Nom de Guerre 778 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 @glennix Arezo is wel een klasbak pur sang Quote Link to post Share on other sites
Daniell 240 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 Zeker! Ik heb net een future screenshot geplaatst in het desbetreffende topic. Kende hem nog niet maar ga zeker eens naar hem kijken in mijn andere saves! Quote Link to post Share on other sites
glennix 506 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 @Mordurette @Nom de Guerre Dat voordeel heb ik wel, het zijn in ieder geval goede aanwinsten voor mijn team! Quote Link to post Share on other sites
Nom de Guerre 778 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 Arezo is een standaardaankoop in mijn beta saves. Ik ga eens kijken of hij ook naar Korea wil komen. Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 906 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 Absoluut meerwaarde voor je team inderdaad. Quote Link to post Share on other sites
glennix 506 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 Ohja, nog een voordeel: er is geen geld van mijn transferbudget afgegaan. Quote Link to post Share on other sites
Nom de Guerre 778 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 Lekker. Doe mij ook eens zo'n bestuur... Quote Link to post Share on other sites
lennard95 102 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 33 minuten geleden zei glennix: Dit nog niet meegemaakt: mijn bestuur is overgenomen en het nieuwe bestuur heeft besloten om 2 spelers te halen zonder mijn medeweten. Heb ik ook gehad ja, waren wel 2 goede spelers maar toch. Quote Link to post Share on other sites
Daniell 240 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 6 minuten geleden zei glennix: Ohja, nog een voordeel: er is geen geld van mijn transferbudget afgegaan. Is er te zien wat ze gekost hebben? Quote Link to post Share on other sites
glennix 506 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 (edited) 12 minuten geleden zei Daniell: Is er te zien wat ze gekost hebben? Ja, ik kreeg ook een nieuwsbericht dat de Algemeen Directeur een bod had uitgebracht met het bedrag erbij. Dat bod kon ik niet intrekken, maar je hoort mij niet klagen. Ze staan ook gewoon bij de transfers in het transfercentrum: Edited November 22, 2019 by glennix Quote Link to post Share on other sites
Zeus 1,167 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 Ik denk erover na om FM 2020 aan te schaffen, ik heb echter geen tijd en geduld genoeg om er enorm veel tijd aan te spenderen - en ik wil mezelf er ook wat van weerhouden - dus ik vroeg me af: is de Touch-optie wat? Quote Link to post Share on other sites
Nom de Guerre 778 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 16 minuten geleden zei Zeus: Ik denk erover na om FM 2020 aan te schaffen, ik heb echter geen tijd en geduld genoeg om er enorm veel tijd aan te spenderen - en ik wil mezelf er ook wat van weerhouden - dus ik vroeg me af: is de Touch-optie wat? Op zich wel. Een beetje zoals de oude Championship Manager games. Scouten, kopen, opstelling maken, spelen. Verder niet te veel extra shit. Quote Link to post Share on other sites
Daniell 240 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 14 minuten geleden zei Zeus: Ik denk erover na om FM 2020 aan te schaffen, ik heb echter geen tijd en geduld genoeg om er enorm veel tijd aan te spenderen - en ik wil mezelf er ook wat van weerhouden - dus ik vroeg me af: is de Touch-optie wat? Ligt er een beetje aan wat je zoekt denk ik. Het is wel écht een uitgeklede versie van. Als je vooral van wedstrijden houdt en de rest eromheen wilt laten, dan is het zeker een optie. Moraal managen, scouten, ontwikkeling en dat soort zaken is wel echt minder vindt ik. Ik vind juist die kant van het spel leuk en sla liever wat wedstrijden over door middel van de 'instant result'. Tevens kun je in de volledige versie ook heel veel uitbesteden aan je staff, wat je een hoop tijd kan schelen. Met een kleine database kun je dan zo in een paar uurtjes, in combinatie met die 'instant result', door een seizoen heen. Quote Link to post Share on other sites
Zeus 1,167 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 Bedankt. Ik denk wel dat ik ervoor ga, want alle randzaken trekken me vaak wat minder. En daarnaast moet ik gewoon enigszins hard voor mezelf zijn en de verleiding weerstaan om er teveel tijd aan te spenderen. Het is nog een stuk goedkoper ook, zag ik. De laatste keer dat ik FM speelde is alweer even geleden, heeft iemand een goede, up-to-date gids o.i.d. met een heldere uitleg over alle rollen en overige tactische facetten? Quote Link to post Share on other sites
Nom de Guerre 778 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 2 minuten geleden zei Zeus: Bedankt. Ik denk wel dat ik ervoor ga, want alle randzaken trekken me vaak wat minder. En daarnaast moet ik gewoon enigszins hard voor mezelf zijn en de verleiding weerstaan om er teveel tijd aan te spenderen. Het is nog een stuk goedkoper ook, zag ik. De laatste keer dat ik FM speelde is alweer even geleden, heeft iemand een goede, up-to-date gids o.i.d. met een heldere uitleg over alle rollen en overige tactische facetten? Wat wil je weten, my friend? Quote Link to post Share on other sites
Bas0314 12 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 (edited) Kan ik een bepaald stafflid al mijn spelers hun PPMs laten omtrainen of zit er een max op per stafflid? En naar hoeveel landen kan ik een scout maximaal sturen? Edited November 22, 2019 by Bas0314 Quote Link to post Share on other sites
oblomov 196 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 kom maar freddie het is tijd Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,220 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 Is dit buitenspel? Quote Link to post Share on other sites
glennix 506 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 Misschien een teen? Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,220 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 Lastig hoor Quote Link to post Share on other sites
glennix 506 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 De schouder lijkt mij een centimetertje buitenspel te zijn, maar dat is zuur als hiervoor gevlagd wordt. Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,220 Gepost November 22, 2019 Share Gepost November 22, 2019 Vind het knap dat in fm18 dit afgevlagd wordt. Hoewel het idd buitenspel lijkt te zijn volgens alle regels Quote Link to post Share on other sites
glennix 506 Gepost November 23, 2019 Share Gepost November 23, 2019 Lol, 2 maanden nadat de club is overgenomen door een nieuw bestuur is het weeral prijs. En nu wil de nieuwe eigenaar zijn eigen manager aanstellen, het word nog heet onder mijn stoel. Quote Link to post Share on other sites
glennix 506 Gepost November 23, 2019 Share Gepost November 23, 2019 Oef, ik mag toch blijven. Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost November 23, 2019 Share Gepost November 23, 2019 Altijd even zweten dan, maar heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ik daadwerkelijk weg moest. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts