Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

11 minuten geleden zei Sanel:

Iemand nog wat cheap ass aankopen die ik kan doen in seizoen 2? Ik heb hooguit 3.5 mil. Scandinaviërs ofzo! :D

Misschien kijken in Oost-Europa? In begin seizoen 1 met PSV onder andere Turitsov en Planic gescout daar.

Edit: Ook Antov en Yanakiev kosten niet veel.

Edited by Nummerke10

Thanks jongens. Ik ga ze allemaal na, Antov en Berg kende ik al. We moeten ook even een 'koopjes' topic hebben, hadden we vroeger ook op MU. 

In het eerste seizoen van m'n Journeyman te beker finale weten te bereiken als 2e divisie clubje :< Redelijk geluk gehad met de loting en geen 1e divisie clubs getroffen.

Finale winnen gaat lastig worden, tegenstander is The New Saints, de club die Wales al jaren domineert.

image.thumb.png.f04eb5bc25a936efb8f1173ee14e3a98.png

13 uur geleden zei komodo25:

Netjes gedaan of jij moet Madrid zijn dan niet 

Klopt ik ben geen Madrid maar AZ in dit geval & Guatamala :')

130 miljoen voor een keeper? Dat is abnormaal, zeker voor een club als AZ. Nu zal je qua reputatie wel flink gegroeid zijn de afgelopen ingame jaren...

16 minuten geleden zei Jeff_J:

Klopt ik ben geen Madrid maar AZ in dit geval & Guatamala :')

Leuke uitdaging Guatemala 

3 minuten geleden zei oblomov:

& so it begins

Screen Shot 2019-11-24 at 13.09.53.png

Is dit die legendarische regen die je eerder al postte? 

7 minuten geleden zei oblomov:

jup dat is hem :classic_love: speelt voor engeland onder de 20 haha, heeft even een leeftijdscategorie overgeslagen 

Pas op dat je hem op die leeftijd niet te veel laat spelen, onder de 18 jaar is vooral de training van belang en jonge spelers raken sneller ernstig geblesseerd wanneer je ze overbelast. Heb het zelf al een paar keer gehad. 

Wil FM weer beetje oppakken, maar heb nog FM18. Weet iemand waar ik de meest actuele data update hiervan kan vinden. Het liefst vandit seizoen als dat mogelijk is. 

6 minutes ago, Daniell said:

Pas op dat je hem op die leeftijd niet te veel laat spelen, onder de 18 jaar is vooral de training van belang en jonge spelers raken sneller ernstig geblesseerd wanneer je ze overbelast. Heb het zelf al een paar keer gehad. 

Ja precies, ik laat hem af en toe meedoen en dan gaat die weer even terug naar het onder de 18 elftal 

21 minuten geleden zei Bazoer:

Wil FM weer beetje oppakken, maar heb nog FM18. Weet iemand waar ik de meest actuele data update hiervan kan vinden. Het liefst vandit seizoen als dat mogelijk is. 

Gewoon FM 20 spelen man, ben je gelijk van dat gezeik af. 

6 minuten geleden zei Sanel:

Gewoon FM 20 spelen man, ben je gelijk van dat gezeik af. 

Klopt, maar heb geen zin om 50 euro ervoor neer te leggen om vervolgens na 2 maanden niet meer te spelen. 

2 minuten geleden zei Bazoer:

Klopt, maar heb geen zin om 50 euro ervoor neer te leggen om vervolgens na 2 maanden niet meer te spelen. 

Even googlen, heb je hem ook voor 30 euro. 

Hoe kom je bij de optie om te vragen of een speler zijn zaakwaarnemer wilt ontslaan? Zie het niet.

2 minutes ago, Urbeto said:

Hoe kom je bij de optie om te vragen of een speler zijn zaakwaarnemer wilt ontslaan? Zie het niet.

dat kan alleen als een zaakwaarnemer aan komt zetten dat die een nieuwe deal wilt voor zijn cliënt (in fm19 tenminste geloof ik), ik heb ook een of 2 van die ertussen zitten die mij haten en belachelijke eisen stellen

Edited by oblomov

15 uur geleden zei Keko:

Zo word je kampioen, en zo heb je na 8 wedstrijden slechts 7 punten :cab: Kan snel gaan.

Toch nog best teruggekomen. Halverwege het seizoen (18 wedstrijden) nu 32 punten met 7 punten achterstand op de nr.1.

Alleen zo jammer dat dat Dundalk is :D