Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

Nu bijna 2,5 seizoen bij KuPS in Finland, bijna diploma coach betaald voetbal binnen. Hopelijk nog even voor een tweede maal het kampioenschap op het hoogste niveau pakken en de beker winnen zodat mijn reputatie nog iets omhoog gaat. Dan rond november/december hoop ik een stap naar Polen, Zwitserland, Oostenrijk of de hoogste divisie in andere Scandinavische landen te maken. Beetje zat van het feit dat er hier 0,0 qua financiën mogelijk is :D 

1 minute ago, ForzaUtreg said:

Nu bijna 2,5 seizoen bij KuPS in Finland, bijna diploma coach betaald voetbal binnen. Hopelijk nog even voor een tweede maal het kampioenschap op het hoogste niveau pakken en de beker winnen zodat mijn reputatie nog iets omhoog gaat. Dan rond november/december hoop ik een stap naar Polen, Zwitserland, Oostenrijk of de hoogste divisie in andere Scandinavische landen te maken. Beetje zat van het feit dat er hier 0,0 qua financiën mogelijk is :D 

vind dat altijd wel leuk van dat soort saves, ook die coaches in real life die dan overal in Afrika getraind hebben, 3 verschillende landen en bijv. die trainer wat gisteren met Flamengo de Copa Liberatadores heeft gewonnen

4 minuten geleden zei oblomov:

vind dat altijd wel leuk van dat soort saves, ook die coaches in real life die dan overal in Afrika getraind hebben, 3 verschillende landen en bijv. die trainer wat gisteren met Flamengo de Copa Liberatadores heeft gewonnen

In real life zijn er best veel van die Europeanen die een grootheid zijn in Afrika maar waar je hier nog nooit van hebt gehoord haha. Voor mij overigens mijn allereerste keer een Journeyman save zonder reputatie en coaching badges, mag niet klagen met een eerste baan in de hoogste divisie in Finland waar ik in het tweede seizoen kampioen weet te worden

ixqzu8quaicr.png

We gaan niet verkeerd 2020 in. Hebben net ook al de Federatiebeker gewonnen en zijn nu actief in de Copa del Rey, net een Segunda Division ploeg uitgeschakeld en straks komt Leganes op bezoek.. Ben benieuwd. 

Hicham Khaloua is met 14 goals en 6 assists in 22 duels echt goed waard voor ons, aanrader voor anderen hier. Dit alles als linksbuiten terwijl hij ook in de spits kan spelen. Enige vervelende nu is dat het contract van mijn 22-jarige linksback over 6 maanden afloopt en hij wilt niet verlengen. Hij is echter wel één van mijn sterspelers met al verscheidene assists. Pijnlijk hoe Watford of Lazio waarschijnlijk gratis met hem aan de haal gaat. 

@ForzaUtreg Weet jij hoe dat zit met de persoonlijkheid van je hoofd jeugdopleiding? Ik las ergens dat de persoonlijkheid beïnvloed wat voor regens je binnenkrijgt. Is dat een fabeltje? Ik ga even testen met een hoofd jeugdopleiding met 'modelprof', wel slechte stats maar wil even zien of het echt verschil maakt. 

6 minuten geleden zei Sanel:

@ForzaUtreg Weet jij hoe dat zit met de persoonlijkheid van je hoofd jeugdopleiding? Ik las ergens dat de persoonlijkheid beïnvloed wat voor regens je binnenkrijgt. Is dat een fabeltje? Ik ga even testen met een hoofd jeugdopleiding met 'modelprof', wel slechte stats maar wil even zien of het echt verschil maakt. 

Er is meer kans op spelers met een juist karater, maar nog altijd geen garantie. 

5 minuten geleden zei Sanel:

Zijn persoonlijkheid is zijn belangrijkste eigenschap ja, dat is echt waar. Maar ook die van je jeugscoaches zijn mede bepalend tegenwoordig. Wil nog niet zeggen dat spelers het 1 op 1 overnemen. Maar de kans op een positieve persoonlijkheid is dan wel groter. 

Zijn stijl heeft vooral effect op de freak newgen, die je maar zelden krijgt. Tevens geeft hij vaak bij een speler of 3 aan dat hij die spelers gevormd heeft. Zijn favoriete formatie bepaalt voor een groot deel op welke posities je nieuwe spelers krijgt. 

Zijn eigenschappen zijn belangrijk voor de rapporten die hij geeft, hoe accuraat ze zijn. Zijn trainerseigenschappen zijn belangrijk als je hem gebruikt in de training en zijn beoordelingsvermogen is belangrijk als je hem laat zoeken naar spelers voor de jeugdelftallen, als een soort TD.

