Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

12 uur geleden zei Urbeto:

Zuur zeg. Ook vrij onrealistisch natuurlijk. Wellicht speelt heimwee een rol :-D Melilla ligt praktisch in Marokko namelijk 

Wellicht dat Gabriel Veron, Patson Daka, Fehmi Koç of Louis Munteanu wat voor je is..

Ik zal straks even kijken.

5 uur geleden zei oblomov:

1517900064_ScreenShot2019-11-22at03_01_24.png.10c1e64698ed1f1d3189c78d838f6f46.png

fijn om eindelijk niet meer dat gezeik van die arsenal supporters te horen over hun 49 undefeated (een invincible seizoen is me nog niet gelukt:5 steeds 1 wedstrijd die ik dan verlies)

Zo'n Invincible seizoen is sowieso keilastig. Je hebt altijd wel een wedstrijd d'r tussen waar de tegenpartij ineens een superkeeper heeft, jouw spelers alles missen, inclusief een penalty en de meest waardeloze speler van de tegenstander ineens het eerste doelpunt van zijn carrière c.q. het seizoen maakt middels hun enige schot op doel van de hele wedstrijd :cab: 

21 uur geleden zei Jespresso:

Wat een manier om voor het eerst te verliezen..

42fb65cc196e49814a8e8d691ff6b5e3.png

Hehe :P

image.png.8ffa872bc8f811e5db6279b415c0300f.png

(het is niet dé Luis Suarez trouwens)

Koekje van eigen deeg gegeven :D 

Hier even wat ervaren rotten aangetrokken om eerste seizoen La Liga te overleven. Na Angel (Getafe), nu ook Raul Navas (Real Sociedad), Borja Valero (Inter) en Iker Casillas. Verder nog wat aangevuld met krachten als Sebastiano Luperto (altijd wel standaard aankoopje van mij geweest), Oscar (Slavia Praag) en Miguelon (Villareal). Denk dat de basis voor aankomend seizoen nu wel staat.

2 hours ago, Nom de Guerre said:

Zo'n Invincible seizoen is sowieso keilastig. Je hebt altijd wel een wedstrijd d'r tussen waar de tegenpartij ineens een superkeeper heeft, jouw spelers alles missen, inclusief een penalty en de meest waardeloze speler van de tegenstander ineens het eerste doelpunt van zijn carrière c.q. het seizoen maakt middels hun enige schot op doel van de hele wedstrijd :cab: 

die wedstrijd wat ik verloor was uit tegen manchester city waar een verdediger van mij rood pakte na 37 minuten :classic_dry:

Promotie helemaal uit handen gegeven.. Laatste 6 wedstrijden drie keer verloren. Team is in de breedte niet sterk genoeg..

image.thumb.png.ccba088f84f6af511293a578bab1d958.png

45 minuten geleden zei Jespresso:

Promotie helemaal uit handen gegeven.. Laatste 6 wedstrijden drie keer verloren. Team is in de breedte niet sterk genoeg..

image.thumb.png.ccba088f84f6af511293a578bab1d958.png

Ook niet via de play-offs? Bij mij was Malaga echt oppermachtig. Meer dan 100 punten. :-D 

1 minuut geleden zei Bakkes12:

Ook niet via de play-offs? Bij mij was Malaga echt oppermachtig. Meer dan 100 punten. :-D 

Dat ging mijn volgende post worden.. Malaga maakte bij mij vooral aan het begin fouten, daarna echt niet bij te houden.

image.png.9cd2aef32a7aecf1b8c8ba51be26dce8.png

image.png.fcca73274964bed0aeace34849b3436d.png

We gaan naar het hoogste niveau :D

1 uur geleden zei Bakkes12:

Lekker @Jespresso see you in La Liga!

Wordt taai. Kreeg bijna geen salaris- en transferbudget extra, dus moet met vrijwel dezelfde selectie + wat transfervrije spelers.. Wel Sergio Romero en Woodburn kunnen huren gelukkig.

23 minuten geleden zei Jespresso:

Wordt taai. Kreeg bijna geen salaris- en transferbudget extra, dus moet met vrijwel dezelfde selectie + wat transfervrije spelers.. Wel Sergio Romero en Woodburn kunnen huren gelukkig.

Pittig ja maar wel leuke uitdaging. Houd er rekening mee dat veel teams aanvallend tegen je zullen spelen en met een hoge lijn zullen staan, misschien kun je daar gebruik van maken ;)

25 minuten geleden zei Jespresso:

Je kunt eens gaan shoppen bij Dinamo Zagreb. Veel spelers hebben gelimiteerde afkoopsommen getekend gedurende het seizoen. Wellicht zit er een buitenkansje in het vat.

22 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Je kunt eens gaan shoppen bij Dinamo Zagreb. Veel spelers hebben gelimiteerde afkoopsommen getekend gedurende het seizoen. Wellicht zit er een buitenkansje in het vat.

Dan moet je Kroatie wel speelbaar hebben anders zijn het er maar een paar.

Sow, heb ik even een seizoen gespeeld met Heerenveen gewoon om te testen. Ik begon in maart en toen stond Heerenveen al zestiende. Een van de  laatste wedstrijden waren ook nog tegen PSV, Feyenoord, Utrecht en AZ. En de allerlaatste wedstrijden tegen VVV uit en Emmen thuis. Wat mij meteen opviel was dat het niet uitmaakt of je net bij de club zit of al een heel seizoen, het moraal blijft slecht. Normaal dan willen trainerwissels nog weleens voor betere moraal zorgen, bij FM blijkbaar niet. Na een 0-1 tegen AZ moest ik meteen een teammeting houden. Wat ook opvalt is dat het zo wisselvallig is als de pest. Met dezelfde tactiek had ik tegen AZ 60% balbezit en tegen Emmen 30. Sloeg nergens op. Ook de VAR slaat nergens op. Ik verloor met 4-0 uit bij Feyenoord maar twee strafschoppen die discutabel waren en een goal van Faik afgekeurd wegens buitenspel. Terwijl hij hem van 20 meter in schoot. En er allerlei verdedigers in de zestien waren.

Op zich wel realistisch natuurlijk, als je in de hoek zit waar de klappen vallen werkt alles tegen.

Vervolgens bleven we onderin staan, gelukkig was Sparta al gedegradeerd dus geen last meer van gehad. Twente stond op de vijftiende en veilige plek met 1 puntje meer dan ons. Laatste wedstrijd. We moesten winnen en dan mocht Twente niet winnen, de rest was genoeg. Speelden we toch een draak van een match tegen Emmen. 30% balbezit, zij schoten 10 keer po de goal en wij drie keer. 0-0 werd het. Verloor Twente ook nog, dus met een sneakie 1-0 waren we veilig geweest.

PO dan. Eerst tegen Roda. Knotsgekke wedstrijden. Uit met 1-2 winnen, thuis met 2-2 gelijkspelen. Dus op het nippertje door. Tweede PO (of drie eigenlijk) tegen den Bosch. Uit 0-0 gespeeld. Thuis dan maar winnen. Maar neen, ook 0-0 dus verlengingen. Scoort Jizz Hornkamp (die is door ons uitgeleend, dat is het leuke eraan) in de  116e minuut de 0-1! Meteen daarna de 1-1 maar weer onterecht afgekeurd vanwege vermeend buitenspel. Zijn we dus gedegradeerd. 

Nog nooit meegemaakt.

Zo meteen komt het tweede seizoen eraan, ben benieuwd. Lekker opnieuw bouwen aan het team, ik heb zo'n speler gekocht die hier gepost is Hicham nog wat. Kijken of ik nog wat in de beker kan doen. En dna zo snel mogelijk promoveren.

Edited by Berjan1986

Een paar leuke newgens kunnen vinden voor mijn Fola Esch save :<. Nu nog even wachten tot volgend jaar dat zij aansluiten bij mijn selectie. 

Dit nog niet meegemaakt: mijn bestuur is overgenomen en het nieuwe bestuur heeft besloten om 2 spelers te halen zonder mijn medeweten.

7b041d51bbb40e8566373a15bfacf200.png

d9a3d75d2147a8540c32bb8eb45db0d0.png

12 minuten geleden zei Mordurette:

Een paar leuke newgens kunnen vinden voor mijn Fola Esch save :<. Nu nog even wachten tot volgend jaar dat zij aansluiten bij mijn selectie. 

Screens!!

17 minuten geleden zei glennix:

Dit nog niet meegemaakt: mijn bestuur is overgenomen en het nieuwe bestuur heeft besloten om 2 spelers te halen zonder mijn medeweten.

7b041d51bbb40e8566373a15bfacf200.png

d9a3d75d2147a8540c32bb8eb45db0d0.png

Ook niet nog voorbij zien komen. Wellicht de eis van de nieuwe investeerder. Kunnen ze een beetje potten breken?

10 minuten geleden zei Daniell:

Screens!!

Spoiler

0098347e4a84b067370258f56746d719.png

Spoiler

6667960edec6315ab80b39d37ca0738c.png

Spoiler

3b70dda123d154a0d99662c095a03691.png

Spoiler

d443ff3be2d819259560ea7b3c679a85.png

Alsjeblieft.

Edited by Mordurette