Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

Ooooh wat is deze lekker  Kampioen op basis van het onderlinge resultaat. Zowel voor Lille als voor mij persoonlijk de 4de titel in de Ligue 1 (1x Lyon en 2x PSG).   Ik ben er overigens bijn

Posted Images

12 minuten geleden zei Daniell:

Is er te zien wat ze gekost hebben?

Ja, ik kreeg ook een nieuwsbericht dat de Algemeen Directeur een bod had uitgebracht met het bedrag erbij. Dat bod kon ik niet intrekken, maar je hoort mij niet klagen. :classic_biggrin:

Ze staan ook gewoon bij de transfers in het transfercentrum:

16973cdda7b089133cf9c68dd9ea975a.png

5340cff244b863e57777c311195f9f63.png

Edited by glennix

Ik denk erover na om FM 2020 aan te schaffen, ik heb echter geen tijd en geduld genoeg om er enorm veel tijd aan te spenderen - en ik wil mezelf er ook wat van weerhouden - dus ik vroeg me af: is de Touch-optie wat? 

16 minuten geleden zei Zeus:

Ik denk erover na om FM 2020 aan te schaffen, ik heb echter geen tijd en geduld genoeg om er enorm veel tijd aan te spenderen - en ik wil mezelf er ook wat van weerhouden - dus ik vroeg me af: is de Touch-optie wat? 

Op zich wel. Een beetje zoals de oude Championship Manager games. Scouten, kopen, opstelling maken, spelen. Verder niet te veel extra shit.

14 minuten geleden zei Zeus:

Ligt er een beetje aan wat je zoekt denk ik. Het is wel écht een uitgeklede versie van. Als je vooral van wedstrijden houdt en de rest eromheen wilt laten, dan is het zeker een optie. Moraal managen, scouten, ontwikkeling en dat soort zaken is wel echt minder vindt ik. Ik vind juist die kant van het spel leuk en sla liever wat wedstrijden over door middel van de 'instant result'. 

Tevens kun je in de volledige versie ook heel veel uitbesteden aan je staff, wat je een hoop tijd kan schelen. Met een kleine database kun je dan zo in een paar uurtjes, in combinatie met die 'instant result', door een seizoen heen. 

Bedankt. Ik denk wel dat ik ervoor ga, want alle randzaken trekken me vaak wat minder. En daarnaast moet ik gewoon enigszins hard voor mezelf zijn en de verleiding weerstaan om er teveel tijd aan te spenderen. Het is nog een stuk goedkoper ook, zag ik. De laatste keer dat ik FM speelde is alweer even geleden, heeft iemand een goede, up-to-date gids o.i.d. met een heldere uitleg over alle rollen en overige tactische facetten? 

2 minuten geleden zei Zeus:

Bedankt. Ik denk wel dat ik ervoor ga, want alle randzaken trekken me vaak wat minder. En daarnaast moet ik gewoon enigszins hard voor mezelf zijn en de verleiding weerstaan om er teveel tijd aan te spenderen. Het is nog een stuk goedkoper ook, zag ik. De laatste keer dat ik FM speelde is alweer even geleden, heeft iemand een goede, up-to-date gids o.i.d. met een heldere uitleg over alle rollen en overige tactische facetten? 

Wat wil je weten, my friend?