verhaal dus.

8 minutes ago, Nom de Guerre said:

giphy.gif 

En dan volle bak flippen alsof je zwaar aan de pillen zit.

dat sowieso, zit bij Peterborough heh, daar is geen kut te doen, zit zoals marcelo bielsa waarschijnlijk 800 uur videos te kijken 

, is jammer dat er niet nog extremere reactie is dan aggressief zeggen van ik was niet blij met het niveau, er moet echt een optie bijkomen dat je helemaal zoals in die gif kan uitflippen in de rust 

of zoiets langs de zijlijn 

sorry voor de filmpjes als dat vervelend is 

volgende carriëre maar eens in italië beginnen…

Edited by oblomov