Dus m.a.w. het is niet prioriteit maar wel gewenst? Favoriete formatie klopt volgens mij niet, want ik kan mij herinneren dat de regens de positie hebben waarin het jeugdteam speelt. Dus als je bij verantwoordelijkheden dezelfde tactiek laat gebruiken kloppen de posities sowieso, alleen de rollen niet. 

Zojuist zei Sanel:

Dus m.a.w. het is niet prioriteit maar wel gewenst? Favoriete formatie klopt volgens mij niet, want ik kan mij herinneren dat de regens de positie hebben waarin het jeugdteam speelt. Dus als je bij verantwoordelijkheden dezelfde tactiek laat gebruiken kloppen de posities sowieso, alleen de rollen niet. 

https://community.sigames.com/topic/500635-youth-intake-in-fm20/

Lees dat eens door. Staat veel info in, inclusief antwoorden van Seb Wassel, wie grotendeels verantwoordelijk is voor de trainingsmodule.

Ja ik weet niet, er staat veel onzin daar. Zoals dit:

Game Importance
How important football is considered to be in that Nation.

Feit blijft dat het allemaal random is. Als je ver zit in je game moet je gewoon al die attributen maximaliseren en gewoon een goede jeugd hoofdopleiding met het liefst een goede persoonlijkheid. De freak regens uit eigen jeugd die ik hier heb gepost in de afgelopen 10+ jaar zijn ook maar op één hand te tellen dusja. 

4 minuten geleden zei Sanel:

Ja ik weet niet, er staat veel onzin daar. Zoals dit:

Game Importance
How important football is considered to be in that Nation.

Feit blijft dat het allemaal random is. Als je ver zit in je game moet je gewoon al die attributen maximaliseren en gewoon een goede jeugd hoofdopleiding met het liefst een goede persoonlijkheid. De freak regens uit eigen jeugd die ik hier heb gepost in de afgelopen 10+ jaar zijn ook maar op één hand te tellen dusja. 

Heb al zoveel games met clubs gehad met de beste jeugdopleidingen en nog nooit wat fatsoenlijks uit eigen jeugd gehad :-D En dan start je een andere game en dan eerste jaar zie je van die leipe regens bij ze rond sjouwen

Zojuist zei ForzaUtreg:

Heb al zoveel games met clubs gehad met de beste jeugdopleidingen en nog nooit wat fatsoenlijks uit eigen jeugd gehad :-D En dan start je een andere game en dan eerste jaar zie je van die leipe regens bij ze rond sjouwen

Echt hé haha

9 minuten geleden zei Jeff_J:

Tijd om er nog 1 te gaan winnen :D

Barcelona en City blijven zeer lastige tegenstanders.

Wel 2e plek met NL in de coefficent! yey

5e plek qua reputatie... eindelijk Frankrijk ingehaald.

az.png

coefficent.png

2024/2025 de CL winnen is vrij rap! Goed bezig man

15 minuten geleden zei Jeff_J:

Tijd om er nog 1 te gaan winnen :D

Barcelona en City blijven zeer lastige tegenstanders.

Wel 2e plek met NL in de coefficent! yey

5e plek qua reputatie... eindelijk Frankrijk ingehaald.

az.png

coefficent.png

Echt heel netjes! Je bent met AZ een voorbeeld voor mijn Go Ahead Eagles game haha ;)

19 minuten geleden zei Ruubster:

Ik heb nu een rare bug.. Berghuis heeft het een scheidsrechtersoutfit aan in de wedstrijd

Nee joh, hij is nu niet alleen rechtsbuiten, spelmaker en middenvelder, maar hij neemt de taken van de scheids ook over als het niet lekker gaat ;)

On a more serious note, dat klinkt wel als een bug. Maak het cache van FM eens leeg.

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Nee joh, hij is nu niet alleen rechtsbuiten, spelmaker en middenvelder, maar hij neemt de taken van de scheids ook over als het niet lekker gaat ;)

On a more serious note, dat klinkt wel als een bug. Maak het cache van FM eens leeg.

Na de rust had hij maar weer van pakkie gewisseld :p

ik hoop dat er snel een patch komt want ik ben het stilaan beu dat mijn flankspelers liever ALTIJD egoïstisch in het zijnet rammen in plaats van de bal gewoon voor te zetten...

Het enige voordeel is dat de tegenstander net hetzelfde doet.

Edited by glennix
8 minuten geleden zei Ruubster:

Cheick Toure was in FM19 al een heerlijk talent, en bewijst het dit jaar weer voor mijn Feyenoord save. In 14 wedstrijden heeft ie 7 keer gescoord en 4x een assist geleverd. Houdt Larsson op dit moment uit de basis

Hier in 20 wedstrijden 12 goals en 4 assists. Maakt elke keer de winnende die gek