Jump to content

Recommended Posts

4 uur geleden zei Sophomore:

Altijd even zweten dan, maar heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ik daadwerkelijk weg moest. 

Heb het zelf één keer gehad, ondanks dat de resultaten boven verwachting waren. Was al weer een paar jaar geleden, maar vergeten zal ik het niet..

10 uur geleden zei Zeus:

Bedankt. Ik denk wel dat ik ervoor ga, want alle randzaken trekken me vaak wat minder. En daarnaast moet ik gewoon enigszins hard voor mezelf zijn en de verleiding weerstaan om er teveel tijd aan te spenderen. Het is nog een stuk goedkoper ook, zag ik. De laatste keer dat ik FM speelde is alweer even geleden, heeft iemand een goede, up-to-date gids o.i.d. met een heldere uitleg over alle rollen en overige tactische facetten? 

Let wel op dat je bij FM-Touch niet kan beschikken over custom files. De MU Update, competities toevoegen e.d. zit er volgens mij allemaal niet in. Je bent dus gewezen op de officiële SI Updates voor transfers.

Als dat je niet aanmaakt en je geen reet geeft om persconferenties, training en uitgebreide scouting is de Touch versie wel wat. Klikt wel lekker door.

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

471mpl54qy3tu.png

Begonnen met UD Melilla, een Spaanse exclave in Marokko. Op het derde niveau doen we het vooralsnog helemaal top, zeker gezien onze prognose van 8e. Qua transfers was er geen geld dus heb Burger, Geertruida, El Bouchataoui en Touré van Feyenoord en Van Gelderen en Traoré van Ajax gehuurd. Niet helemaal realistisch maar het was een noodoplossing: Spaanse topclubs willen niks gratis verhuren omdat ze allemaal een eigen B-team hebben..

Lekker begin, vooral die laatste reeks is uitstekend als promovendus.

Ben zelf nu met de officiële release met PSV begonnen, meteen maar linksback (Ortega) en centrale verdediger (N'Dicka) gehaald. Merk dat het lastig is om de selectie objectief te benaderen en niet de resultaten die ze tot nu toe behaald hebben erbij te betrekken :classic_laugh:

JC-schaal verloren, Eredivisie goed begonnen en groepsfase CL gehaald met Barça, Dortmund en Young Boys. Hopen dus op derde plek in de poule.

2 minuten geleden zei Sophomore:

Lekker hoor. Dundalk steekt er qua budget toch behoorlijk bovenuit. Hopelijk kun je wat inhalen met Europese successen. 

Die hebben me het ook knap lastig gemaakt, maar heb toch nog 3 vd 4 wedstrijden van ze gewonnen.

Heb door de beperkte middelen erg veel spelers gehuurd van Engelse club. Volledig op de gok vaak omdat ik het budget niet heb om te scouten. Puur op waarde een aantal spelers met de juiste positie gehuurd, en daar zaten 2/3 voltreffers tussen :D

@glennix lekker die transfers van het bestuur. Heeft het echt niks gekost? Het schijnt dat het bestuur soms een lening afsluit voor het halen van spelers. 

Hebben jullie ook dat er een bolletje staat bij de positie keeper bij Huntelaar?

989489512_Klaas-JanHuntelaar_Profile-2.png.6bd02264acda36bf0f40663b223c6c37.png

Edited by FMNOOB

@FMNOOB Die transfers van het inmiddels vorige bestuur staan bij de transfergeschiedenis maar het bestuur heeft die transfers betaald, misschien is het van de balans gegaan maar ik merk daar toch niets van, mijn transferbudget bedroeg op dat moment 19 miljoen en daar was niets van afgehaald.

Nu het bestuur opnieuw is overgenomen op een paar maanden tijd staat de balans op 52 miljoen en het transferbudget bedraagt 64 miljoen, met de uitgaande transfers is een bedrag gemoeid van 33,5 miljoen. En het nieuwe bestuur heeft de lening van ongeveer 11 miljoen die nog liep afbetaald, ik heb nu 0 euro schulden. :classic_smile:

7bf90e7feb594988ffb2fe75a14151cb.png

10 minuten geleden zei Sanel:

Iemand nog wat cheap ass aankopen die ik kan doen in seizoen 2? Ik heb hooguit 3.5 mil. Scandinaviërs ofzo! :D

Nils Fröling

Slordahl 

Valakari

Patrick Berg

Erik Botheim

Zijn wat talentvolle Scandinaviërs die ik in mijn game heb gevonden.